Part 8

387 36 1
                                    

-Γειά σου Λίζα!
Ακούω δύο αντρικές φωνές να μου λένε (Κάνε να μην είναι αυτοί που νομίζω)σκεφτόμουν ενώ γύριζα σιγά σιγά το σώμα μου για να τους δω.Ναι,ήταν αυτοί!Ο Πάνος μαζί με τον Ντέιμον!
-Γειά σας αγόρια!λέει η Δέσποινα αγριοκοιταζοντας τον Πάνο
-Γειά σου Ντέιμον!του λέω με ένα ζεστό χαμόγελο,ενώ καταλαβαίνω ότι ο Πάνος δεν έχει ξεκολλήσει τα μάτια του από πάνω μου!
Εγώ κάθησα και μιλούσα με τον Ντέιμον! Κάναμε ωραία παρέα μαζί!Γελούσαμε αρκετά!Ο Πάνος που μας κοίταζε τα είχε πάρει στο κρανίο!Η Δέσποινα τότε που δεν είχε καταλάβει ακριβώς τι είχε συμβεί τον έβαλε να της πει την αλήθεια και να της εξήγηση για να δει αν μπορεί να τον βοηθήσει,αν ήταν όντως παρεξήγηση!
-Αχ,τι μαλακας που είναι ο αδερφός σου!Εντάξει δεν τον έκανε επίτηδες αλλά αφού του έκανες νόημα το βλάκας θεέ μου!Άντε να εξηγείς στην Λίζα τώρα!είπε η Δέσποινα στον Πάνο καθώς με κοίταζε που χόρευα με τον Ντέιμον!Εγώ δεν γούσταρα να δω τον Πάνο οπότε ζήτησα από τον Ντέιμον σαν χάρη να πάει αυτός με τον Πάνο την Δέσποινα σπίτι!Η ώρα είχε πάει 4!Έτσι χαιρέτησε την Δέσποινα και τον Ντέιμον,είπα στην Δέσποινα ότι θα την πάει ο Ντέιμον με τον Πάνο σπίτι και πήρα τα πράγματα μου! Τον Πάνο δεν τον χαιρέτησα!Μόνο τον κοίταξα!Μόλις έφτασα στο αμάξι μου ήρθε κάποιος από πίσω μου,με έπιασε από την μέση και με κόλλησε στο αυτοκίνητο!Ήταν αυτός!Ήταν ο Πάνος!Τον κατάλαβα μόνο από το άγγιγμα!Δεν έλεγε τίποτα απλά καθόταν και με κοίταζε!Με κοίταζε τόσο έντονα που ήθελα να τον φιλήσω!Να τον φιλήσω παντού!Αλλά δεν έπρεπε!Μου είπε ψέματα!
-Μπες μέσα στο αμάξι!μου λέει αγριεμένος
-Εεε?Γιατί να μπω μέσα στο αμάξι?
-Μπες!Πάμε σπίτι να συζητήσουμε!
-Εδώ δεν μπορούμε?του λέω
Δεν γούσταρα να πάμε σπίτι του!Αν πηγαίναμε θα ξέφευγε από τον ελέγχω μου και θα του ορμουσα να τον φιλήσω!
-Πάμε σε παρακαλώ!μου λέει καθώς σηκώνει με το ένα του χέρι το πρόσωπο μου για να τον κοιτάζω!
-Αχ, Καλά!Δεν μπορούσα να του χαλάσω χατήρι!
Μπήκαμε μέσα στο αμάξι,πάτησα τέρμα τα γκάζια και σε λίγα λεπτά είχαμε φτάσει σπίτι!Ανεβήκαμε πάνω στο σπίτι του,καθίσαμε στον καναπέ και άρχισε να μου εξηγεί!
-Ρε μωρό μου,έγινε παρεξηγήσει!Με την Κατερίνα τα είχα πριν από την Μαρία!Ο Ντέιμον δεν το ήξερε για αυτό το είπε!
Καθώς μου τα έλεγε ερχόταν όλο και πιο κοντά μου!
-Και ο Ντέιμον Γιατί δεν το ήξερε?
-Γιατί έχουμε να μιλήσουμε από τότε που τα έφτιαξα με την Μαρία!Δεν ήξερε ότι χώρισα και τα έφτιαξα με κάποια άλλη!
-Αχα!Ας σε πιστέψω!
-Ναι,Ναι μωρό μου!
-Ωραία,Επειδή όμως έχει πάει 4:30 εγώ πάω σπίτι μου να κοιμηθώ!
-Γιατί δεν κοιμάσαι εδώ?
-Γιατί αν κοιμηθώ εδώ μόνο ύπνο δεν θα κάνουμε!
-Χαχαχα, και εσύ που το ξες?
-Το ξέρω!
Πάω να φύγω και τότε με κολλάει στην πόρτα και με φιλάει!Δεν μπόρεσα να αντισταθώ!Έτσι το φίλησα και εγώ!Αχ,τι ωραία που φιλάει!Σταματάει να με φιλάει,με κοιτάζει και μου λέει
-Εντάξει τώρα θα κοιμηθείς εδώ?
-Αχ Καλά,αφού δεν μπορώ να σου χαλάσω χατήρι!
Έτσι έστειλα μήνυμα στην μάνα μου ότι θα κοιμηθώ σπίτι μου και πήγαμε κατευθείαν και κοιμήθηκα!Είμασταν και οι 2 πολλοί κουρασμένοι!

'Touch me'Where stories live. Discover now