14.Bölüm

568 63 80
                                    


Multimedya =Leyla

Bölümü BusePolat8 a ithaf ediyorum.

Kollarımı Orkun'dan çektim ve bakışlarımı üzerine sabitledim.

Orkun şapşal bir gülümseme ile bana bakıyordu.Ben de ona zoraki bir gülümseme fırlattım.

"Sen gir içeri artık istersen.Hava soğuk."

"Tamam.Yarın görüşürüz."

"Görüşürüz sevgilim."

İçeri girmek için arkamı döndüğümde Ali'yi orada bulamadım.

Ben de yavaş adımlarla eve ilerlemeye başladım.

Birazdan bir sürü soru soracaklarıdı.Benim de bir yalana ihtiyacım olacaktı.

Masaya oturdum.Çoğu kişi masadan kalkmıştı.Haluk Abi,annem,Peri ve Nazlı vardı.

Hepsi bana sorar gözlerle bakıyordu.

Masanın altından telefonumun kılıfını çıkarıp elime aldım.

"Eeee şey yılbaşında telefonum kılıfını kaybetmiştim de.Çok üzülmüştüm o zaman.Orkun da aynısı görmüş aklına gelmişim almış işte onu verdi."

Annem kafasını sallayarak yemeğine devam etti.Peri ve Nazlı inanmamış gibiydi.

"Biz de öyle gelince sevgilin falan sandık."

"Yok Haluk Abi.Ne alakası var?Neyse ben doydum izninizle odama geçiyorum. "

Odamın ışıklarını açmam ile birlikte Ali'yi görmem bir oldu.

"Hihh,ödümü sıçırdın."

Normalde olsa söylediğim şeye gülmesi gerekiyordu.Ama sanırım benimle Orkun hakkında konuşacaktık.

"Selin."

"Ali?"

Bana bir adım daha yaklaştı ve bir adım daha.

"Orkun'a aşıksın öyle mi?"

"E-evet."

"Emin misin?"bir adım daha attı.Ama arkamda yer olmadığından sırtımı duvara çarptım.

"E-evet eminim."

Bir adım daha attığında aramızda hiç bir mesafe yoktu.

Vücudunu hissettiğimde ürperdim.

"Yani Leyla ile beni görünce kıskanıp da yapmadın."

Konuşurken yüzüme üflediği nefesi gözlerimi kapatmama neden oldu.

Kendimi seri bir şekilde toparlayıp gözlerimi açarak ellerimi göğsüne dayadım ve onu ittim.

"Ben niye seni kıskanayım ki?"

"Aşık olduğun için."

"Nerenden uyduruyorsun bunları?Sen bana beni öpmek istediğini söylediğin zaman ben sana seni sevdiğimi söyledim mi?Hayır.Şimdi çık odamdan bir daha da öyle saçma sapan şeyler için beni rahatsız etme!Ben Orkun'a aşığım."

GÖKYÜZÜ~ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin