Part 2

971 59 1
                                    

Οι μήνες περνούσαν,ώσπου τον ξεπέρασα!Αρκετά σύντομα και εύκολα!Η κολλητή μου ήταν πολύ περήφανη για εμένα! Όμως από τότε που τον ξεπέρασα  άρχισαν τα προβλήματα μεταξύ μας...!
Η Κατερίνα γνώρισε τον Ηλία και άρχισε να μιλάει μαζί του!Εντάξει,σιγά σκέφτηκα,απλά μιλάνε!Ο καιρός περνούσε και αυτή ερχόταν όλο και πιο κοντά με αυτόν,όμως έδιωχνε εμένα!Δεν μου μιλούσε,δεν βγαίναμε,με έγραφε κανονικότατα!
Στην σχολή έκανα παρέα με όποιον νανε,εντάξει αυτό ήταν καλό γιατί έκανα γνωριμίες αλλά δεν μπορούσα να μιλάω και να λέω τα πράγματα που έλεγα μαζί της!Στο σπίτι μου είχε καταντήσει να έρχεται μόνη η μητέρα μου για να με δει!Σε εκείνη δεν είχα πει βέβαια τίποτα!
Μετά από 4 μήνες
Πέρασαν 2 μήνες απο την αλλαγή του χρόνου και δυο πριν απο αυτον και Ακόμα είχα μια απλή κλασική φιλική σχέση με την δήθεν κολλητή μου!
Αυτόν τον μήνα όμως ήρθε και μια κοπέλα από την Αθήνα,Ή Δέσποινα!
Είναι ξανθιά,στο ίδιο ύψος με εμένα,αδύνατη και πολύ όμορφη!
Η Δέσποινα έψαχνε για σπίτι,ήταν τόσο άτυχη όμως που δεν έβρισκε!Έτσι της πρότεινα να έρθει στο δικό μου σπίτι!Η μητέρα μου το βρήκε επικίνδυνο αλλά δεν με ένοιαξε!!Είχα αρχίσει να μιλάω με την Δέσποινα από την πρώτη μέρα που ήρθε!Και άρχισα να την γνωρίζω από την πρώτη μέρα,οπότε δεν φοβήθηκε καθόλου!
Εκτός όμως από την Δέσποινα,ήρθε και ο Πάνος στην σχολή,με την κοπέλα του δυστυχώς:(
Τον Πανό τον ξέρω από παλιά,αν και έχουμε σταματήσει να μιλάμε εδώ και ενάμιση χρόνο επειδή ζήλευε η κοπέλα του(που παρεμπιπτόντως είναι και φίλη μου)!Ο Πάνος είναι ψηλός,γυμνασμένος,όμορφος,με ένα εκπληκτικό χαμόγελο! Πηγαίνει μπάλα και είναι στην επαγγελματική ομάδα!
-

Γειά! του λέω με ένα πλατύ χαμόγελο
-Γειά,μου λέει με ένα ανεκφραστο βλέμμα
-Τι κάνετε εδώ?τον ρωτάω αν και δεν με ενδιέφερε για τους άλλους αλλά μόνο για αυτόν
-Μάθημα!μου λέει με ένα ελαφρύ χαμόγελο κοιτάζοντας με και φεύγει!
Τότε ήρθε η Δέσποινα και άρχισε της ερωτήσεις! Δεν είχα πρόβλημα γιατί δεν το έκανε από κουτσομπολιό αλλά από ενδιαφέρον!
Οι ώρες πέρασαν και έτσι γυρίσαμε με την Δέσποινα στο σπίτι! Αραξαμε στην τηλεόραση για κάνα 2 ώρες και μετά πήγαμε να ετοιμαστούμε γιατί θα βγαίναμε για ποτάκι! Ξαφνικά χτυπάει η πόρτα!
-Τι κάνεις εσύ εδώ?

'Touch me'Where stories live. Discover now