Part 1

1.4K 66 11
                                    

-Ρε μωρό μου σε παρακαλώ!Μην μου το κάνεις αυτό!

-Όχι! Εσύ έκανες την μαλακία και πήγες και χορεψες μαζί του,τώρα τι παρακαλάς?!
-

Ρε μωρό μου και με τον κολλητό μου χόρεψα! Με αυτόν γιατί δεν ζήλεψες και ζήλεψες με αυτόν? Επειδή είναι απλά φίλος?
-Ναι!
- Ωραία,αν το πάμε έτσι τότε και εσύ γιατί κοιτούσες αυτές που χόρευαν πάνω στην μπάρα?
-Δεν τις κοίταζα..αυτό είναι το θέμα!Εσύ έκανες κάτι επειδή νόμιζες ότι εγώ έκανα κάτι άλλο..και εγώ τέτοιες μαλακίες δεν γουστάρω!!Τέλος!
-Μα ρε μωρό μου σε
-Τέλος είπα..πάνε χόρεψε με αυτούς και άντε γεια Λίζα!
Όπως καταλάβατε είμαι η Λίζα και χώρισα με το αγόρι της!Είμαι 19 στο δεύτερο έτος της σχολής της!Είμαι καλή μαθήτρια(όταν θέλω)..!
Ήμουν πολύ λυπημένη με τον χωρισμό μου.Έτσι,αποφάσισα να πάω στην κολλητή μου,την Κατερίνα που πριν λίγες μέρες τα ξαναβρήκαμε!Το σπίτι της δεν ήταν μακριά από το δικό μου.Έτσι σε λίγα λεπτά ήμουν εκεί!Η κολλητή μου έμενε σε πολυκατοικία!Χτύπησα το κουδούνι,ανέβηκα πάνω αφού μου άνοιξε και χτύπησα την πόρτα του σπιτιού της..
-Κατερίνα με χώρισε!της λέω κλαίγοντας
-Λίζα μου,σε παρακαλώ ηρέμησε!Θες να πάω να τον πλακωσω εγώ?
-Ναι!Πάνε!της είπα γελώντας λίγο μέσα στο κλάμα μοτ
Ήμουν πολύ λυπημένη για να γυρίσει σπίτι μου!Και η κολλητή μου φοβόταν ότι αν πάω θα κάνει καμία τρέλα γιατί οι γονείς μου είχαν φύγει για δουλειές!Έτσι με έπεισε να κοιμηθω σπίτι της!Έτσι πήραμε τα μπουφάν μας και πηγαμε μέχρι το σπίτι μου για να πάρω κάποια ρούχα!Στον γυρισμό όμως συναντήσαμε τον πρώην μου,τον Γιώργο,ο οποίος ήταν πάρα πολύ τυχερός που δεν τον πλάκωσε η Κατερίνα!
Μετά από λίγο κάναμε ένα τρελό μπιτζαμα πάρτυ για να ξεχαστώ!!!
Οι μήνες περνούσαν,ώσπου τον ξεπέρασα!Αρκετά σύντομα και εύκολα!Η κολλητή μου ήταν πολύ περήφανη για εμένα! Όμως από τότε που τον ξεπέρασα άρχισαν τα προβλήματα μεταξύ μας...!
Gays ελπίζω να σας άρεσε!
Comments και Votes φυσικά♡♡
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο;)

'Touch me'Where stories live. Discover now