-Λοιπόν,τι θες να πούμε?των ρώτησα ενώ είχα ανέβει πάνω στο πάγκο της κουζίνας.
-Εσύ θα μου πεις Λίζα.Θέλω να μάθω τώρα αμέσως το τι συμβαίνει!
Κάθισα για λίγα δευτερόλεπτα και τον κοίταζα σαν μικρό παιδάκι που δεν καταλάβαινε αυτό που του έλεγαν.
Μετά από λίγο όμως πήρα μια βαθιά ανάσα και σκέφτηκα στα γρήγορα πως θα του το πω.
-Λοιπόν Πανό.Είμαστε σχεδόν 7 μήνες μαζί.Έχουμε περάσει από καλές και κακές στιγμές.
-Μωρό μου κόψε τους προλογους και μπες στο ψητό!
-Οκευ!Λοιπόν αυτό που συμβαίνει είναι...τα λόγια μου σταματάει το κινητό μου που χτυπάει.Ήταν η Δέσποινα!
Κλασικά περνει την πιο σημαντική στιγμή!
-Του το είπες?με ρωτάει γεμάτη αγωνία
-Προσπαθώ αλλά δεν με αφήνεις.
-Ναι πάλι εγώ φταίω
-Κλείσε μωρή σαύρα,μην κατέβω κάτω και σε πετάξω από τον μπαλκόνι να δούμε αν μπορείς να κάνεις τον σούπερμαν!
-Χαχαχαχαχαχαχα[....]καλά,καλά,τα λέμε αργότερα
Πετάω το τηλέφωνο στον καναπέ και γυρίζω πάλι στην κουζίνα.Ανεβαίνω ξανά πάνω στον πάγκο και κοιτάζω τον Πάνο,ο οποίος έρχεται προς το μέρος μου και αρχίζει να με φιλάει στον λαιμό.
-Νόμιζα ότι ήθελες να μιλήσουμε.του λέω γελώντας.
Βήχει λίγο και απομακρύνεται ελάχιστα από κοντά μου και συγκεκριμένα από τον λαιμό μου.
-Ναι....σωστά..εμ..εσύ έλεγες!Λοιπόν,τι συμβαίνει.
-Είμαι έγκυος!του λέω με ένα πλατύ χαμόγελο,τόσο πλατύ που τα μάτια μου έλαμπαν από την χαρά τους.
-Αλήθεια μου λες?Μωρό μου!μου λέει καθώς με περνει αγκαλιά πάνω από τον πάγκο
-Ναι.Έχω μπεί στον τρίτο μήνα,που είναι και ο πιο κύριος.
-Υπέροχα,θα το πούμε αύριο στα παιδιά που θα βγούμε για φαγητό έτσι?
-Δεν το θυμάμαι αυτό.
-Ναι γιατί δεν σου το ειπα...υποτίθεται ότι θα ήταν έκπληξη αλλά εσύ μου έκανες το καλύτερο δώρο για την επέτειο 8 μηνών!
-Χαχα,υπερβαλλεις.Ποιοι θα ήμαστε?
-Εμείς,η κολλητή μου,ο κολλητός σου,η Δέσποινα,ο Μάρκος και ο Ντειμον.
-Επόμενη Μέρα-
Το επόμενο πρωί σηκωθηκαμε με την Δέσποινα,καθίσαμε να φάμε πρωινό και Ν κουτσομπολεψουμε λίγο.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να το μάθει η κολλητή του Πάνου αλλά τι να του έλεγα?Μωρό μου δεν θέλω να το μάθει η κολλητή σου!Μπα,δεν υπήρχε περίπτωση.
Καθίσαμε με την Δέσποινα στον καναπέ και βλέπαμε παιδικά(σαν μικρά παιδάκια) ως που σηκωθηκαμε να ετοιμαστούμε!
Βάλαμε και οι 2 τζιν και από μια απλή μπλούζα.
Στο μαγαζί πήγαμε μόνες μας και προς έκπληξη μας τους βρήκαμε όλους να μας περιμένουν!
Μόλις παραγγείλαμε,μας έφεραν πρώτα τα ποτά!Τότε ο Πάνος βρήκε την κατάλληλη στιγμή για να τους το πούμε!
-Παιδιά θέλουμε να σας πούμε κάτι!τους λέει με αποτέλεσμα να τους τραβάει την προσοχή.
-Τι έγινε ρε?λέει ο κολλητός του.
Όλοι ήταν απορημενοι,μιας και δεν ήξεραν τι συνέβαινε!
-Η Λίζα είναι έγκυος!λέει με πολύ χαρά και αν μεγάλο χαμόγελο αλλά συγχρόνως λες και λέει ένα μυστικό που δεν έπρεπε να το μάθει κάνεις αλλά επιτέλους μπορούσε να το πει!
Όλοι όσοι δεν το ήξεραν χάρηκαν παρά πολύ,λόγο ότι ο Ντειμον με την Δέσποινα το ήξεραν ήδη,αλλά αυτοί ήταν είδη χαρούμενοι!Εκτός από την κολλητή του Πάνου,που έκανε ότι χάρηκε αλλά κατα βάθος ζήλευε πάρα πολύ!
1 μήνα μετά
Έχω μπει εδώ και 2 ημέρες στον 4ο μήνα.Η εγκυμοσύνη μου έχει στρώσει και δεν κάνω πλέον εμετούς!
Ευτυχώς δηλαδή γιατί δεν θα άντεχα!Στο σπίτι μέναμε κλασικά εγώ με την Δέσποινα αν και καμία φορά αλλάζαμε σπίτια εγω με τον μάρκο για να κοιμόμαστε σε ζευγάρια!
Σήμερα θα πηγαίναμε για ψώνια με την Δέσποινα.Είχα αρχίσει να κάνω μια πολύ μικρή κοιλίτσα και πλέων δεν με βόλευαν τα ψυλομεσα τζιν και οι κολλητές μπλούζες.
Έτσι πήγαμε με την Δέσποινα στο Mall που εκεί άλλαξαν τα πάντα....!
Hi guys!
Ξέρω,είχα υποσχεθεί πιο μπροστά αλλά αυτή η εβδομάδα μου ήταν γεμάτη και δεν πρόλαβα!
Ωχ..τι λέτε να γίνει και άλλαξε η ζωή της Λίζας στο Mall?
Για να άλλαξε θέμα κιόλας..στεναχωρήθηκα πολυ με τον θάνατο του Παντελιδη!Καλό παράδεισο να έχει!Τον αγαπάμε❤
Ααααα...σε 2 κεφάλαια τελειώνει το πρώτο μέρος του βιβλίου!Και περίπου μετά από 1 μήνα θα ανέβει το 2ο μέρος! Έχετε αγωνία το τι θα γίνει σε αυτά τα 2 Τελευταία κεφάλαια?
Vote 🌟& Comments💬 please ❤
Τα λέμε στο επόμενο❤💋