S láskou jsme šli správnou cestou. Bříško rástlo, ale na váze mi to nebylo moc vidno. Paťko mi nosil jídlo, měla jsem divný chutě, ale věděl, že ráda jím tak či tak. Pizza, kuře, plus nějaké ty okurky. No dovolenou v Paříži jsme si nenechali ukradnout. Vypujčil si autíčko s pujčovny, a jelo se na výlet po Francii. Nejdřív mi neřekl kam pujdem, ale jak jsem ho znala, vždy něco vymýšlel a já nemohla být už šťastnější.
Vyhlídl si nějaké místo asi pulhoďky od Paříže. Bylo to obrovský, velká pláž, velký kopce a velký aquapark.
,,Jseš blázen" koukala jsem s otevřenou pusou.
,,Na ty velký nafukovačky jdem spolu. Celkem 500 metrú dlouhej tunel. Vzrušo co" zasmál se a políbil na čelo, naco mi naskočila husina i když bylo teplo. Přikývla jsem a přehltla.
,,Já si nevzala plavky" začervenala jsem se.
,,Já ti koupil jedny. Mám je v tašce vzadu pak ti je dám, ale co říkaš na menší procházku po pláži?" Usmál se s těma hezkýma zoubkama a já se radovala.
Vystoupili jsme z auta, vzal klíče a chytl za ručku. Kráčel tiše a ja s ním. Tím pádem, že byl ode mně o dost vyšší, jeho jeden krok byli dva moje kručky.
,,Pomaleji" zašeptala jsem tiše.
,,Huh?" koukl na mně.
,,Nestíhám" odvrátila jsem hanblivě zrak.
,,Nikdy jsi s mími kroky neměla problém. Ty máš určo něco za lubem" uvažoval a z hlasu jsem vycítila, že nahodil rejpací grimasu.
,,Co bych měla, prostě nestíhám, jdeš rychleji, než jindy" protestovala jsem a stále jsem odvrácela zrak hanblivostí. Byli jsme už na pláži, objevili jsme se tam zrazu když jsme vystoupili z menšího křoví. ,,Páni" žasla jsem. Koukal na mně, cítila jsem jeho pohled a taky úsměv a já mu pustila ručku i když on ji pevně svíral.
,,Zapomeň, já tě nepustím" tak i učinil.
,,Jsem ještě v životě na pláži nebyla" usmála jsem se a stisla jsem ho spět. Otočila jsem se hlavou k němu a hleděla na něj. Stáli jsme na jednom místě ale byla to magická chvíle.
,,Lesknou se ti oči, Lejko" řekl po chvíli. ,,Co vidíš?" Zeptal se, jakoby jsem hleděla někam jinam, přitom dobře věděl, že hledím na něj.
,,T-tvoje oči, to moře" koktala jsem. ,,Hluboký oči, jako moře. Bože, och bože" bylo mi do breku od štěstí.
,,Podle mne chceš pusu" promnul si rejpavě bradu. Prudkým pohybem se ke mně chtěl přiblížit a vtisnout mi na moje rty polibek, když jsem vytáhla svou ruku.
,,Chci abys mně chytil" ozvala jsem se asi tři metry od něj se smíchem.
,,Já když tě chytím, budeš mokrá všude, se teš" zakřičel a začala se honička. Utíkala jsem jak oživot a smala jsem se na plný hrdlo. Jediný problém byl, že mně začalo píchat v boku a musela jsem spomalyt a to trdlo mně chytilo a zakroutilo po plaži.
,,Néee" Křičela jsem a smála.
,,Už tě mám." Rychle se mnou utíkal do vody když jsem se vzpírala ale držela jsem ho za krk. Vešel až po pás, ale mně nenamočil.
,,Prosím Paťko nepouštěj mně" šeptla jsem a objala silněji.
,,Proč" zeptal se ,,řekni jediný duvod".
,,B-bojím se vody" kňučela jsem.
