Give me a chance
I'll make it all right
Wake me up
Need to live my dream for life
Turn back time
You should always have in mind
Ξυπνάω και κλείνω το ξυπνητήρι.Μετά γυρνάω και ξυπνάω την Δέσποινα.
-Μωρή ξύπνα.Είναι 10 η ώρα.
-Έλα ρε Λίζα.5 λεπτά ακόμα.
-Ξύπνα μωρή σαύρα.Θα έρθει ο Ντέιμον και δεν θα ήμαστε έτοιμες!
Μόλις το ακούει αυτό,ξαφνικά πεταγετε από το κρεβάτι και αρχίζει να ετοιμάζεται.
Μετά από ένα λεπτό έρχεται στο δωμάτιο και με κοιτάζει με το ένα φρύδι σηκωμένο και μου λέει
-Ο Ντέιμον τι φάση?
-Αυτός θα μας συνοδέψει!Άντε πάνε ντύσου τώρα!Έκανε ένα like με το χέρι της και πήγε να ντυθεί! Αφού ετοιμαζομασταν θα τρώγαμε πρωινό μέχρι να έρθει ο Ντέιμον.
Η Δέσποινα είχε ντυθεί τέρμα στα αθλητικά,σε αντίθεση με εμένα που είχα βάλει ένα γκρι κοντό φόρεμα και είχα δέσει ένα καρώ πουκάμισο στην μέση μου.
Τρώγαμε πρωινό όταν ξαφνικά χτύπησε το θυροτηλεφωνο. Ηταν Ο Ντέιμον. Του άνοιξα και περίμενα να ανέβει πάνω για να του ανοίξω την πόρτα.
-Γιατί ήρθες τόσο νωρίς.του είπα μόλις άνοιξα την πόρτα
-Για να ήμαστε σίγουροι ότι δεν θα αργήσουμε.
Κάθησε μαζί μας στο τραπέζι για να φάει,μιας και είχαμε ακόμα μισή ώρα μέχρι να φύγουμε.
Αφού φάγαμε βάλαμε τα παπούτσια μας και φύγαμε!
Στον γιατρό δεν περιμέναμε πολύ.Μας είχε πάρει για εξέταση μέσα στα πρώτα 5 λεπτά από την στιγμή που μπήκαμε μέσα στο ιατρείο!
-Ντέιμον,τα αποτελέσματα θα έχουν βγει το απόγευμα.Μπορείς να περάσεις να τα πάρεις αν θες.
Ο Ντέιμον έγνεψε το κεφάλι,για να πει ναι.Και φύγαμε.Δεν πήγαμε σπίτι.Πήγα στα Goody's!
Η ώρα πέρασε εκεί.Μετά μας πήγε σπίτι και αυτός θα πήγαινε να πάρει τα αποτελέσματα.
Μετά από 1 ώρα είχε γυρίσει.
-Λοιπόν?τον ρωτάω καθώς φαινόταν πόσο πολύ αγχωμένη είμαι!
-Είσαι έγκυος!
Δεν μίλησα.Απλά τον αγκάλιασα και άρχισα να κλαίω.Με δάκρυα χαράς βέβαια,αλλά άρχισα να κλαίω.
Ο Ντέιμον δεν κάθησε για πολύ,μιας και είχε δουλειά!Μόλις έφυγε πήρα τηλέφωνο τους γονείς μου για να τους πω ότι αύριο το πρωί θα πάω μαζί με την Δέσποινα να τους δούμε!
Με την Δέσποινα σκεφτόμασταν όλο το απόγευμα πώς θα τους το πω!Τελικά αποφασίσαμε να τους το ανακοινώσω χωρίς προλογους και βλακείες.
Μετά βάλαμε να δούμε The Vampire Diaries στο internet.
Ήταν η αγαπημένη μας σειρά.Είδαμε 2-3 επεισόδια και μετά πήγαμε για ύπνο.
Το άλλο πρωί βάλαμε τα ίδια ρούχα και πήγαμε στους γονείς μου.Όταν το έμαθαν άρχισαν να κλαίνε από την χαρά τους.
Τους είπαμε όμως να μην πούνε τίποτα πουθενά και ότι ούτε ο Πάνος τον ξέρει.Δεν ρώτησαν το γιατί απλά συμφώνησαν.
Καθίσαμε εκεί για φαγητό,μιας και η μαμά μου δεν μας άφηνε να φύγουμε!
Δύο μήνες μετά..
Έχω γίνει 2 μηνών και ευτυχώς δεν έχω ζαλάδες και αναγουλες.Ο Πάνος ακόμα δεν έχει μάθει τίποτα.
Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν έμειναν έτσι.Μόλις μπήκα στον 3 μήνα άρχισα να έχω εμετό και ζαλάδες.
Όσο και αν προσπαθούσα να μην με καταλάβει ο Πάνος,με είδε 2-3 φορές να κάνω εμετό.
Άρχισαν να του μπαίνουν υποψίες αν και δεν μου είχε πει κάτι.
Ήμουν με την Δέσποινα για ψώνια.Όταν γυρνούσαμε ο Πάνος μου έστειλε μήνυμα να κατέβω στο σπίτι του να μιλήσουμε.
Μόλις γυρίσαμε,πήγα άφησα τα ψώνια μου και πήγα στο σπίτι.Χτύπησα το κουδούνι και προς έκπληξη μου,μου άνοιξε κατευθείαν.
Τον φίλησα και μπήκα μέσα.
-Λοιπόν,τι θες να πούμε?των ρώτησα ενώ είχα ανέβει πάνω στο πάγκο της κουζίνας.
-Εσύ θα μου πεις Λίζα.Θέλω να μάθω τώρα αμέσως το τι συμβαίνει!