LİHE-6 Kötü Geçen Bir Günü Sadece O İyi Yapabilir /Part2

1.3K 66 15
                                    


Açıkçası bunu söylemeden edemeyeceğim: Çok sık olmasa da ne zaman buraya baksam tatlı yorumlarınız bana hep neşe veriyor. Harika olduğunuzu bilmenizi istedim ve hazır ben de kötü geçen günlerimi iyi yapacak bir Kayranlıya ihtiyaç duyuyorken bunu yazdım. Öpüyorum kocaman~


MİNHO 

Kötü geçen bir günü atlatmanın en sevdiğin yolu yumuşak yorganının altında sakinleşmeyi beklemek. 

Burnunu çekip yorganı yüzünün yarısının kapanacağı kadar üstüne çekiyorsun. Dizlerini de karnına doğru çekip kendini en rahat hissettiğin pozisyonda zihnine hükmeden düşünceleri savuşturmayı deniyorsun. Beceremeyince gözlerini sıkıca kapayarak kontrolü eline almak istiyorsun ama aniden açılan kapının sesiyle gözlerini açıyorsun. 

Yaklaşan ayak seslerinin büyük ihtimalle ev arkadaşına ait olduğunu düşünüyorsun  ve onunla konuşmak için havanda olmadığın için uyuyor taklidi yapıyorsun. Ama ayak sesleri giderek yaklaşıyor, sesin sahibi kapını açıyor ve hatta yatakta bıraktığın boşluğa uzanıyor! 

Gözlerini açıp açmamak arasında kararsız kalsan da elbette gözlerini açacağını ve yalnız kalmak istediğini belirteceğini biliyorsun. Fakat gözlerini açtığında karşında ev arkadaşını değil Minho'yu görüyorsun. 

Bir şey söylemek için çok yorgun olduğundan sadece sana bakan gözlerini izliyorsun. Sana şefkat ve endişeyle bakıyor. Kötü bir gün geçirdiğini onun da bildiğini hissedebiliyorsun. 

Aranızdaki bakışma sürerken gözlerin dolmaya başlıyor. Bunun nedeninin hissetmek istemediğin için geriye ittiğin duygularının ona bakarken tekrar eski yerlerine gelmesinden kaynaklandığını hissediyorsun. Minho gözlerinin dolduğunu fark ediyor ama sanki ağlamanı bekliyormuş gibi bakışlarını senden çekmeden saçını okşamaya başlıyor. 

Göz yaşlarıyla boğuşmak yerine akmalarına izin veriyorsun. Minho'nun eli arada saçından inip yanağındaki ıslaklığı siliyor. Hiçbir şeyi düzeltmeyecek tesellilerdense onun yanında olduğunu hissetmeni istediğini anlayabiliyorsun. 

Biraz daha sakinleştikten sonra Minho da yorganın altına giriyor ve yüzleriniz birbirine dönükken bir elini senin yanağına koyuyor. Baş parmağını çene hattında gezdirip yanağında daireler çiziyor. 

"Biliyorsun, ben daima senin için kötü geçen bir günü iyi yapacağım." Kısık sesi uzun süredir devam eden sessizliği kesiyor. 

Başını onaylarcasına sallıyorsun. 

Minho elini yanağından çekip sana daha da yaklaşıyor ve alnına bir öpücük bıraktıkan sonra sana sarılarak uyuyana kadar bekliyor. 

Labirent İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin