Multimedya:Eva Simons-BludfireBÖLÜM SONUNDA SPOİLER VAR!
"Bu kim lan donla geziyor?"
Ali'nin ellerini gözlerimden çektiğimde Ekin'i belinde havluyla gördüm.
"Birincisi don değil havlu ikincisi evimde istediğim gibi gezerim."
"Ekin!Birincisi burası benim evim. İkincisi çabuk git üstünü giy."
"Aman iyi be." dedi ve kaldığı odaya gitti Ekin.
"Hayırdır,arkadaş kim?"
"Müge'nin kuzeni Ekin." Dedim.
Ali kulağıma yaklaştı. "Sen benimle iki dakika gelsene."
Başımı salladım ve Müge'ye döndüm.
"Biz hemen geliyoruz." Ali'yi mutfağa çekiştirdim.
"Ne oldu Ali?"
"Burada bu çocuk olduğu sürece kalamazsın.Şimdi eşyalarını topla gidiyoruz."
"Allah Allah.Sanki çok seçme şansım vardı da Ekin'in olduğu eve geldim.Ayrıca nesi varmış Ekin'in?Sırf yakışıklı,karizmatik+sempatik,çekici ve tatlı olduğu için onu mu kıskanıyorsun?"
Ali'nin gözleri sinirden bambaşka bir hal alırken söylediklerimi daha yeni farkına varmıştım.
"İyi.Sen burada yakışıklı,karizmatik+sempatik,çekici ve tatlı bulduğun adamla kal!"
"Ali öyle demek istemediğimi biliyorsun." Dedim gitmemesi için kolundan tutarken.
"Şu an ben hiçbir şey bilmiyorum Selin.Ne senin ne istediğini biliyorum ne de kendi istediğimi."
"O ne demek?" dedim kaşlarım anında söylediği sözlerden dolayı çatılırken.
"Ne anlıyorsan o.Ne anlamak istiyorsan o." diyerek hiç arkasına bakmadan mutfaktan çıktı. Çok geçmeden de dış kapının sesi duyuldu.
Yavaşça kendimi mutfaktaki yemek masasının önünde duran sandalyeye bıraktım.
Az önce ne olup bittiğini anlayamamıştım. 10 dakika önce kahkahalar atarken birden kendimizi kavganın içinde bulmuştuk.
"Selin?"
Gözlerimi kapıya çevirdim. Müge mutfaktan içeri girdi. O da yanımdaki sandalyeye oturdu ve baş parmağını sağ yanağıma götürdü. Ne yaptığını anlamaya çalıştım.
"Niye ağlıyorsun?Ali de sinirliydi. Yoksa ayrıldınız mı?"
Müge söyleyene kadar ağladığımı fark edememiştim.
"Ne ayrılması ya!Sakın açma şu şom ağzını!" Diye cırladım.
"Aman be! Ne halin varsa gör." diyerek ayaklandı. Tam mutfaktan çıkacakken benim iç çeke çeke ağladığımı görünce tekrar yanıma geldi.
Bu kez hiçbir şey söylemeden sadece sarıldı. Sarılışına karşılık verdiğimde ağlamam daha da şiddetlendi.
Müge beni sakinleştirmek istercesine sırtımı okşadı ve benden ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ~ALSEL
FanfictionMerdivenlerden çıkarken bir doğa harikasına çaptım. "Önüne bakmayı düşündün mü hiç?"artık ona bay ukala demeyi düşünüyordum. "Eğer sen önüne bakmayı deneseydin belki bende düşünürdüm." <><><><><><><><><><><><><><><><><> "Gözlerinde senin gibi den...