,,Idem s vami!"
,,Nie nejdeš, nemôžeme riskovať tvoj život."
,,Bolo povedané že ma tu nikto nedrží a že môžem odísť kedy chcem."
,,To je pravda ale ne za takýchto okolností."
,,No máte smolu pretože ja Vám odkazujem že utekám."
Nato som sa otočila a odyšla. Nemôžem tu predsa tak sedieť ked OO meste vyčíňajú upíri. Chcú ísť na prieskum, ale ja tu mám trčať a držať hubu. No aké milé. Mňa to nezaujíma idem aj ja. Sadla som si do kuchynky na stôl sedela som tam tak ked som počula hlasy.
,,Nemôžem ju pustiť."
,,Daj jej šancu veď ideme len von skontrolovať okolie."
,,Ale čo ak vás prepadnú a zabijú ju. Čo budeme robiť potom?"
,,Nič sa jej nestane budem ju mať pod dohľadom. Aspoň si to vyskúša."
,,To môže skúšať v tréningovom centre."
,,Keď bude mať bojovať proti Pánovi Temna to zasraté tréningové centrum bude úplne zbytočné.
,,Tak nech ide ale následky nesieš ty."
Potom dom počula už len ranu dverí a rýchle kroky.
Do kuchynky vošiel Alex a tváril sa akoby sa nič nestalo.
,,Čo ti je?"
,,Ja som počula celý váš rozhovor. Ako to veď je to ďaleko."
,,Hmm.... práve si našla svoju schopnosť. Počuješ všetky zvuky."
,,To akože počujem ako slon alebo čo?"
,,Ehm len proste tvoja schopnosť vníma take zvuky, ktoré my ostatní nezachytíme."
,,Zaujímavé."
,,a teraz pod somnou ideme do tréningového centra."
Nevravel náhodou pre malou chvíľou že tréning mi nepomôže?Tréningové centrum je rozľahlé sú tu rôzne nástroje cez meče, nožíky, všelijaké sekery a dokonca aj niake veci čo nepoznám.
Sú tu dráhy s rôznym zameraním na určité boje.
,,Vyber si!"
,,Dobre tak začnime sekerami."
,,Tak sekera,čo."
Zarehotal sa,tak som doňo jemne strčila. Začali sme s tréningom.Sekera
Mala som ju hodiť po nepriateľovi. Plagát. No nejako som netrafila plagát ale strop.
,,To nevadí. Nejdeš radšej skúsiť niečo iné?"
Potom sekera spadla a spadla mi tesne pred nohy.
,,Čím skôr tým lepšie."Nože
Ďaľšie na rade boli nože tie som omylom hodila do klietky s potkanmi takže to nejako nevyšlo.ale naštastie som žiadneho nezasiahla.
,,Elis potkany slúžia akobpohybliví terč a neviem či si v takej fáze že ich môžme vypustiť.Prešli sme úplne všetko. Šablí som ani v rukách neudržala a nie to ešte s nimi zametať nepriateľa. Remeňe,reťaze Ani ostnatá palica, ktorou som si porezaná nohu mi nevyhovovali. Odchádzali sme z miestnosti ked som si všimla také zvláštne oceľové dvere.
,,Alex kam vedú tie dvere?"
,,Tam sa vstupuje do tréningovej časti kde musí byť ticho. Z vonku tam nieje nič počuť. Trénuje sa tam taký nazveme to tichyý štýl.
,,A myslím že by som mohla ten ,,tichý štýl skúsiť?"
,,No tak prečo nie, ale najprv ti dám inštrukcie."
,,dobre teda.",,Obleč si ten čierny oblek. Tvojou úlohou je prejsť a zneškodniť strážcov čo najtihšie. Tréning pre začiatočníkov má dve časti. Jednu v noci a druhú cez noc. Je tam asi dvadsať strážcov,ktorých máš zneškodniť."
,,Praví?"
,,Nie, sú to ,,herci" pár z nás z centra. Sú tam senzory, ktoré zaznamenávajú zvuky. Keď urobíš niečo príliš nahlas hra končí, keď si ťa všimne strážca, hra končí. Môžeš si vybrať jednu jedinú pomôcku. Rozumieš?"
,,Áno."
Vybrala som malý nôž. Zastrčila som ho pod opasok, samozrejme v ochrannom puzdre. Keď bude treba iba ho vytiahnem z vrecka a zaútočím. Nôž bol samozrejme iba gumenný.
Vošla som dnu a ocitla som sa v tmavej uličke. Začali sme nocou pretože bola ľahšia. Nádych výdych. Skrčila som sa k zemi a jemne som nazrela za roh. krabice, bordel, strážcovia. Typické ulice až na tých strážcov. Pozrela som sa a počkala na vhodnú chvíľu. Vybehla som.
YOU ARE READING
Temnota môjho srdca
VampireSom Elis, 16 ročné dievča z mestečka Tuscon v Arizone (áno take mestečko existuje kľudne si to vy-googli:) ) mám malú sestru Max. Je zábavná a veľmi energetická. Chodím na Parksonovu strednú, kde mi hádžu vajcia do hlavy. V jeden deň náhle nastane z...