Pootevřela jsem dveře abych videla na něj a pro jistotu zajistila dveře řetízkem.
Když došel, poprosil mně abych otevřela a jelikoš neměl v sobě nic, otevřela jsem. Vpustila jsem lva, já mala srnka.
,,Sedni jsi" ukázala jseem na gauč a sedl si. ,,Co chceš" koukala jsem se na něj ve stoji.
,,Byl jsem moc bezočivej, ale prosím, odpusť. Pil jsem." Vypadal sklamaně.
,,To jen kvůli tomu jsi tady? Takovému BAD boyovi to může být tak ukradený, co si já myslím." Říkala jsem monotónně.
,,Budeš se divit, ale každý si na tebe brousí zuby." Nastalo ticho.
,,N-na mně?" Zvedla jsem obočí a on přikývl. ,,Proč?"
,,Paťo je takovej menší vůdce naši bandy a dost kluků se vsadilo, že tě mu vezmou. Já do toho chtěl taky ale... jsi rozumná holka a on si tě zaslouží."
,,Bych s váma ani nikde nešla bez něj." Odvrkla jsem bez přemýšlení.
,,Dávej si pozor, holčičko" vstal a namířil si to k východu ,,na tebe jsou sázeny i tisícky..."
,,Vyhrožuješ se mi nebo co"
,,Ne, právě jsem ti prozradil tajný plán." Mrkl na mně.
,,Ví o tom Paťo?"
,,Ne" odešel.
Páni, teď mi vsadil brouka do hlavy. Co mám dělat... nevím co by na to řekl on, a co by se stalo kdybych lhala... kousla jsem si do rtů a radši si objednala pizzu.
Moje láska došla poobědě, zložil si věci a přitulil ke mně, protože jsem nějak usnula.
Když jsem se probudila, ptal jse co jsem dělala a já se rozhodla umlčet pravdu. Jen jsem mu naznačila otázku, jak se chovají kluci v jeho skupince, odkdy jsem tu s ním.
,,Se bojíš že jsi přítěž?" Zeptal se mně, a sedl.
,,Ne ne, jen jako vážně, nejsou divní?" Zvedl obočí.
,,Mysliš Jakuba?"
,,Jo" přivřela jsem oko.
,,Byl tady nebo co?"
,,N-ne tedy..ano"
,,A co chtěl?" Naléhal.
,,Jen se přišel omluvit že mně ošahával."
,,Vpustilas ho dovnitř?" Zvedl obočí.
,,Kousek, vysvětlil mi a odešel."
,,Mně jedno kdo to by mněl být,Lejko ti kluci jsou nebezpeční. Žes ho vpustila, mohl ti udělat i něco a já nejsem doma. Nepouštěj je dovnitř víckrát. Znám je, jim nic hezkýho v hlavě neběží." Poučoval mně.
,,Dobře rozumím." Schoulila jsem se do kloubka.
,,Tě miluju lásko" dal pusinku na čelo ,,ale teď půjdu spát jsem moc vyčerpanej. Pak zajdi za mnou" mrkl na mně a odešel. Já si zapla telku a snažila se odreagovat když mi zapipal mobil ,,Pojď dole".