Μπήκα στην τάξη και τον βρήκα να με περιμένει μόνος του.Δεν υπήρχε κάνεις άλλος εκεί.
-Είμαστε τυχεροί που ήρθαμε πρώτοι.μου λέει καθώς σταυρωνει τα χέρια του.
-Σκάσε!του λέω και κλειδωνω την πόρτα.
Μετά απευθείας πάω και τον φυλάω.Ενώ φιλιομαστε τον ακούω να λέει το όνομα μου.Σταματάω να τον φιλάω ένα λεπτό και του λέω
-Δεν είναι ώρα για συζητήσεις!
Τον φιλάω ξανά και τότε με βάζει πάνω στο θρανίο που ήταν από πίσω μας.Εγώ τότε πετάω τα βιβλία που υπήρχαν πάνω στο θρανίο και κατεβάζω τα χέρια μου στον κωλο του και τον χουφτωνω,ενώ αυτός βάζει το χέρι του κάτω από την φούστα μου και με χουφτωνει στους γοφούς.Σταματάω να τον φιλάω και του ξεκουμπωνω την ζώνη του παντελονιού του,ενώ τον κοιτάζω με ένα πρόστυχο και πονηρό βλέμμα.
-Λιζα,Λίζα.Είσαι καλά?Λίζα...ακούω τον Πάνο να μου λέει σιγανοφωνα καθώς με σπρώχνει ελαφρά.Τότε ξυπνάω από την ωραία φαντασίωση που είχα και βρέθηκα στην πραγματικότητα.
-Αργούμε?
-Όχι,τώρα τελειώνει.
-Ωραία πάνε πάρε τους βαθμούς,εγώ θα πάω στο σπίτι να αφήσω το αμάξι και έλα να με πάρεις από εκεί.
-Γιατί?
-Θα πάμε μια βόλτα.Άκουσα ότι υπάρχει ένα όμορφο αγόρι που εχθές έκανα έρωτα μαζί του και θέλει και άλλο.του λέω καθώς του κλείνω το μάτι.Γελάει λίγο και μου κάνει νόημα ότι θα τα πούμε σε λίγο.
Εγώ έφυγα για να πάω στο σπίτι να αφήσω το αυτοκίνητο μου.Μετά από λίγο ήρθε ο Πάνος με το αμάξι του και με πήρε.Δεν ήξερα που πηγαίναμε αλλά δεν με ένοιαζε..Δεν με ένοιαζε τίποτε,με αποτέλεσμα να ξεχάσω να πω στην Δέσποινα ότι θα λείψω.Μετά από μια ώρα δρόμο,σταματήσαμε σε ένα σπίτι που ήταν απέναντι από την θάλασσα,στο οποίο ερχομασταν το καλοκαίρι μετά την θάλασσα.
-Γιατί ήρθαμε στο πατρικό σου?
-Οι γονείς μου μετακόμισαν και έγραψαν το σπίτι σε εμένα,οπότ στην ουσία είμαστε στο σπίτι μου.μου λέει καθώς με πλησιάζει.Δεν προλαβαίνω να του πω κάτι και με αρπάζει και με φιλάει καθώς με σηκώνει απότομα και με ανεβάζει πάνω του.Μπαίνουμε έτσι μέσα στο σπίτι.Μόλις κλείνει την εξώπορτα,κατεβαίνω από πάνω του και τον πετάω στον καναπέ που υπήρχε εκεί πέρα.Πάω να ανέβω πάνω του αλλά τότε με ξανά ανεβάζει πάνω του και με κολλάει στον τοίχο.Αρχίζει να ξεκουμπονει τα κουμπιά από το φόρεμα μου,αλλά μόλις βλέπει ότι τον διασκολεβουν ξεσκίζει το φόρεμα από μπροστά(ευτυχώς δεν ήταν μάρκας:ρ),με αποτέλεσμα να με αφήσει με τα μαύρα μου εσώρουχα(Ναι,ήταν σετακι).Αρχίζει να με φιλάει στον λεμο,ενώ εγώ κατεβάζει το χέρι μου στην περιοχή του και το βάζω από μέσα.Έχει ανάψει μόνο που τον φιλουσα.Τότε αρχίζει να με δαγκαει και να μου κάνει πιπιλιες.
Τότε με κατεβάζει από πάνω του και με πετάει στον καναπέ που τον είχα πετάξει εγώ πριν.Βγάζει ένα προφυλακτικό μέσα από το συρτάρι του τραπεζιού που βρισκόταν εκεί και το αφήνει δίπλα μας.Βγάζει τα ρούχα του εκτός από το μποξερακι,μου βγάζει το εσώρουχο μου και ανεβαίνει πάνω μου.Αρχίζει να με φιλάει σε όλο το κορμί μου μέχρι που φτάνει κοντά στην περιοχή μου.Τότε μου βάζει δύο δάχτυλα μέσα και με το άλλο χέρι χουφτωνει το στήθος μου.Συνεχίζει να μου βάζει δάχτυλα και ανεβαίνει πάνω και με φιλάει,καθώς περνει το προφυλακτικό πάνω από το τραπέζι.Βγάζει τα δάχτυλα και το φοράει και τον βάζει αργά μέσα μου.
-Πιο γρήγορα μωρό μου.του λέω και υπακούει στις διαταγές μου.Το σπίτι έχει γεμίσει με τα ανεστεναγματα μου.Τα ανεστεναγματα μου,που δείχνουν πόσο μου αρέσει.Έχει ανάψει τόσο πολύ,που δεν ξέρει τι κάνει και αρχίζει να με φιλάει και να με δαγκώνει στον λαιμό.
-Πιο γρήγορα μωρό!Ακόμα πιο γρήγορα!
Μου αρέσει το σεξ να είναι άγριο και το είχε καταλάβει από την στιγμή που υπάκουσε στην διαταγή μου.
Μόλις τελειώσαμε φόρεσα τα εσώρουχα μου και την μπλούζα του από πάνω και πήγα να μας φτιάξω κάτι να φάμε.Αυτός ήρθε από πίσω μου και καθόταν και με κοίταζε.Μόλις έφτασα στον πάγκο ήρθε από πίσω,κολεσε την περιοχή του πάνω μου,μου τράβηξε με το ένα χέρι τα μαλλιά έτσι ώστε να πάει πίσω το κεφάλι μου και να αρχίσει να με φιλάει στον λαιμό και με το άλλο χέρι κατέβηκε στην περιοχή μου και άρχισε να την τριβή με δύο δάχτυλα.Εγώ άρχισα να αναστεναζω και να τον χουφτωνω στην δική του περιοχή.Αυτός...
Μπαμ..ξέρω σας την έσπασα,αλλά δεν λέει δύο ερωτικές σκηνές σε ένα κεφάλαιο.Επίσης που αργό να ανεβάσω καινούριο κεφάλαιο είναι γιατί είχα πολλές δουλειές και ακόμα έχω αρκετές..όποτε θα αργό λίγο..Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο❤