Merhaba Kayranlılar! Buraya girmeyeli ve yazmayalı çok uzun zaman oldu. Yine de hesabı arada kontrol ediyordum ve size gördüğüm şeyi söylemek istiyorum. İnanılmazsınız! Güzel yorumlarınız ve destekleriniz için çok çok teşekkür ederim. Umarım bundan sonra daha çok iletişim kurma fırsatımız olur ve sıkı bir aile oluruz. Seviliyorsunuz~❤️
-
Şu an için yazmam mümkün değil. Yine de daha fazla uzak kalmak istemedim. O yüzden bu bölümün altında sohbet etmeye ne dersiniz? Size birkaç sorum var. Kendim de bu bölümde bu sorular hakkındaki görüşlerimi yazacağım. Siz de her soruya bir yorum atarsanız sohbet etmiş oluruz.
Seride en sevdiğiniz karakter kim? Neden?
Seride en sevdiğim karakter Minho. Sonuna kadar kendisi gibi kaldı. Her zaman güçlüydü ve elinden gelenin de fazlasını yaptığını düşünüyorum. Bütün karakterlere karşı tutumu iyiydi, daima dürüsttü. Ayrıca eğlenceli ve komikti de. Dört dörtlük değil mi?
Seride farklı olmasını istediğiniz bir yer var mı? Varsa hangi kısım?
Seri biraz aceleye gelen bir seri ve James seriyi para kazanmak uğruna uzattığı için seride beğenilmeyen ya da farklı olması istenen yerler mutlaka oluyordur diye düşünüyorum. Bana göre kitabın sonunda öylece mutlu sona ulaşmaları yanlıştı. Elbette mutlu olmayı hak ediyorlar. Ama Minho Newt'in ölümünü öğrenmeliydi. Yanılıyor muyum? Teresa'yı pek sevmezdim ama Thomas'ın Teresa'nın da onun için ölmesinden sonra öylece mutlu bir hayata başlaması bana tuhaf geliyor.
Serinin en sevdiğiniz kitabı hangisi? Neden?
Ölümcül Kaçış benim favorim. Kitabı elimden bırakamıyordum. Ne olacağını kestiremiyordum ve kalbim deli gibi atıyordu heyecandan. Diğer kitaplar bana aynı hissi veremedi.
Bu seri dışında hangi serileri okudunuz?
Percy Jackson okuyarak başlamıştım seri kitaplar okumaya. Alacakaranlık serisi fanları ve Harry Potter fanları biraz düşman gibi olsalar da ben iki seriyi de okudum ve seviyorum. Kurucunun Kızı, Devrimin Kızı ikilemesini okudum. James'in diğer serisinin ilk kitabı Oyun Ustası'nı da okudum ve ikinci kitabı almayı dört gözle bekliyorum.
Ne tarz bölümler yazmamı (konu açısından da) ve ne sıklıkla yayınlamamı istersiniz? Bölüm ithafları yapmalı mıyım?
Tamamen size bırakıyorum cevabı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent İle Hayal Et
FanfictionMerhaba! Sizler de benim gibi Labirent aşığı mısınız? O zaman bu kitap tam da okumanız gerekenler listesinde. Adı üstünde kitabı yazarkenki amacım bölümleri okurken kendinizi labirentte sevdiğiniz karakterle maceralara atılıyormuş gibi hissetmeniz...