Nešla jsem. I když mi zapípal mobil asi pětkrát, vypla jsem si ho a vzala se k Paťovi. Vzala peřinku a lehla k němu, když se otočil ke mně a vzal si mně mezi ruky.
,,Lásko, lhala jsem ti" zašeptala jsem a on se koukl.
,,S čím?" Řekl šeptem.
,,Tvý kamarádi mi nedají pokoj. A já se začínám bát."
,,Neboj se" stisl mně.
,,Vypisujou mi, a dnes Jakub mi říkal, že si na mně brousí zuby." Až mi skoro slzy vyhrkli takový strach přes mně přešel. Pokrčil obočím a kus se odsunul.
,,Já je zabiju."
,,I teď mi psali ať jdu dolů, Paťo já se bojím."
,,Ochránim tě" stisl mně víc a snažil se spát, kdežto já to neuměla. Možná se mi podařilo zahmouřit oči ale to bylo celý. Naštěstí se nic oné noci nestalo a ráno Paťo odešel do práce.
,,Nevycházej z domu moc, broučku, o vše se postarám" dal mi pusu na rty, vzal si bundu a odešel z domu. Cítila jsem se v bezpečí, ale jen když tu byl se mnou.
Mobil jsem si nezapínala, děsilla mně představa, že tam budu mít tony smsek a zmeškaných hovorů. Jo, jsem strachopud, ale nechci být znásilněná, bít se neumím. Maximalně kousat a kopat, ale kdyby mně uspali tak by se mnou dělali co jen chtějí.
Zapla jsem si telku, udělala nějakej ten šejk a relaxovala jsem.
Když konečně došel Paťo, utíkala jsem ke dveřím abych ho vyobjímala, že je spátky doma.
,,No co, princezno" vzal mně kolem boků a usmíval se ,,bylas hodná?" Hehe.
,,Já jsem vždy jednička" zapištela jsem když mi kousek kousl krk.
,,Tak to abuch tě zláskal láskou" vzal si mně do náruče a utíkal ze mnou do pokoje kde mně něžně dal na postel. Viděla jsem každý detail jeho krásného těla, když se vysvlíkal a pomalounce i ze mně stehával oblečení.
,,Bože já tě miluju" líbl mi rty zas a zas až nakonec vsunul a já silně vzdechla. Moje nožky se začali chvět a já jen stonala pokaždy, když přirážel. ,,Máš to ráda viď" vzdychal mi do úst, když mně líbal.
,,Ch-chci thě" stonala jsem se zavřetýma očima a nechty mu škrábali záda zatímco mi tisl zadeček a já ho obepla kolem zad nožkami. Téhdy nabral druhej dech a zrychlil, vrážel do té euforie, že už jsem neuměla zadržet ani hlásek. Ruce se mi motali po jeho těle tak v peřinách, zatímco mi ještě slízal krk. Potřebovali jsme se, bylo to něco neobyčejný. Vyšel náš poslední ston, když jsme obadva vydechli spokojně a líbnul mně na moje spocené čelo.
,,Miluju tě, lásko" šeptla jsem a prsem mu přešla po tváři ,,Těšila jsem se na tebe."
,,Jsem tu s tebou, hvězdičko, miluju tě a to tvý báječný tělíčko." Zmáčkl mi prsa a společne jsme se zasmáli.
,,Zbožňuju, když mně obšťastníš svou touhou" spojili se našd rty a dali se do boje s jazýčky.
,,Ochráním tě, a co se týče těch kluků, už si nedělej hlavu, jsi v bezpečí" mrkl a hladil mně pod peřinkou.
,,Udělal jsi jim něco?"
,,Dejme tomu" líbnul mně a přitáhl na sebe. :3