4.Bölüm

683 65 45
                                    

Bu bölümü canımaşkım SelinNurBasdas a ithaf ediyorum.Aşkım muck muck.

Ali

Selin ve Savaş'ın arasındaki şeyi çözmeye çalışıyorum.Selin neden Savaş için bu kadar önemli?Yada asıl soru 'Selin neden benim için bu kadar önemli?'Her neyse konumuz bu değil.

Emreden Selin'i getireceği barın adını öğrendim.Onları beklerken Selin'i düşünüyorum.Kahretsin ki düşünüyorum.Düşünmemek için biraz içmeye karar vermiştim.Ama sanırım biraz abarttım.

Yanıma şırfıntı kızlardan biri geldi.Başta hiç ilgilenmedim.Ama salak gitmedi.Selin ve Emre içeri girdiğinde bende kıza ilgi göstermeye başladım.

Bir süre sonra Selin ve Emre sahneye çıktı.Müzik durdu diğer insanlar için.Ama benim için belki de hayat durdu.Bir süre sonra Emre Selin'e çıkma teklifi etti.

Selinse ona yaklaştı ve dudağının kenarını öptü.Sanırım bu kadar yeter daha fazla aşk böcekleri izleyemiyeceğim.

Bardan çıktım.Peşimden şırfıntı geldi akjdjsk.

"Nereye gidiyorsun Ali"bu kıza ne zaman adımı söylediğimi hatırlamıyorum bile.

"Sen kimsin lan yürü git."

"Sende o piçlerdensin siktir git!"

"Gel buraya o zaman"Saçmalamayın tabiki Selin dururken bunu mu..Neyse

"Terbiyesiz" diyerek bir taksiyi durdurdu ve gitti.

"Çok da  sikimde ya zaten"Arabama bindim ve eve doğru sürdüm.

Odamda Selin'in gelmesini beklerken merdivenlerde bir ses duydum.Selin olduğunu tahmin ederek kapımı açtım.Oydu tabiki.Kolundan tuttuğum gibi odama çektim ve kapıyı kapattım.

"Ya ne yapıyorsun be bıraksana"

"Bağırma"

"Bağırtma o zaman"(fesatlık time)

"Ne o çok mu seviyorsun sevgilini?"

"Sevgilim?"

"Emre tabiki başka sevgilin mi var?"

"Haa Emre ya Emre doğru"

"Bana bak arkadaşımı kullanma!"

"Onu kullandığımı nerden çıkarıyorsun ya?!"

"Nerden çıkardığım bana kalmış"

"Ya ne istiyorsun benden!"

"Emreden uzak dur ona yaklaşma ama artık çok geç değil mi? Onunla sevgilisin nede olsa!"tekrar bağırmaya başlamıştık.

"Ya o benim sevgilim falan değil!"

"Ne?"

Selin

"Ben onun dudağının kenarını öptüm evet.Ama sonra sen gittin.Ne olduğunu bilmiyorsun!"

"Anlat"

GÖKYÜZÜ~ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin