-Δέσποινα ξυπνά.Έχω πρόβλημα.
Η Δέσποινα πετάγεται ξαφνικά από το κρεβάτι και αρχίσει να πανικοβαλλετε.Μετά από λίγο όμως συνειδητοποιεί ότι δεν ξέρει τι γίνετε και ηρεμεί για να μάθει τι έγινε.
-Τι έγινε ρε?
-Έχω καθυστερήσει!
-Τι?Πώς το ξες? Πόσο καιρό έχεις?
-Μια εβδομάδα.Μου ήρθε ιδιοποίηση στο κινητό πριν από λίγο.
-Μα καλά,πώς έγινε.Δηλαδή ξέρω πως έγινε αλλά που?Αχ θεέ μου δεν πάω καλά τι σε ρωτάω.λέει γελώντας
- Θέλω να πως ποτέ έγινε?Εντάξει το βρήκα.λέει γελώντας
-Την πρωτοχρονιά.Το πως νομίζω πως θυμάσαι πως γίνονται αυτά τα πράγματα.Δες,μπορείς να πας να πάρεις ένα τεστ εγκυμοσύνης.Σε παρακαλώ.Εγώ που σ'αγαπώ πολύ!
-Ωχ,καλά.Φτιάξε πρωινό και εγώ θα πάω να πάρω..Αααα και μην πιείς καφέ.Πιες χυμό καλύτερα.
-Πωωωωω.Καλά.Άντε πάνε και ότι και να γίνει δεν θα το πούμε ακόμα στον Πάνο.Δεν θέλω να το μάθει ακόμα,αν τελικά είμαι.
Η Δέσποινα ντύθηκε και πήγε γρήγορα στο φαρμακείο της γειτονιάς.Εντωμεταξύ εγώ έφτιαχνα το πρωινό.Μόλις είδα την Δέσποινα από την μπαλκονόπορτα να απομακρύνεται έβαλα τα τελευταία πράγματα στο τραπέζι και πήγα γρήγορα στο δωμάτιο μου να βρω το πακέτο τσιγάρα που είχα κρυμμένο από τότε που είχα χωρίσει με τον Γιώργο. Είχα αρχίσει τότε να καπνίζω αλλά λίγο αργότερα που άρχισα να κάνω παρέα με τον Πάνο το έκοψα.Δηλαδή αυτός με βοήθησε να το κόψω λίγο πριν τα φτιάξουμε.
-Ούτε να το σκέφτεσαι.ακούω δύο φωνές να μου λένε.
Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω την Δέσποινα μπροστά στην πόρτα και από πίσω της τον Ντέιμον.
-Πρώτον,τι κάνει εδώ ο Ντέιμον?Δεύτερον,το έφερες?
-Ξέρει και δεν θα πει τίποτα και Ναι,το έφερα.Τώρα άσε το τσιγάρο κάτω και πάνε να κάνεις το τεστ.
-Καλά.λέω με νεύρα,καθώς πηγαίνω προς το μέρος της και της αρπάζω την σακούλα του φαρμακείου από τα χέρια.
Πήγα και μέσα σε 5 λεπτά το είχα κάνει.Τώρα έπρεπε να περιμένουμε 10 λεπτά για να δούμε το αποτέλεσμα.
Έτσι καθίσαμε όλοι μαζί να φάμε.Ο Ντειμον μας έλεγε βλακείες για να γελάσουμε και να περάσει γρήγορα η ώρα.
Το αποτέλεσμα είχε βγει.Το πήρα εγώ στα χέρια μου μαζί με τις οδηγίες για να το δω
-Λοιπών?είπε η Δέσποινα.
Απόλυτη σιωπή από εμένα.
-Λίζα,πες μας επιτέλους.λέει ο Ντειμον που φαινόταν ότι είναι σε αναμμένα κάρβουνα
-Είναι....λέω και σταματάω για λίγο και κοιτάζω πάλι το τεστ
Σηκώνω το κεφάλι μου πάλι άι τους κοιτάζω
-Είναι θετικό!Δεν γίνετε αυτό.Όχι πρέπει να είναι χαλασμένο.Δεν γίνετε να είμαι έγκυος.
Δεν ήθελα να το πιστέψω.Πήγαινα πάνω κάτω στο σπίτι προσπαθώντας να το πιστέψω και κάνοντας τον Ντειμον να με κυνηγάει από πίσω για να με ηρεμήσει μιας και η Δέσποινα είχε μείνει και με κοίταζε.
Μετά από 2-3 φορές άρχισα να κλαίω.Τότε ήρθε ο Ντειμον και με αγκάλιασε ενώ άρχισε να με χαϊδεύει στο κεφάλι
-Λίζα,ηρέμησε.Θα κλείσω εγώ σε μια φίλη μου,γυναικολόγο ραντεβού για αύριο και θα μάθουμε.μου λέει ενώ είμαι ακόμα στην αγκαλιά του και συνεχίζει
-Αυτό όμως που θέλω τώρα από εσένα είναι να κοιμηθείς για να ηρεμησεις και εγώ δεν θα πω τίποτα σε κανέναν!Don't worry!μου λέει ενώ φεύγω σιγά σιγά από την αγκαλιά του και μου τον κοιτάζω.
Δεν είπα κάτι.Απλώς του χαμογέλασα και πήγα στο δωμάτιο μου να κοιμηθώ.
Κοιμόμουν για αρκετές ώρες.Για να είμαι ειλικρινής,κοιμόμουν μέχρι τις 4 το μεσημέρι.
Μόλις ξύπνησα,μετά από λίγο άκουσα το κινητό μου μου χτυπάει.Ήταν ο Ντέιμον.
-Σε ξύπνησα?
-Όχι,σηκώθηκα πριν λίγο.Πες μου!
-Έχεις αύριο 12 το μεσημέρι ραντεβού στην γιατρό.Θα είμαι και εγώ μαζί.Δεν έχεις θέμα έτσι?
-Όχι καλέ.Ωραία.Τα λέμε αύριο λοιπόν.
Πήγα μέσα στο σαλόνι και πρίν προλάβω να πω το οτιδήποτε η Δέσποινα μου έκανε νόημα ότι τα άκουσε.
Έτσι,έβαλα ένα ποτήρι χυμό και πήγα και κάθησα δίπλα της.
Καμία από τις δύο δεν είχε κάτι να κάνει το απόγευμα.Έτσι βάλαμε και είδαμε ταινίες στην τηλεόραση.Είδαμε πολλές ταινίες,ος που νυσταξαμε.
Κλείσαμε την τηλεόραση και πήγαμε η καθεμιά να βάλει της πιτζάμες της.
Εγώ όμως δεν ήθελα να κοιμηθώ μόνη.Έτσι πήρα το μαξιλάρι και το αρκουδάκι μου και πήγα στο δωμάτιο της Δέσποινας.
Πέταξα το μαξιλάρι μου δίπλα στο δικό της,έκλεισα το φώς και πήγα και ξάπλωσα δίπλα της.
-Επιτέλους,αύριο θα μάθουμε την αλήθεια.Καληνύχτα Δέσποινα.
-Καληνύχτα Λίζα!