,,Bojíš?" Udivené kus odtáhl hlavu a koukal na mně a já ho silněji zas zadrápla. On byl do pul těla celej mokrej.
,,Jo, neumím plavat. Neumím splívat s vodou. Tady máš fakt o mně, prosím pojďme ven."
Líbl mi spánek: ,,Neboj, já ti slíbil, že tě nepustím. Tys ode mně utíkala."
,,Bylo to vzrušující, jaks mně honil po pláži" koukla jsem mu do očí.
,,Jsi šílená" zasmál se a vynesl mně ven. ,,Pojď, jdem do toho aquaparku. Nebo snad i tam se té vody bojíš?"
,,N-née, já tobogány rána víš. Ale v moři mně muže napadnou nějaka stvura" začala jsem ukazovat rukama ruzny klikybáky a on se smál víc a víc ,, a to proste mně i muže zabít víš."
,,Nic tě nezabije, jsem tu pro tebe" naklonil se ke mně.
,,Zní to vtipne od někoho kdo vypadá momentalně jakoby se počural" koukla jsem mu na kraťasy.
,,Jsi zabiječ romantiky" vystřel se.
,,Někdo musí být" vyplazila jsem jazyk a tahala ho k autu aby vybral věci a my by sme se mohli zabavit.
Kalhoty mu vyschli a my si mohli jít užít. Byli tam velký atrakce a milovala jsem adrenalin, takže jsem přivolila na ten pulkilometrovej tunel na nafukovačce. Sedla jsem si do predu a on za mne, tedy jsem byla jakoby mezi jeho nohama a sklouzali jsme se v trubici s různýma světlama. Křičeli jsme oduši, bylo to tak vzrušující. Voda mi dost pleskala do tváře, ale byl to kus zážitku. Nakonec jsme vypluli pohodově a já chtěla znovu, na co se Paťko divil.
,,Nesměj se mi" byla jsem rázna.
,,Neřek jsem ani slovo" koutky mu tahali do úsměvu.
,,Ale chce se ti" založila jsem si ruce na prsa a zvedla obočí.
,,Jo ty moje mořská pano, pojď" chytl mně za rameno a šli jsme si koupit něco k pití.
Večer jsme došli spátky na hotel a po sprše jsem ho našla na posteli jak si zakrejvá tvář. Sedla jsem si za něj a objala zezadu, nacož jsem ucítila jeho teplunké tělíčko. Byl tak jemnej. Mé srdce uměl sklidnit. Vážne, jako balzam.
,,Co se děje lásko" promluvila jsem k němu.
,,Chci bejt dobrej táta. Víš, kolik jsem za tebe bojoval, konečne jsi můžme takhle hezky být. Konečne spolu, pro mně to znamená nejvíc na světě" viděla jsem slzu. Hned jsem na misto dala pusua utrela mu prstem tvář.
,,Jsi moje štěstí, o čem to mluvíš" mluvila jsem tiše ale přitom sledovala ty nádherný oči.
,,Když ti někdo ublíží, roztrhám ho na cucky. Jsi moje a furt budeš tohle je vážný. S tebou se cítím jako človek, je to hrozný pocit, kdyby tě vidim s jiným."
,,Nechci být s nikým, jen bok po boku s tebou" prohrábla jsem jeho vlásky. ,,Děkuju tomu tam nahoře že tě mám, ty mi dáváš smysl."
,,Ale Lejko" chytl mne za ramena dvomi rukami. ,,Ber to vážně."
,,Beru, proto mám pod srdcem malýho Paťka."
,,Je to kluk" otevřel ústa.
,,Nevím. Ale chci hrdinu co bude chránit svou ségru."
,,Chceš ještě další dítě?" Svalil mně na postel a začal hladit. Upadala jsem do vzrušení.
,,Musím přežít porod nejdřív" sikla jsem od vzrušení když mi líbal krk.
,,Já tě chciii" fňukal,, drž už ústa, a dej jazýček." Začala jsem u jeho krku a skončila v jeho trenkách. I po všem, myslím že mi chutná ještě víc.