Part 20

451 26 2
                                    

Όταν έπεσα από τις σκάλες,ήμουν αναίσθητη.Δεν είχα καμία επαφή με το περιβάλλον ή με το πόνο!
Όταν ξύπνησα ήμουν στο νοσοκομείο.Δίπλα μου ήταν η Δέσποινα και μου κρατούσε το χέρι. Έξω από τον θάλαμο ακουγόταν η φωνή του Ντέιμον που λογικά μιλούσε με τον γιατρό!
Απέναντι καθόταν ο Πάνος!Μόλις είδε να ξυπνάω σηκώθηκε και ξεκίνησε να περπατάει προς το μέρος μου!Τότε θυμήθηκα όλα αυτά τα πράγματα που μου είχε πει η Γιώτα και άρχισα να κλαίω με αποτέλεσμα να έρθει τρέχοντας κοντά μου
-Μωρό μου τι έπαθες?
-Φύγε κάθαρμα
-Τι....Τι σου έκανα μωρό μου?
-Ξες πολυ καλά τι έκανες.Αφού σε ολοκληρώνει η σκροφα η γιώτα πάνε σε αυτήν!Τι θες τώρα εδώ μαζί μου?
-Τι λέει ρε Δέσποινα?Εγώ δεν έκανα τίποτα με την Γιώτα.Ρε μωρό μου μήπως σου είπε κάτι κάποιος και το πήρες έτσι?
-Δεν νομίζω ρε Πάνο.Ο Ντέιμον με την Γιώτα την βρήκαν.Και τώρα που το σκέφτομαι είναι περίεργο.Τον Ντέιμον τον είχαμε πετύχει μέσα στο Mall την Γιώτα όμως πουθενά!λέει η Δέσποινα σκεφτηκη!και συνεχίζει μιλώντας σε εμένα
-Ρε Λιζακι μου πες μου τι συνέβη!Πάνο βγες έξω!
Ο Πάνος έγνεψε καταφατικά και βγήκε έξω!Για το καλό του βρήκε έξω την Γιώτα να κάνει ότι είναι σε αναμενα κάρβουνα.Έτσι βρήκε την ευκαιρία να της κάνει μια μικρή ανάκριση μιας και ήθελε να μάθει την αλήθεια.
Εν το μετάξι εγώ ήμουν μέσα και εξηγούσα στην Δέσποινα τι μου είχε πει η Γιώτα.
ΜΕΤΆ ΑΠΟ 10 ΛΕΠΤΑ!
-Ααααα την σκροφα!Τώρα θα δεις...Εγώ θα την βιασω!
Η Δέσποινα βγήκε νευριασμενη από τον θάλαμο για να βρει την Γιώτα!Δεν δυσκολεύτηκε και πάρα πολύ,αφού ήταν μαζί με τον Πάνο.
-Καλός το καργιολακι!ήταν η μόνη φράση που είπε η Δέσποινα.ΜΕΤΆ άρχισε να την δέρνει.Οι σεκιούριτι ήρθαν και την μάζεψαν όταν έκανε κεφαλοκλειδωμα στην Γιώτα.Ευτυχώς δεν είχε κάποια επίπτωση αφού εξήγησε στους αστυνομικούς για ποιον λόγο την έδερνε.Δεν συμφώνησαν με την αντίδραση της βέβαια αλλά κατάλαβαν!
Μόλις τα άκουσε αυτά ο Πάνος ήρθε αμέσως στο δωμάτιο μου!
-Λι..Που πήγε?Συγγνώμη δεσποινίς,η κοπέλα που ήταν εδώ που βρίσκεται?
-Πήρε εξιτήριο και έφυγε πριν 10 λεπτά!
Flashback
Ο Ντέιμον μπήκε μέσα στο δωμάτιο μου
-Λίζα απεβαλες...συγγνώμη!
-Δεν...δεν πειράζει.προσπαθώ να πω ενώ προσπαθώ να συγκρατήσω τα δάκρυα μου και να το παίξω κουλ!
-Ντέιμον θα έρθω μαζί σου!
-Τι?Γιατί?
-Θα σου τα εξηγήσω όλα μετά!Πάνε δες αν μπορώ να πάρω εξιτήριο.
-Έχεις πάρει ήδη.
-Ωραία φεύγουμε..Χωρίς να μας δει ο Πάνος!
Ντύθηκα και φύγαμε.
______________________________________
Ο Πάνος άρχισε να τρέχει πανικόβλητος μέσα στο νοσοκομείο!
Σε αντιθεσ με αυτόν,εγώ με τον Ντέιμον πηγαίναμε να πάρω λίγα ρούχα από το σπίτι και θα φεύγαμε.
Στην διαδρομή του εξήγησα ότι έγινε και αυτός με την σειρά του με έβαζες σε σκέψεις και προσπαθούσε να μου αλλάξει γνώμη,χωρίς κάποιο αποτέλεσμα όμως!
Στο αεροδρόμιο ήμασταν 2 ώρες πιο μπροστά από την πτήση!
Πήγα έβγαλα εισιτήριο για την πτήση και για καλή μου τύχη η θέση μου ήταν δίπλα στου Ντέιμον!
Πήγαμε για φαγητό στο αεροδρόμιο και χαζεψαμε μαγαζιά.
Το κινητό μου συνέχεια χτυπούσε. Ο Πάνος με την Δέσποινα με έπαιρναν επανειλημμένα τηλέφωνο,Λογικά δεν είχαν διαβάσει το γράμμα!
Κάποια στιγμή σταμάτησαν.Διάβασαν το γράμμα σκέφτηκα!
Είχε μείνει μισή ώρα μέχρι να απογειωνομασταν!Έτσι πήραμε σιγά σιγά τα πράγματα μας και αρχίσαμε να πηγαίνουμε προς την πύλη μας!
Είχε πάρα πολύ κόσμο!θα περιμέναμε σίγουρα για κάνα 10 λεπτό!
Σε αυτό το χρονικό διάστημα ο Ντέιμον συνέχισε να προσπαθεί να μου αλλάξει γνώμη!
Με είχε βάλει σε αρκετές σκέψεις αλλά όχι! Δεν θα κάνω πίσω!Θα φύγω και ότι γίνει.
Είχε έρθει η σειρά μας!Ευχόμουν πραγματικά να έβλεπα το Πάνο για μια τελευταία φορά!
-ΛΙΖΑΑ!
Η φωνή του ακούστηκε σε ολόκληρο το αεροδρόμιο.Ήρθε κατά Πάνο μου και με πήρε μέσα στην αγκαλιά του!
-Λίζα είναι ψέματα!Δεν θα σου έκανα ποτέ κάτι τέτοιο.
Τότε με άφησε απο την αγκαλιά του και γονάτισε κάτω καθώς έβγαζε ένα κουτί από την τσέπη του!
-Θα με παντρευτείς?
Όλο το αεροδρόμιο μας έβλεπε και περίμενε την απάντηση μου!
-Ναι!του λέω βουρκωμένα
Όλοι χειροκροτούσαν και ο Πάνος με είχε πάρει αγκαλιά και με στριφογυριζε καθώς με φιλούσε!
-Για πάντα?
-Για πάντα!
------------------------------------------------------------
Λοιπόν αυτό ήταν!Όπως καταλάβατε αυτό ήταν το τέλος!
Τελικά δεν θα υπάρξει δεύτερο βιβλίο σε σχέση με αυτήν την ιστορία!
Τα λέμε στο επόμενο βιβλίο μου το οποιο θα λεγεται DO IT,BABY και θα δημοσιευθει πολυ συντομα❤❤

'Touch me'Where stories live. Discover now