Όλο το βράδυ δεν κοιμηθήκαμε. Καθόμασταν και βλέπαμε τηλεόραση,λέγαμε αστεία,πεινάμε κρασί και γενικά κάναμε βλακείες και γελούσαμε.
Κατά τις 5 το πρωί ο Πάνος αποφάσισε να πάμε να κοιμηθούμε,αλλά εγώ είχα άλλα σχέδια στο μυαλό μου.
Αυτός πήγε στην τουαλέτα να πλυθεί και εγώ τότε βρήκα την ευκαιρία να ντυθώ,ή μάλλον να ξεντυθω.
Μετά από λίγο μπήκε μέσα στο δωμάτιο μου στο οποίο πρώτη φορά θα κοιμόμασταν,μιας και η Δέσποινα θα κοιμόταν κάτω με τον Μάρκο.
Όταν μπήκε με είδε να είμαι στο παράθυρο με ένα μαύρο πανωφόρι μια πιτζαμας,το οποίο ίσα ίσα έκρυβε αυτά που δεν ήθελα να δει ακόμα.
-Μωρό μου,δεν θα έρθεις να ξαπλώσουμε?
-Ξάπλωσε εσύ και έρχομαι.
Μόλις ξάπλωσε,έβαλα τα λαμπάκια που είχα διακοσμήσει το κρεβάτι μου γύρο γύρο στην πρίζα,έκλεισα το κεντρικό φως του δωματίου και άρχισα να πηγαίνω προς αυτόν σιγά σιγά ενώ ξεκουμπονα τα κουμπιά της πιτζαμας,αφήνοντας μόνο ένα κουμπί.Το κουμπί που ήταν λίγο πιο πάνω από την περιοχή.Με αυτό το τρόπο κατάφερα να φαίνονται τα εσώρουχα χωρίς να φαίνονται τελείως όμως.
Μόλις έφτασα δίπλα στο κρεβάτι στο οποίο είχε ξαπλώσει αυτός φορώντας μόνο το μποξερακι του,έδιωξα την κουβέρτα από επάνω του και κάθησα πάνω του. Τότε έριξα όλα μου τα μαλλιά από την μία πλευρά και έσκυψα και άρχισα να τον φιλάω καθώς κατεβαζα το σώμα μου πιο κάτω ούτως ώστε να βολεύομαι πιο πολύ και η περιοχή μου να πάει πάνω στην περιοχή του.
Αυτός μου ξεκουμποσε και μου έβγαλε την πιτζαμα και την πέταξε στο πάτωμα.
"Και καλά ήθελε να κοιμηθεί"
Μόλις πέταξε κάτω την πιτζαμα έβαλε τα χέρια του στην μέση και άρχισε να με χαϊδεύει για λίγο.
Μετά άρχισε να κατεβαίνει πιο κάτω.Άρχισε να χουφτωνει τον κολο μου(σορρυ,η λέξη ποπος ήταν παιδική και δεν θα φαινόταν ωραία)στην αρχή από έξω και στην συνέχεια μέσα από το εσώρουχο.
Μετά από λίγο με έριξε από πάνω του και ανέβηκε αυτός από πάνω μου.Μου έπιασε με το ένα χέρι και τα 2 μου χέρια πάνω από το κεφάλι μου σφιχτά και με το άλλο χέρι άνοιξε και κρατούσε τα πόδια με τα πόδια του και έχρισε να χαϊδεύει την περιοχή μου και στην συνέχεια να μου βάζει δάχτυλα ενώ με φιλούσε στον λαιμό ή στο στόμα.Εγώ αναστεναζα,όχι πολύ δυνατά μιας και ήμασταν σε πολυκατοικία αλλά αναστεναζα πολύ.
Μετά από λίγο σταμάτησε για ένα λεπτό, πήρε το χέρι του από την περιοχή,το έβαλε πίσω από την πλάτη μου και μου ξεκουμποσε το σουτιέν ενώ με φιλούσε.Το ανέβασε όσο πιο πάνω μπορούσε γιατί μου κρατούσε τα χέρια και κατέβασε το χέρι του πάλι στην περιοχή μου και άρχισε να την τρίβει με αποτέλεσμα να έχω ακόμα πιο έντονο οργασμό και να θέλω να κλείσω τα πόδια μου.
