Οι ώρες πέρασαν και έτσι γυρίσαμε με την Δέσποινα στο σπίτι! Αραξαμε στην τηλεόραση για κάνα 2 ώρες και μετά πήγαμε να ετοιμαστούμε γιατί θα βγαίναμε για ποτάκι! Ξαφνικά χτυπάει η πόρτα!
-Τι κάνεις εσύ εδώ?είπα με απορία και έναν μικρό εκνευρισμό
-Γειά,θέλω να μιλήσουμε!
Στην πόρτα ήταν η Κατερίνα!Με κοίταζε με ένα ειρωνικό βλέμμα από πάνω έως κάτω!Εγώ ήμουν σχεδόν έτοιμη και βοηθούσα την Δέσποινα να φτιάξει τα μαλλιά της!
-Περνά μέσα!της λέω με ένα ψεύτικο μικρό χαμόγελο
Όταν είδε την Δέσποινα της είπε ένα ψυχρό,με μίσος γειά.Εγώ το είδα αυτό και για να μην φέρω τη Δέσποινα σε δύσκολη θέση της ζήτησα να μας αφήσει για λίγο μόνες με ένα μεγάλο αληθινό χαμόγελο που έλεγε:"Για εσένα το κάνω!Για να μην νιώσεις άβολα!Θα είμαι καλά αλήθεια"!Η Δέσποινα το κατάλαβε,μου χαμογέλασε και πήγε να συνεχίσει να φτιάχνει τα μαλλιά της στο δωμάτιο μου!
-Λοιπόν,τι θες?ειπα με ειρωνεία και εκνευρισμό στην Κατερίνα
-Σου είπα.Να μιλήσουμε!
-Μπα,νωρίς μα θυμήθηκες ρε..
-Δεν το έπιασα?!
-Τι δεν έπιασες ρε κοπέλα μου?Με έχεις παρατήσει εδώ και 2 μήνες για τον Ηλία και τώρα θες να μιλήσουμε?
-Και εσύ όμως δεν πας πίσω!Με παράτησες για την Δέσποινα!
-Όχι κοπέλα μου,εγώ δεν σε παράτησα για την Δέσποινα!Εγώ απλά άρχισα να κάνω παρέα με την Δέσποινα επειδή εσύ με είχες παρατήσει!Και κατάλαβα οτι αυτή που δεν με ξέρει σχεδόν καθόλου αλλά είναι πιο σωστή φίλη και κολλητή από εσένα!
-Εγώ?Τι πράγμα?
-Ναι,εσύ!Αυτό που άκουσες! Και τώρα μην μου το παίζεις αθώα και ότι δεν με παράτησες!Γιατί με παράτησες!
Στο σπίτι υπήρχε πολύ ένταση και φωνές!Φωνάζαμε και οι 2 από τα νεύρα μας!Ξαφνικά εκεί που μαλώνουμε χτυπάει η πόρτα!"Ποιος να είναι τώρα"σκέφτομαι!Πάω,ανοίγω και ποιον να δω?!Ήταν ο Πάνος!
-Τι κάνεις εσύ εδώ?του λεω πολύ ήρεμα..λες και μόλις τον είδα τα ξέχασα όλα!
-Ήρθα να σου κάνω παρατήρηση.μου λέει με ένα μικρό γελακι
-Για ποιο πράγμα?τον ρωτάω με απορία
-Γιατί μένω από κάτω και κανείς πολύ φασαρία!μου λέει γελώντας
-Μισό εσύ είσαι ο καινούργιος γείτονας?
-Όπως φαίνεται.Ναι!Θα σε παρακαλούσα να κάνεις ησυχία.μου λέει χαμογελώντας
-Εντάξει,επειδή μου το ζητάς εσύ!του λεω γελώντας και κάνοντας του μάτια
Γέλασε λίγο,μετά με ευχαρίστησε και έφυγε!
Τότε επέστρεψα πίσω στην Κατερίνα και της ζήτησα πολύ ευγενικά να φύγει και να μην με ενοχλήσει πάλι!Αφού την πήγα μέχρι την πόρτα γύρισα πίσω στην Δέσποινα!Καθόταν στο κρεβάτι και με περίμενε για να δει αν είμαι καλά!