"zvrat"

12 0 0
                                    

Začala mně lapat migréna každej den. Nevím proč, ale jsem doufala, že mi něco nenamíchali kluci do pití, když jsme byli zas s nima. Všichni se drželi stranou, protože Paťo jsem jim vyhrožoval a Jakuba zbil. Hrdina muj. Snad u nás nezaklepe policie.

Valentín byl neopsatelnej. Pozval mně na romantickou večeři v drahé restauraci s vínkem a nějakými nóbl jídlami. Vzala jsem si rudé šaty se síťkou, že mi vyčnívala pravá noha a vlasy jsem si upravila a zapichla velkou kyticovou sponu. Skoro mu sáňka spadla a já byla rudá jak rajče. Cítila jsem se krásně při něm. Se nedivtě, když mě každou chvilku líbal, neuměl se odtrhnout od rtu.

,,Jednou bych chtěl, abys mně vošukala v takovýhle šatech" řekl když se hrál s vínem za stolem.

,,Paťo" sikla jsem ,, jsme ve společnosti" porozhlédla jsem se.

,,Co jsi v stresu?" Vykulil oči.

,,Nezvyk být u takových boháču."

,,Jsi myslíš, že oni nemají své uchylky?" Zasmál se hlasitě. ,,No tak Lejko, jsou taky lidi. Koukni" ukázal na jednu blonďavou ženu, která seděla s nějakým staříkem. ,,Tahle žena je dozajista zlatokopka, soudím to z její kožešiny, kterou má kolem krku a toho vysušenýho hřena naproti ní. Si představ, kolik ůchylných choutek může mít takovej bezvlasej vůl, a ona aby mohla mít svou Louis Vuitton kabelku mu to musí splnit. Nebo tam" ukázal na mladší pár.
,,Dobře dobře ale nehodí se to sem." Povzdechla jsem si.
,,Já bych tě vohnul i tady." Usmál sa a já tiše zasmála.

Domu jsme šli pěšky, za ruce a s žertíky. Na mírnou nevolnost jsem se cítila uplně jak v ráji. Nečasto jsme chodili na takovou romantikou večeři, jsme spíš žili pro dobrodružství co se týče výletu. Někdy jsem moc přemýšlela, jakto, že jsme tak šťastný pár i po tak dlouhé době. Jelikož pulka co mezi námi bylo, bylo jen přes vyprávění na nemocničním lužku, ale stejne je to dlouhá doba. Bože, mám chuť ho vymojat.

Nevím zda na mně přicházeli krámy nebo co, ale cítila jsem se nějak i nesvá zároveň šťastná,že mi nic nechybí. Po Valentýnu jsme se společne vybrali do Prahy. Chtěla jsem se porozhlédnout ve velkoměstě i když byla moc velká kosa. Vybrali jsme si hotel, kde mi pracovala kámoška takže jsme měli poměrně dost velkou akci na pokoj. A nebyla to padavka, uplně nádherný pokoj, jako u králu. Velká televize, manželská postel, boží koupelna. Tady si užijeme... z času na čas mi bylo divně, i když žádnej duvod jsem neměla.

,,Lásko, tohle je Rodi, chci s ním na pivko dolu pod hotel, tak o hodinu jsem spátky dobře" usmál se.

,,Jasně já si kousek pospím" řekla jsem a on mi dal pusinku na čelo, když jsem zamávala klukum. Hodila jsem se do peřin, co se to děje.. moje hlava mi jde prasknout, asi něco sním... vzala jsem si ze zásoby sladkostí a odkousla, když mi přislo náhle špatně a utíkala jsem k záchodu. Tohle není možný... po té "akci" jsem spláchla a vzala mobil ze židle. Skoukla jsem si kalendář, a uviděla jsem, že mi už týden meškají.. moje srdce se rozbušilo. Rychle jsem naťukala Paťovo číslo a čekala na zvednutí... "zvednii, zvednii" 

,,Prosím lalaalaaasko" 

,,Miláčku, kup prosímtě těhotenský test..." 

just friends volume 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat