11.Bölüm

590 59 61
                                    

Sabah günün ilk ışıkları gözlerimi hamile bırakırken uyanmak zorunda kaldım.

Göz kapaklarımı zar zor açtıktan sonra etrafıma bakındım.Daha sonra gece Ali'nin odasında kaldığımı hatırladım.

Ardından burnuma dolan o eşsiz kokusu..

Kafamı sağ tarafımda yatan belki de yüz hatları kusursuz insana çevirdim.

Bir insan uyurken nasıl bu kadar güzel olabilir ki..

Ellerimi yumuşacık sarı saçlarının arasından geçirirken bir yandan da onu  düşündüm.

Yalnızca ben ve o vardık şu an.En azından benim için..

Sürekli onu görmek istiyorum,görmezsem kahroluyorum.

Ama görünce de alev alıyor belki de bedenim.

Ne zamandır böyle düşünüyorum inanın bende bilmiyordum.

Aklıma getirmeye,duygularımla yüzleşmeye korkuyordum.

Kaçmak elbette bir çözüm değil.Ama kovalarsam da yorulurum,yoruluruz.

Düşüncelere dalıp gitmişken Ali'nin kıpırdanmasıyla kendime geldim.Ellerimi saçlarından çekip gözlerimi kapattım.

Ben uyumuş olsaydım ne yapardı çok merak ediyordum.

Heyecanla beklerken Ali de tıpkı benim yaptığım gibi ellerini saçlarımın arasından geçirdi.

Acaba o da benim düşündüklerimi düşünmüş müdür?

Tabii ki düşünmemiştir.Beni neden sürekli görmeyi istesin ki? Ya da neden heyecanlansın ki?

"Ah be Selin.Dengemi sarstın.Hem seni uyurken izlemek istiyorum hem de uyanmanı ve koca gözlerinde kaybolmayı istiyorum."

Söylediği ile kaskatı kesildim.Ama daha fazla uyumuş numarası yapamayacağımdan hafif kıpırdadım.

Ali'nin elini saçlarımdan çektiğini hissettiğimde yeni uyanmış gibi esneyerek gerindim.

"Günaydın Selin Hanım."

"Günaydın"dedim gülümseyerek.

"Ee rahat uyudun mu bari."

"Hayatımda uyuduğum en güzel uykuydu."

Bana şaşırarak baktığında kırdığım potu anlayarak nereden kıvırsam diye düşünmeye başladım.

"Yani çok rahattı.Lafın gelişi öyle söyledim."

"Anladım,ben üzerimi değiştireyim sen de kimseye görünmeden odana geç."

"Tamam."dedim ve gülümseyerek odadan çıktım.

______

Sevgili Haluk Abi sayesinde yine ve yine okula gelmiştik.

Bir hafta tatilim vardı o da gitti.

GÖKYÜZÜ~ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin