První setkání

30 0 0
                                    

Trvalo to dny než jsem se zotavila, ale splnilo se to, co říkal. O týden jsem už měla pobaleno a čekala na vlak. Úpřimně se mi třásli kolena a ruce, nevím čeho jsem se bála. Byla jsem moc vzrušená z toho, že se s NIM potkám. Milovala jsem ho z každého koutka své duše a když si představím, co se mezi náma může stát, asi omdlím. Znova opakuju, miluju ho. Nastoupila jsem na vlak, se zavazadli, pustila si písničku do sluchátek a po naleznutí volného místa jsem se pokusila usnout. Cesta byla dlouhá, ale věděla jsem, ze se mi to nepodaří. 5 hodin sedět v druhé třídě. Odpíjela jsem si z modré Fanty a sledovala krajinu. Jako ve filmu se cítíte. Znáte to určitě. Nasledovalo předposlední nádraží a já se znova cítila moc nesvá. Byla jsem hladová, po komatu jsem i moc zhubla. Stratila jsem toho moc ze sebe ale jsem ráda, že žiju. Hlavní nádraží. Vlak se zastavil a já vylezla z vlaku. Strávím tu teď hodně času. Nádech, výdech.

Došla jsem k nějakým lavičkám a porozhlédla jsem se. Nebyl tam nějak tak jsem vzala do rukou mobil a psala mu smsky. Lidé se tam procházeli v sychravým počasí, ale já stála pod nějakou střechou. Zvedla jsem pohled od telefonu, když jsem ho spatřila. Stoupla jsem si nohou vzad a nasledně se usmála. Opětovala jsem ten nádherní úsměv, co mi daroval on. Ty ďolíčky. Ty rty, které jsem... znala :) Vzala jsem si zavazadla a vykročila mu vstříc. Byla jsem červená, proto jsem odvracela zrak a snažila se krýt to, neže si pomysli jakej sem debil. Zastavili jsme od sebe asi na půl metra a já pustila madlo kufru. Sledovali jsme jeden druhého, ostrý oční kontakt, jakoby jsme se chystali do boje. Nevnímala jsem lidi kolem sebe, jen jeho. Stáli jsme tam obadva, srdce skoro vyskočilo z hrudníku když se jeho paže rozevřely a já se mu vrhla kolem krku a začala brečet a on mně zas moc pučil k sobě. Nevěděl kam dát dřív ruce, já se mu hlavou zabořila do krku a líbala mu ho a s lesklýma očima jsem se na něho podívala, když mi chytl tvář.

,,Chyběls mi" zašeptla jsem a on mi palcem utřel slzičku z oka a viděla jsem, že i on ji má.

,,Ty mně šíleně" řekl a něžně mně políbil. Mně se zastavil čas. Vše mi bylo jedno. Vsunul mi jazýček do úst a vášnivě mně líbal, jakoby na ničem jiném nezáleželo. Já sesunula ruce na jeho boky zatím co mně chytal tvář. Ta chvíle byla...magická.
Pohladil mně po tváři, usmál a poptal si madlo kufru a mně chytil ruku.
,,Říkal jsem ti, že tě ani na sekundu nepustím" dodal mi bezpečí a já si utřela tvář. Jsem asi slunce, protože zářím silněji.
Vezl mně novým městem kde jsem to doposud neznala.
,,Tak tady jsem vyrůstal" prolomil ticho. ,,Moje město, uličky plné historek." Poslouchala jsem. Dorazili jsme k jedné bytovce a on otevřel dveře a následně jsem vešla. Mluvili jsme o nějakých historkách a jsme se smáli oduši. Opustil mně stres, ukazovala jsem mu už mou pravou tvář. Dokud jsme tam dorazili už jsme se do sebe rejpali. Až dokud jsme nevstoupili do výtahu. Nastalo ticho a vzrušení. Co se uděje?
Koukal na mně pronikavě a měl vážný pohled, když v tom mně začal líbat. Ruce na krk a něžné hrátky s rtíky. Vychutnávala jsem si ho. Došli jsme na jeho patro, nahmatal dveře a kousek jsme se odtrhli od sebe. Vzala jsem kufr a položila na chodbu.
,,Nech se překvapit...jde na scénu můj byt"zasmáli jsme se. ,,Tadaaaa"
,,Hmm takže tady budu spát jo" mrkla jsem na něho lišácky.
,,MY budem tady spát" ukázal na pokoj. Útulnej bytík, zamilovala jsem si ho.
,,Hohooo, si nevěř moc, kamaráde" uchechtla jsem se když vtom mně políbil jako nějakej Bieber a něžně políbil a já mu polibky opětovala.
,,Co tak lásko?" Zašeptal a já se rozechvěla. Přitlačil mně ke zdi a ručkou zajel pod tričko. Po mně přecházeli vibrace, silný slabý ...střídalo se to a já vzdychala. ,,Vítej doma" zajel mi do kalhotek.

just friends volume 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat