,,Jsem ti slíbil kdysi, že když tě budu mít, nepustím tě ani na vteřinu" bránil se.
,,Aha, tak proto tráviš NAŠI dovolenou s nějakou černovláskou, co ji znáš den, tutiž víš, že se mnou to je delší doba!!" Křičela jsem a házela z kufru věci.
,,Je. To. Jen. Kámoška."
,,Tak proč nemůžu být s váma, když jdete ven??"
,,Nikdo tě nevyháněl..." stišil se.
,,Pro ženu je to jako by tě bodali nožem, já vím kdy říct NE" třásla jsem se, když se snažil mně utišit ,,nedotýkej se mně!"
,,Fajn" koukl se ven oknem.
,,Upřimně řekni" přerušila jsem ho rychle ,,Chytila ti ruku? Dala pusu? Řekla, že tě chce?? Paťo ja nejsem slepá, každá pipka má oči jen pro tebe" brečela jsem, podlamovali se mi nohy ale moc mně to štvalo.
,,Lejko" chytil mně za ramena a já stuhla ,, může mít pro mně oči která chce, já jinou krom tebe nechci. Vybojoval jsem si cestu k tobě a jen tak se tě nevzdá.." najednou mu pípla smska.
,,Aha, vida...od ní že?" Uškrnula jsem se, když si to skonroloval. ,,Jdi."
,,Mysli si co chceš, já tě miluju..."
,,Ty si taky mysli co chceš, zachvíli budeš milovat ji..." otočila jsem se zády a klesla ke kufru, kde jsem si opětovně balila věci. Necítila jsem ho...jako cizinec, moc mně to bolelo. Zas si s ní vyšel, už čtvrtýkrát.
Zapla jsem si nějakou hru na mobilu a hrála ji. Co jsem mohla dělat osamotě. Dolehl mně spánek a vzbudila jsem se na velkej smích. Paťov smích, už bylo něco kolem devátý, tedy byl s ní dost dlouho. Vešel do pokoje a skočil na postel. Táhla z něho metaxa.
,,Jsi normálni?" Lekla jsem se.
,,Promiň pil jsem, pojď se tulit" tahal se ke mně rukou a já se tahala pryč od něho, že jsem vstala. ,,Ale no taak."
,,Zjebali jste se společně?" Usmála jsem se.
,,No..." smál se.
,,Tak proč se chceš tulit." Zasmála jsem se.
,,Protože jsi...moje láska." Kousek zvážněl, jeho tvář jsem viděla jen z části, které osvicoval měsíc.
,,No vida... ještě mám ten titul?" Sedla jsem si do křesla.
,,Jjo" koktal.
,,A co teď s tebou...proč jsi pil" hrála jsem se na soudkyni. Nesnášela jsem, když pil...beze mně. Kdoví, co se tam mohlo udít.
,,Máme all enclusive, to je vše na hotel" vysvětlil a zívl ,,pujdeš už ke mně?" Zamumlal. I když mně nervy šli rozdrát, záleželo mi na něm. Vstala jsem a došla ke mně.
,,Dnes nechci sex.." odvrátila jsem se a on mně objal zezadu za pas.
,,Ale já mám na tebe chuť...joj co se tak mračíš, nic se nestalo.." brmbal tam a mně tekli slzy které jsem si krila.
,,I já mněla, ale když se s ní opíjíš... nezapomeň..." nedořekla jsem ale myslela jsem na to, že jsme taky začínali jako kamarádi s vodkou. Teď z něho táhne metaxa, kterou arómu jsem doslova zbožňovala, ať mi ji nezhnusí... otočila jsem se k němu a našla mu rty svými. Drobné pusy se prohloubili. Vášnivější láskání rtů, divoky souboj jazyky... netuším zda jsme se líbali hodinu dvě, ale zajel mi do kalhotek, když jsem sikla, ale líbat jsem ho nepřestala.
,,Řekni, že mně miluješ."
Sevře mně pevněji a upřimně mi hledí do očí. Upřimně jak upřimně, jeho napitej pohled byl spíš vtipnej.
,,Miluju tě, Lejko" moje tělo zavibruje. Jsem konečne klidná. Nahl se nade mně a stáhl mi tričko. Líbal mně po tele, olízl prsa, protáhl ručky po mích bocích. Pomohla jsem mu s opaskem a stáhl si kalhoty. Znovu se přiblížil k mím rtům když ho vsunul, a ukázal jak moc mně miluje. Vydralo se ze mně hluboké uhmmm. Ruce mi vtisl do peřin, prsty si propletl s mími a pohyboval se do rytmu. Měl výhled na moje rozvášněné tělo.
,,Tuhle chuť chci cítit pokaždé, každý den." Šeptal mi do ouška a já ho obdarovala sténaním a vzdychy. ,,Jsi jen moje." Kousek spomalil a udělal mi flíček na krk. ,,Fajný co."
Fňukala jsem a on pokračoval ve své práci, přirážel rychleji a rychleji, když nám oboum vyšel poslední vzdech. Jeho teplý chtíč jsem cítila na sobě, a šťastnější už jsem téhdy být nemohla. Svalil se vedle mně.
,,Miluju tě a budu tě milovat vždy nezapomeň" dal mi pusu do vlásku a přitulil si mně k sobě. ,,Neboj nepil jsem moc."
,,Pozveš mně zítra na zmrzku?" Koukla jsem na něho, když jsem mu ležela na hrudi.
,,I teď ti zavolám službu. Zapneme telku?"
,,Uhm" přikývla jsem a on vzal telefon, kde objednal velké porce jídla. Přinesli to za pár minut.
,,Jídlo, tvá láska co" zasmál se.
,,Jo" řekla jsem s plnými ústy na zemi, když jsem si napchavala ústa kuřetem. Přisedl si ke mně.
,,Chtěla jsi jen zmrzku a koukej co jsem ti přivezl. Jak pravej živitel rodiny" hrdě se usmál ,,Heej dej i mně, umím žrát lépe" vzal si taky něco rychle.
,,Papat" přehltla jsem, vedle mně bzučela velká televize. Šli Pixely.
,,Papat s láskou" řekl taky s plnými ústy.
,,Papat láááásku" zakřičela jsem a vrhla na něho s pusou. Utřeli jsme si ruce a vzala jsem polřtář.
,,Pozor vrhá se na tebe letadlooo" smála jsem se a on mně srazil do peřin.
,,Ne, Paťko to letadlo zachrání. Vždy" líbl mi nos.