Μόλις τελειώσαμε φόρεσα τα εσώρουχα μου και την μπλούζα του από πάνω και πήγα να μας φτιάξω κάτι να φάμε.Αυτός ήρθε από πίσω μου και καθόταν και με κοίταζε.Μόλις έφτασα στον πάγκο ήρθε από πίσω,κολεσε την περιοχή του πάνω μου,μου τράβηξε με το ένα χέρι τα μαλλιά έτσι ώστε να πάει πίσω το κεφάλι μου και να αρχίσει να με φιλάει στον λαιμό και με το άλλο χέρι κατέβηκε στην περιοχή μου και άρχισε να την τριβή με δύο δάχτυλα.Εγώ άρχισα να αναστεναζω και να τον χουφτωνω στην δική του περιοχή.Αυτός τότε μου βγάζει την μπλούζα και με βάζει πάνω στο τραπέζι.Αρχίζει να με φιλάει στον λαιμό ενώ μου βάζει δύο δάχτυλα βαθιά.Τότε κατεβαίνω από το τραπέζι,κατεβαίνω κάτω και του κάνω στοματικό έρωτα.Μετά από λίγο με σηκώνει από το πάτωμα,με ανεβάζει πάνω του,αρχίζει να με φιλάει καθώς μου βγάζει τα εσώρουχα και πηγαίνουμε στο δωμάτιο του.Μπαίνουμε μέσα στο δωμάτιο και με τοποθετεί πάνω σε μια μαύρη δερμάτινη πολυθρόνα.Εγώ τότε τον τραβάω,τον βάζω να κάτσει,ανεβαίνω από πάνω του και τον βάζω μέσα μου και αρχίζω να μουγκριζω και να αναστεναζω.Ξεκίνησα αργά και όσο πήγαινε το πήγαινα και πιο γρήγορα.Αυτός με χουφτωνε και με δάγκωνε μέχρι την ώρα που έφτανε η κορύφωση.Τότε άρχισε να χαϊδεύει την περιοχή μου,για να γίνει η κορύφωση πιο ωραία.Άρχισα να βαριανεσταζω και να "φωνάζω".Φώναξα το όνομα του πάνω στην κορύφωση.Εκείνη την ώρα Αυτός με χουφτωνε στο στήθος μου με το ένα χέρι,με το άλλο χάιδευε την περιοχή και με φύλαγε στον λαιμο.Δεν ήθελα να σταματήσω.Μου άρεσε τόσο πολύ.Αλλά είχαμε κουραστεί και χρειαζόμασταν ένα μικρό διάλειμμα.Λίγα λεπτά μετά την κορύφωση,τον έβγαλα από μέσα μου αλλά αυτός δεν σταμάτησε.Συνέχισε να χαϊδεύει την περιοχή μου με το ένα χέρι.Με το άλλο άφησε το στήθος μου το οποίο άρχισε να το φιλάει και να το πιπιλαει και άρχισε να χουφτωνει τον κολο μου.Εγώ αναστεναζα.Έτσι,το ένα μου χέρι το κατέβασα στην περιοχή του και άρχισα να την χουφτωνω και το άλλο μου χέρι του κατέβασα στην δικιά μου περιοχή και πήρα τα δύο του δάχτυλα και τα έβαλα μέσα μου.Αναστεναζα,όχι τόσο δυνατά όσο στην κορύφωση αλλά αναστεναζα αν και είχα κουραστεί λιγάκι.
Μετά από λίγο σταματήσαμε.Έβαλα μόνο τα εσώρουχα μου και βγήκα έξω στο σαλόνι να δω τι ώρα είναι.Ήταν ακόμα απόγευμα.Αυτός τότε ήρθε από πίσω μου.Ήρθε και με αγκάλιασε.Όχι κανονικά όμως.Με το ένα του χέρι έβγαλε το στήθος μου έξω από το σουτιέν και άρχισε να παίζει με τις ρόγες μου και με το άλλο μου κατέβασε το εσώρουχο και άρχισε να χαϊδεύει την περιοχή και μετά να μου βάζει δάχτυλα ενώ με φυλάει στον λαιμό.Εγώ τότε κατέβασα το χέρι μου και άρχισα να παίζω με την δική του περιοχή.Τότε με κολλάει στον τοίχο.Μου βγάζει το σουτιέν και το μπραζιλ δαντελοτο εσώρουχο μου,μου πιάνει το στήθος και τον βάζει πάλι μέσα μου.Στην αρχή αργά και μετά γρήγορα.Μετά από ώρα αλλά πριν φτάσουμε στην κορύφωση,αφού έχω βγάλει τα αναστεναγματα με γυρνάει,με ανεβάζει πάνω του και μου τον βάζει έτσι,για πολύ λίγο αργά και μετά παρά πολύ γρήγορα.Μόλις φτάνει στην κορύφωση,Τομ βάζει όλο μέσα μου και τον αφήνει και αρχίζει να με χουφτωνει στον κολο και να μου πιπιλαει τις ρόγες που είδη έχουν γκαβλωσει(sorry για την έκφραση)τότε πάει και κάθετε στον καναπέ και εγώ αρχίζω πάλι να πηγαίνω πάνω κάτω γρήγορα και να φωνάζω και να αναστεναζω. Μετά από κανένα μισάωρο που συνεχίσαμε έτσι τον έβγαλα από μέσα μου.Έβαλα απλά την μπλούζα του και πήγα στην κουζίνα να φάω κάτι.Αυτός ήρθε μαζί μου.Πήγα στο ψυγείο για να βρω κάτι να φάω.Είχε ένα γλυκό που ήταν τέρμα κάτω.Ενώ έσκαβα,αυτός ήρθε από πίσω μου,κατέβηκε κάτω,μου άνοιξε τα πόδια και άρχισε να γλύφει την περιοχή μου.Εγώ έβγαλα το γλυκό από το ψυγείο,το άφησα στον πάγκο,τον σήκωσα από το πάτωμα και τον πήρα από το χέρι.Ανέβηκα πάνω στο τραπέζι και άνοιξα τα πόδια μου καθώς αυτός έφερνε το κεφάλι του προς τα εκεί.Άρχισα να αναστεναζω και να του κρατάω το κεφάλι.Δεν ήθελα να σταματήσει.Μετά από.λίγο σταμάτησε και καθίσαμε και φάγαμε το γλυκό.Έτσι για να κάνουμε ενα διάλλειμα!