Το Mall είχε πρόσφατα ανακαινιστεί,έτσι θα περνούσαμε αρκετές ώρες εκεί μέσα.Ειδικά για εμένα,για να βρω ρούχα που δεν θα με στενεύουν και θα με κολακεύουν.
Είχαν περάσει 2 ώρες από την ώρα που είχαμε πάει στο Μall και ακόμα δεν είχαμε τελειώσει.Όμως είχαμε πεινάσει και μάλιστα πολύ.
Είδαμε τους χάρτες του εμπορικού σε έναν τοίχο και βρήκαμε τα Goody's. Έτσι μπήκαμε στο ασανσέρ και πήγαμε στο 4 όροφο.
-Ρε Λίζα,σίγουρα κάνει να φας έτοιμο φαγητό?
-Ναι ρε μπρο!Η γυναικολόγος μου είπε ότι σε περίπτωση που είμαι έξω και πεινασω μπορώ να φάω Goody's,γιατί εδώ έρχονται κάθε μέρα και τα ελέγχουν και έτσι είναι καθαρά.
-Μάλιστα..Εντάξει τότε.Τι θες να φας?
-Ένα cheekys(νομίζω έτσι γράφεται) και μια μερίδα πατάτες.
Η Δέσποινα έφερε τα φαγητά μετά από λίγο.Φάγαμε και συγχρόνως γελούσαμε και κουτσομπολευαμε!
Αφού φάγαμε πήγαμε να συνεχίσουμε τα ψώνια μας.Τώρα ήμασταν στον 2ο όροφο.Είσασταν έτοιμες να μπούμε στο αγαπημένο μου μαγαζί αλλά τότε με έπιασε το υποσυνείδητο μου ή με πιο απλά ελληνικά η τάση για τουαλέτα!
-Δέσποινα..
-Πάλι ρε Λίζα.Έλεος..τέτοια συχνοουρία ούτε η γιαγιά μου πια
-Όταν ήσουν εσύ άρρωστη και μου είχες κατά χεσει τον τόπο εγώ δεν σου είπα τίποτα.
-Εντάξει πάνε.Θα σε περιμένω εδώ.
Η τουαλέτα ήταν στον τρίτο όροφο.Έτσι πήγα με τις σκάλες μιας και ήταν πιο κοντά από ότι το ασανσέρ. Στον τρίτο όροφο δεν υπήρχε κάνεις.
Στην αρχή δίστασα λίγο αλλά μετά δεν με ένοιαξε.Μπήκα μέσα στην τουαλέτα.Άρχισα να ακούω αναστεναγμους.Ακουγόταν από τις αντρικές τουαλέτες.
Δεν κάθησα να το ψάξω στην αρχή την γινόταν.Πήγα έκανα την ανάγκη μου και άγονη βγήκα πήγα να δω τι συμβαίνει.
Στις αντρικές τουαλέτες ήταν γυμνή μια κοπέλα καθισμένη πάνω στον πάγκο με ανοιχτά τα πόδια.Από μπροστά της ήταν ένα νεαρό αγόρι,το οποίο τις πιπιλουσε την μια την ρώγα,με το άλλο χέρι τις είχε βάλει 2 δάχτυλα και με το άλλο της χάιδευε την περιοχή,με αποτέλεσμα να της φέρει πολύ μεγάλο οργασμό.
Λίγα δευτερόλεπτα αφού τους είδα το αγόρι έβγαλε τα δάχτυλα και έβαλε το όργανο του μέσα στην κοπέλα και άρχισε να πηγαίνει μπρος πίσω γρήγορα.Με το άλλο το χέρι είχε πιάσει το στήθος που δεν πιπιλουσε και το χουφτωνε με μανία.
Βγήκα από την τουαλέτα όσο πιο αθόρυβα μπορούσα για να μην με ακούσουν.Μόλις όμως έφτασα μπροστά στις σκάλες άκουσα ειρωνικά χειροκροτήματα.
Γύρισα το σώμα μου για να δω ποιος ήταν.Προς έκπληξη μου ήταν η κολλητή του Πάνου.
-Γεια σου Γιώτα.
-Γεια σου Λίζα.
-Τι κάνεις εδώ?Νόμιζα ότι δεν σου αρέσει το εμπορικό!
-Δεν μου αρέσει.Ήρθα να σε συγχαρώ!
-Για πιο πράγμα?
-Που κατάφερες να τυλιξεις τον Πάνο.Δεν πίστευα ότι θα το πετύχεις.Ξέρεις,έχεις άσχημα μαλλιά,αδιάφορα μάτια,πώς τα κατάφερες μωρή τσούλα.
-Τι...δεν προλαβαίνει να πω κάτι και συνεχίζει.
-Αλλά δεν τα κατάφερες και πολύ καλά.συνεχίζει καθώς περπατάει γύρο μου.Και ξες γιατί δεν τα κατάφερες καλά?Γιατί μπορεί να τα είχε μαζί σου αλλά μαζί μου ερχόταν και έκανε σεξ μαζί μου,μαζί μου έκανε φάσεις μωρή πουτανα.Εσύ μωρή πόρνη δεν τον ολοκληρωνεις όπως εγώ.
-Τι πράγμα?Τι λες?Τι σου έδωσαν πάλι?Συνήλθε.Δεν πας καλά.λέω προσπαθώντας να κρύψω τα δάκρυα μου!
-Χαχα μια χαρά τα πάω μωρή πόρνη.Εσύ θα έχεις προβλήματα.
Ξαφνικά την βλέπω να έρχεται προς το μέρος μου και από πίσω της να εμφανίζεται ένας άντρας.Αρχίζω να τρέχω σιγά σιγά προς τις σκάλες για να φύγω όμως εκείνος ο άντρας με προλαβαίνει.Με πιάνει και με κολλάει στον τοίχο επαινετικά.Μου ξεκουμπονει το δερμάτινο μπουφάν που φορούσα σηκώνει την μπλούζα μου,βγάζει το στήθος μου έξω από το σουτιέν και αρχίζει να το πιπικαλαει βίαια.
Συγχρόνως κατεβάζει το άλλο το χέρι του στην περιοχή μου και αρχίζει να την χαϊδεύει.Τότε βρίσκω μια ευκαιρία και τον κοπαναω στην περιοχή του αυτός με αφήνει για να την πιάσει τότε τον σπρώχνω και πέφτει κάτω.Συμμαζευομαι βιαστικά και τρέχω προς τις σκάλες.Τότε έρχεται μπροστά μου η Γιώτα.
-Νόμιζες ότι θα σε αφήσω έτσι.Αν δεν σι βιάσει αυτός θα το κάνω εγώ.Βασικά εχω και πιο εύκολο τρόπο μου λέει καθώς έρχεται επιθετικά προς το μέρος μου.Τότε με πέρνει και με πετάει από τις σκάλες!
Προ τελευταίο κεφάλαιο gays..Τι λέτε να γίνει στο επόμενο...θα ζήσει η Λίζα?
θα αντέξει το παιδί?
Ποιος θα την βρει?
Πολλές ερωτήσεις....Οι απαντήσεις στο επόμενο και τελευταίο προς το παρών κεφάλαιο😉💙
Η φώτο είναι και καλά ο τρόπος που την ρίχνει από τις σκάλες!