Το εσώρουχο που φορούσα στα πλάγια είχε φιογκους οι οποίοι λυνονταν και άνοιγε το εσώρουχο.Μιας και δεν ήθελε να κλείσουν τα πόδια μου, για να μην φύγω από τον έντονο οργασμό και επειδή τον ενοχλούσε το εσώρουχο μου,σταμάτησε πάλι και τα ξελισε.
Το έβγαλε από πάνω μου,το πέταξε και αυτό στο πάτωμα και άρχισε πάλι να χαϊδεύει την περιοχή μου με την αλλαγή ότι τώρα αντί να με φιλάει,πιπιλουσε τις ρόγες μου και εγώ αναστεναζα.
Μετά από λίγο μου βάζει δάχτυλο ενώ συνεχίζει να τις πιπιλαει.
Ξαφνικά ανεβαίνει στον λαιμό μου και αρχίζει να μου κάνει πιπιλιες και να το φιλάει ενώ βάζει μια βαθιά το δάχτυλο του και το βγάζει.Αρχίσει να μου κάνει μια πιπιλια στον λαιμό, ενώ κρατάει ακόμα τα χέρια μου και ξαφνικά το βάζει γρήγορα μέσα μου και αρχίζει να πηγαίνει αργά για δευτερόλεπτα και όσο περνούσαν τα δευτερόλεπτα πιο γρήγορα και πιο γρήγορα.Τα χέρια μου δεν τα είχε αφήσει ακόμα και με το άλλο του χέρι χουφτωνε το στήθος μου ή πείραζε τις ρόγες μου.
Μετά από ώρα αφήνει τα χέρια μου και τον βγάζει αργά από μέσα μου.
Τότε τον περνώ από το χέρι αφού τον σπρώχνω από πάνω μου,τον βάζω να κάτσει στην πολυθρόνα που είχα στο δωμάτιο μου,ανοίγω τα πόδια μου και κάθομαι από πάνω του και τον βάζω μέσα μου. Και αρχίζω να πηγαίνω κάτω πάνω γρήγορα και να αναστεναζω.Αυτός άλλοτε με έπιανε από την μέση και με πήγαινε πιο γρήγορα ή πιο αργά και τον κρατούσε πιο πολύ ώρα μέσα μου,άλλοτε με χουφτωνε στο κολο,άλλοτε με χουφτωνε στο στήθος ή πείραζε τις ρόγες μου.Οτιδήποτε όμως και να έκανε ή με φύλαγε στο στόμα ή στον λαιμό.
Κάποια στιγμή με σταμάτησε,μου τον έβαλε όλο μέσα με έπιασε καλά χοφτωνοντας μου τον κολο και φιλώντας με και με πήγε Έτσι στο κρεβάτι.Μόλις φτάσαμε εκεί τον έβγαλε από μέσα μου,με έβαλε στα τέσσερα στο κρεβάτι και μου τον έβαλε μέσα πάλι ρίχνοντας μου μια σφαλιάρα στον κολο.Μετά από ώρα που τελειώσαμε με πήρε αγκαλιά και κοιμηθήκαμε έτσι.
Η εβδομάδα αυτή πέρασε χαλαρά που δυστυχώς ήταν και η τελευταία τον διακοπών.
Ξημέρωσε.Ήταν Δευτέρα πρωί.Αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να ετοιμαστώ για την σχολή. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου,πήγα πληθηκα και πήγα στο δωμάτιο μου να ντυθώ. Μετά πήρα το κινητό μου και πήγα στην κουζίνα να φτιάξω να πιώ έναν καφέ. Πήρα και ένα κούρασαν και κάθησα στο τραπέζι να φάω.Τότε χτύπησε το κινητό μου. Λογικά θα ήταν κάποια ειδοποίηση.Το έφερα κοντά μου,πάτησα το κουμπί για να ανοίξει και είδα κάτι που δεν περίμενα να δω.Το άφησα και έτρεξα αμέσως στο δωμάτιο της Δέσποινας.
-Δέσποινα ξυπνά.Έχω πρόβλημα..