XV. kapitola Dopis z ministerstva

4.2K 260 15
                                    

Tak konečně jsem si udělala čas na napsání nové kapitolky. Doufám, že mi tu dlouhou prodlevu prominete. A ještě vás musím zklamat, ale bohužel nikdo neuhádl, koho oživím, takže kapitolka je bez věnování. Příjemné čtení :)


„Hermi, máš už vůbec rozmyšlená jména pro naše děti?"

„Ne, myslím, že bychom je měli vymyslet společně."

„To máš pravdu. Víš, náš rod má takovou tradici, že každý má tři jména, tak pokud by ti to nevadilo..."

„Myslím, že je to dobrý nápad. A musíme to vybrat tak, aby to hezky znělo s příjmením Malfoy."

„To jo. Pokud by ti to nevadilo, chtěl bych, aby jedno dítě mělo jméno po mém otci."

„Mám nápad. V mudlovském světě jsem měla kmotru, která se jmenovala Lucy. To dítě by se potom jmenovalo po obou."

„Dobrý nápad. Akorát bych to jméno chtěl trochu změnit. Přeci jenom, všichni vědí o Luciovi Malfoyovi."

„Takže Lucy?"

„To mi přijde na příjmení Malfoy trochu obyčejné, nemyslíš?"

„Máš pravdu."

„Co takhle Lucielle?"

„Ano, to je hezké. Druhé jméno bude Jane po mojí matce, ano?"

„Dobře. To poslední jméno musí být nějaké vznešené," řekl Draco a podal si knihu se všemi možnými jmény.

„Hmm, Anne? Anette? Alison? Alexandra? Anabeth? Amanda?" četl Draco jména.

„Anabeth," odpověděla Hermiona.

„Dobře. Lucielle Jane Anabeth Malfoy zní dobře."

„Kluk se bude jmenovat Theodore. Vždycky jsem chtěla Theodora."

„Výborně. Jeho druhé jméno bude Daniel."

„Dobře. A třetí?"

„Nevím."

„Draco."

„Myslíš?"

„Jo. Theodore Daniel Draco Malfoy."

„Když si to tak přeješ," řekl a políbil ji do vlasů. Hermiona ho objala kolem krku. V tom za okno přiletěla sova. Draco vstal a pustil ji dovnitř. Otevřel dopis a začal číst. Najednou úplně zbledl.

„Draco, co se děje?" zeptala se Hermiona.

„Otec."

„Co s ním?" nechápala.

„On žije...možná."

„Draco, co to povídáš? Tvůj otec je přeci mrtvý."

„To jsem si myslel taky," řekl a podal jí dopis.

Vážený pane Malfoyi,

vyskytly se jisté zprávy o tom, že váš otec je ještě mezi živými. Prohledali jsme všemožné záznamy a vše nasvědčuje tomu, že se jednalo o jakési spiknutí, jehož cílem bylo osvobodit vašeho otce. Jakožto jeho jediný žijící příbuzný jste na seznamu podezřelých. Prosím, abyste se dostavil zítra v deset hodin na ministerstvo kouzel. Hlaste se na ústředí bystrozorů.

S pozdravem

Kingsley Pastorek
Vedoucí oddělení bystrozorů

„No, to vypadá zvláštně," řekla Hermiona, když dočetla.

Jediné, co potřebuji, jsi tyKde žijí příběhy. Začni objevovat