Merhaba! Nasılsınız? Bu bölümde Thomas, Minho veya Newt bekleyenler olarak hayalkırıklığı yaşamış olabilirsiniz fakat ben Alby ve Tava'ya da bayılıyorum ve daha çok ilgiyi hak ettiklerini düşünüyorum. Bugün için Alby'i atacağım sadece. Sırada Tava var. Umarım aynı heyecanla okur ve görüşlerinizi bana bildirirsiniz. Seviliyorsunuz! ❤️
-
ALBY
Alby'nin son zamanlarda normalden daha yoğun olduğunu biliyorsun ve her şeyi daha iyi hale getirmek için sürekli yeni fikirler üretirken uykusunu bile düzgün alamaması seni fazlasıyla üzüyor. Sana zaman ayıramamasını anlıyorsun fakat onu çok fazla özlüyorsun ve bir gece dayanamayıp hep çalıştığı odanın kapısına kadar gidiyorsun. Kapı kapalı ve açıp açmamak konusunda tereddüttesin.
Kapının yanında bir sağa bir sola ilerleyip tedirginlik içinde parmaklarınla oynuyorsun. Birkaç dakika sonrasında bu durum seni deli ediyor ve sevgilisini görmeye bile çekinen bir kız arkadaş olma fikrine katlanamayıp kapının dibinde duruyorsun. Tam kapı koluna uzanacakken iki kol belini sarıyor, korkarak elini hemen kendine çekiyorsun ve derin bir nefes alıp nefesini tutuyorsun.
"Sakin ol, benim." diyor Alby. Sıcak nefesinin saçını hareket ettirdiğini hissediyorsun. Rahatlayarak tuttuğun nefesi yavaşça veriyorsun. Sonra bir eli belinden yukarı çıkıp saçını bir omzuna atıyor ve açık kalan omzunun üşüdüğünü düşünürken kafasını oraya gömüp elini tekrar beline sarıyor.
Sakinleştiğini anlatmak için bir şeyler mırıldanıyorsun. Ama boynuna değen dudakları yüzünden sakinleşmenin mümkün olmadığını biliyorsun. Sanki zihninden geçenleri duymuş ve tamamen sakinleşmeni istiyormuş gibi boynundan uzaklaşıyor ve seni kendisine döndürüyor.
"Seni izliyordum. Neden içeri girmeye karar vermek için o kadar bekledin?" diye soruyor ellerini ellerine kenetledikten sonra.
Ellerinize bakarak, "Sadece meşgul olduğun için rahatsız etmek istemedim." diyorsun. Biraz çekindiğini hissediyorsun. Seni izlediğini öğrendiğin için son birkaç dakika içinde yaptıklarını zihninde tekrar oynatıyorsun. Ellerini ellerinden çektiğinde buna bir son verip yüzüne bakıyorsun.
"Konu sensen diğer şeyler bekleyebilir." deyip sana doğru büyük bir adım atıyor ve yakınlığınız sakin olmanı tekrar güçleştirirken iki eliyle yüzünü avuçlarının arasına alıyor.
"Seni çok özledim." diyor. Gözlerinin içine baktığında seni gerçekten özlediğini hissedebiliyorsun. Cevap vermek için dudaklarını aralıyorsun ama onun dudakları seninkilere uzanınca ikinizin de diyeceğin şeyi bildiğini hissediyorsun ve gözlerini kapatıp ânın tadını çıkarıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent İle Hayal Et
FanfictionMerhaba! Sizler de benim gibi Labirent aşığı mısınız? O zaman bu kitap tam da okumanız gerekenler listesinde. Adı üstünde kitabı yazarkenki amacım bölümleri okurken kendinizi labirentte sevdiğiniz karakterle maceralara atılıyormuş gibi hissetmeniz...