Hey! :D Medya yine favorilerimden sjdjsdj İlk gördüğümde fena kahkaha atmıştım. Ve maalesef ki sinemaya geç gittiğimde bu sahnede kıkırdamadan edemedim :D
__NEWT
Tava'nın çocuklardan biri sayesinde yolladığı yardım çağrısı ile hızlı adımlarını mutfağa yönlendiriyorsun. Yolda gördüğün herkese başınla selam vererek adımlarını biraz daha hızlandırıyor, koşar adımlarla iki dakika içinde mutfakta oluyorsun.
"Hey." diye sesleniyorsun Tava'ya, mutfağa ilk adımını atar atmaz. Fakat bir cevap gelmiyor. Bu yüzünün asılmasına ve endişelenmene neden olsa da yerinde durmak veya geri gitmek yerine biraz daha ilerliyorsun.
"Tava?" diye sesleniyorsun tekrar. Bu sırada biraz daha ilerlemenle görüş açına birkaç tabak yığını takılıyor. Onları yıkamanı istemesinden korkuyorsun ama hepsi adeta parlıyorlar.
Tabak yığınlarının yanına vardığında etrafına bakıp bir kez daha "Tava?" diye sesleniyorsun. Fakat cevap alamıyorsun ve bu sefer de sessizce kendi kendine "Ne yapacağım ben şimdi? " diye soruyorsun.
Beklemediğin bir anda cevap almak ürkmene neden oluyor.
"Hemen ne yapacağını söyleyeyim. " Tava'nın sesi sessiz mutfakta yankılanıyor. "Birazını alıp tam şuraya yerleştireceksin." Parmağıyla bir rafı işaret ediyor." Bir tanesini bile kırma! " Uyaran bakışlarını gözlerine dikip aceleyle ekliyor. "Benim işlerim var. Merak etme, diğerlerine tembihledim. Boş olan biri birazdan yardımına gelir." Ardından sen öylece ona bakarken aceleyle kapıdan geri çıkıyor.
"Ah,pekala." diye mırıldanıyorsun tabaklara bakarak. "Bir tanesini bile kırmak yok!"
Biraz sonrasında iki elinle sımsıkı yaklaşık altı tabağı tutarak rafa ilerliyorsun. Fakat rafa yaklaştıkça rafın boyundan yüksekte olduğunu fark etmenle içinden bir küfür savuruyorsun. Kolların da zamanla ağrımaya başlıyor ve bu yüzden bir küfür daha savuruyorsun.
Rafın tam dibinde tahmininden uzun geçen bir dakika boyunca bekliyorsun. Bu bir dakika boyunca aklından geçen tek cümle Tava'nın sana söylediği o uyarı dolu cümle oluyor.
"Bir tanesini bile kırma!"
Tabakları tutan parmaklarını iyice tabaklara bastırıyorsun. Derin bir nefes aldıktan sonra tüm gücünle parmak ucunda kalkıp tabakların uçlarını rafa ittirmeyi başarıyorsun. Fakat bu yetmiyor. Parmak ucunda daha ne kadar kalabileceğini de bilmiyorsun.
Umutsuz bir şekilde tüm vücudunu geriyor ve ağrıyan kaslarını zorluyorsun. Tabakları kırmaman gerek! Onları kırmayacaksın!
Ve sonra, mucizevi bir şekilde, pekala buna mucize denmez, arkanda bir vücut hissediyorsun ve iki ele ait kemikli parmaklar tabakları rafa yerleştiriyor. Fakat sen rahatlayan kasların için mutlu bile olamadan âniden biri geldiği için çığlık atıyor, kaçmak için önüne dönüp ilerlemeye çalıştığındaysa sana yardım eden kişiye çarpıp birlikte yere düşmenize neden oluyorsun.
İkinizin ağzından da bir inilti kaçıyor. Ardından düşerken sıkı sıkı tutunduğun tişörtü kavrayan parmaklarını gevşetip düştüğün kişinin kim olduğunu anlamak için yüzüne bakıyorsun.
"Newt!"
Yere değen kafasını biraz oynatıp gülüyor.
"Y/N."
"Özür dilerim. Çok özür dilerim. Gerçekten özür dilerim..." Hızlı hızlı özürlerini sıralıyorsun. Bu sırada Newt'in hâlâ dişlerini gösterecek şekilde gülümsediğini görüyorsun. Bunu tuhaf bulsan da özür dilemeye ara vermiyorsun.
Eh, elbette sonunda nefes alma ihtiyacı duyunca duruyorsun. Son bir kez daha özür diliyorsun. Ve ellerini onun göğsüne bastırarak kalkmaya çalışıyorsun. Fakat ellerini tutup göğsünden çekmesiyle tekrar üstüne düşüyorsun.
Yutkunup ne yapacağına dikkatle bakıyorsun. Parmaklarınızı birbirlerine kenetliyor. Kafasını yerden kaldırıp alınlarınız değene kadar sana yaklaştırıyor. Sıcak nefeslerinin yüzüne çarpışını hissedip istemsizce gözlerini kapıyorsun.
Ve nefesleriniz birbirlerine karışıp kalp ritmini canlandırdığında "Kısa olman..." diyor. "Çok sevimli. Bizi bu hâle getirdiği için sonsuz teşekkürler. "
İşte, karşında sana kusurlarını sevdiren adam duruyor.
__
Beğendiniz mi? Ben emin olamadım da...
Bu arada çok sık bölüm yayınlıyorum ama bunu haftada bir bölüme indireceğim. Belirtmekte yarar var diye düşündüm ^-^
Bir de okuyan kişi sayısı çok az bu yüzden lütfen arkadaşlarınıza kitabı tavsiye edin, olur mu? :3
Kayran'dan sonsuz sevgiler ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent İle Hayal Et
FanfictionMerhaba! Sizler de benim gibi Labirent aşığı mısınız? O zaman bu kitap tam da okumanız gerekenler listesinde. Adı üstünde kitabı yazarkenki amacım bölümleri okurken kendinizi labirentte sevdiğiniz karakterle maceralara atılıyormuş gibi hissetmeniz...