Když vám napadnou holku je to děs. Neže napadnou, ale obtěžují. Když Paťko viděl o co se Jakub snažil udělat. Došel k nám, vytrhl mně od něho a jeho si zvedl za límec. Obadva smrděli po alkoholu, ale zatím co moje láska uměla ještě i tvrdě mluvit, Jakubovi se motal jazyk. Kus jsem se bála co bude nasledovat ale Paťo zamumlal jen nějaké výhružky a pak mně odtáhl zbylou silou pryč. Moc jsem si pak nepamatovala, ale na chuť kterou jsem dostala jsem neuměla si nepamatovat. Jak mně vedl domů, schovali jsem se v jedné místnosti v baráku a tam mně něžně začal líbat. Vpustila jsem prty do jeho vlásků, které mu narostli dost hustě a neuměla jsem se ho nabažit. Milovalla jsem ho a milovat i budu a nejen že jsem byla zjebaná.
,,Do kalhotek" šeptla jsem skrz pus a on tam strčil ručku nacož jsem hluboce vzdechla. Zatím jsem taky dala ručku na jeho kalhoty, a rozepínala mu kalhoty.
,,Lásko, tady nemůžeme" tišil mně a zvedl mně. ,,Musím tě vynést až nahoru, vždyt neumíš stát." Zasmál se a já hluboce vášnivě ho líbala. Smála jsem se s ním ale.
,,Tě miluju" zasmála jsem se.
,,Tobě fakt udřelo" povzdechl si.
,,Miluju"pusa" tě" pusa "a nejen kvůli alkoholu" pusa.
,,I já tebe" líbnul mi nos a vystoupili jsme z výtahu.
,,Bude seksík?" Rejpavě jsem se zeptala.
,,Ano bude sekšík" zavtipkoval.
Vešli jsme do bytu a hodil mně na postel kde si mně svlíkal a já se smála.
Vášnivě mně pomiloval a já pištěla na celý byt. Tlumil mně ručkou, protože pusy už byli moc slabý. Chtěla Jsem ho cítit v sobě moc moc. Ryhy na jeho zádech, cucfleky na krku, jak jsem ho kouskala... ach :3
On mi mačkal prsa, zadek a taky stonal.
Když jsme vystřízlivili, lepila jsem se na něj nahá. Pak ho dráždila pohledem na mé tělíčko a dotekmi.
Vyrajcovala jsem ho natolik že se musel uspokojit ve mně zas a mně tím obdařil ještě víc.
Musel čoskoro do práce a když jsem byla doma sama, někdo zazvonil u dveří. Jakub.
,,Co chceš" ptala jsem se.
,,Pusť mně dovnitř" prosil.
,,Paťo není doma abys věděl."
,,Chci se omluvit" řekl smutně a po naléhání jsem ho vpustila... nevím proč ale nelíbilo se mi to....