Part 14

393 26 0
                                    

Έχει περάσει ένας μήνας από τότε που έγινε ότι έγινε με τον Πάνο και τα ξαναβρήκαμε.Στην Δέσποινα βέβαια δεν είπα τον τρόπο που τα ξαναβρήκαμε,απλά της είπα ότι τα ξαναβρήκαμε.Όχι επειδή φοβάμαι την αντίδραση της.Η Δέσποινα δεν είναι σαν την Κατερίνα που αν της το έλεγα μπορεί και να με σκότωνε,δεν έχουν καμία σχέση και με το πώς φέρονται αλλά και με το πώς αντιδρανε.Δεν τις είπα τίποτα γιατί τώρα τελευταία η Δέσποινα τσακώνεται πολύ με τον Μάρκο και δεν μου λέει τον λόγο,έτσι και εγώ δεν θέλω να την πρηξω με τα δικά μου.
Με όλα αυτά όμως που είχαν συμβεί δεν καταλάβαμε ποτέ ήρθαν τα Χριστούγεννα.Δεν είχαμε κάνει τίποτα είτε από ψώνια,είτε από διακόσμηση του σπιτιού και είχαμε ακριβώς μια εβδομάδα για να τα κάνουμε όλα αυτά.
Έτσι αποφασίσαμε με την Δέσποινα να πάμε να κάνουμε τα ψώνια μας και μετά να παμε στο σπίτι μας να στολίσουμε το δέντρο.
Ξεκινήσαμε το πρωί για τα ψώνια και γυρίσαμε βράδυ σπίτι.Ήμασταν τόσο κουρασμένες που αφήσαμε τα ψώνια και πέσαμε κατευθείαν για ύπνο.Το άλλο πρωί που ξυπνήσαμε,η δέσποινα έφτιαξε καφέ και εγώ έβαλα τις φόρμες μου και κατέβηκα κάτω στην αποθήκη να ψάξω τα στολίδια και να ανεβάσω το δέντρο.Τελικά βρήκα μόνο το δέντρο και το ανέβασα σιγά σιγά επάνω.
-Δέσποινα?
-Πες μου.
-Ξες που είναι τα στολίδια.
-Που να ξέρω μωρή σαύρα.Αφού κάνω πρώτη φορά μαζί σου Χριστούγεννα.μου λέει και μου πετάει ένα μαξιλάρι.
Εγώ γέλασα και της το πέταξα πίσω.
-Ωραία.Έλα να ανοίξουμε το δέντρο και να πάμε να πάρουμε στολίδια.
-Εντάξει.Ααααα..σε πήρε ο Πάνος πριν τηλέφωνο.Δεν το σήκωσα.
-Γιατί καλέ?Τεσπα*,θα τον πάρω μετά τηλέφωνο.
Έτσι ανοίξαμε το δέντρο ενώ πίναμε τον καφέ μας και αφού τελειώσαμε πήγα να ντυθουμε για να πάμε να πάρουμε τα στολίδια.
Την ώρα που μάζευα εγώ τα μαλλιά μου άκουσα το κινητό μου να χτυπάει.
-Δέσποινα,μπορείς να δεις ποιος είναι
-Ο Πάνος.
-Σήκωσε το, και πες του ότι θα τον πάρω αργότερα.
-Μόλις το έκλεισε.Θα του το στείλω σε μήνυμα.
-Οκευ
Δεν είπαμε κάτι άλλο.κατεβήκαμε κάτω,μπήκαμε στο αμάξι και βάλαμε τέρμα την μουσική.Που πήγαμε κάτω είχε πάρα πολύ κόσμο.Χαζευαμε με την δέσποινα τις βιτρίνες ώσπου είδα κάτι που δεν το πίστευα.Ο Πάνος.Ο Πάνος ήταν κάτω με την πρώην κοπέλα του που του έδινε ένα κουτί.Ένα κουτί που ήταν από μαγαζί με κοσμήματα.Στην αρχή φρικαρα,αλλά μετά θυμήθηκα ότι η πρώην του δουλεύει σε εκείνο το μαγαζί.Σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι δώρο για την πρωτοχρονιά που θα κάναμε όλοι μαζί σπίτι μας.Στο δικό μου με την Δέσποινα εννοώ.Εύχομαι να ήταν αυτό.Θα το ανακάλυπτα σύντομα αυτό όμως.Συνέχισα να περπατάω και δεν έδωσα άλλη σημασία.Δίπλα από το μαγαζί που θα πηγαίναμε να πάρουμε τα στολίδια ήταν τα Public.Έτσι κάναμε μια στάση εκεί για να πάρω το δώρο του Πάνου.Του πήρα το PC4.Θυμάμαι που μου είπε ου το θέλει.Δεβ αργήσαμε πολύ εκεί.Αλλά αργήσαμε πολύ στα στολίδια.Δεν μπορούσαμε να βρούμε πουθενά μέσα στο μαγαζί κόκκινη κορδέλα.Τελικά βρήκαμε την τελευταία.
Αφού τελειώσαμε πήγαμε σπίτι και παραγγείλαμε πίτσες,μιας και βαριομασταν να μαγειρέψουμε.Μέχρι να έρθει εμείς είχαμε αρχίσει να στολίζουμε το δέντρο.Είχαμε κάνει το μισό ώσπου τότε χτύπησε το κουδούνι και σύγχρονος το θυροτηλεφωνο.Πήγα απάντησα πρώτα στο θυροτηλεφωνω μιας και ήξερα ότι ήταν οι πίτσες.
Μετά άνοιξα την πόρτα.Ήταν ο Πάνος με τον μάρκο.Η Δέσποινα με τον μάρκο κάθισαν με τον μάρκο αγκαλιά στον καναπέ και έβαλαν μουσική από την τηλεόραση και εγώ με τον Πάνο στολιζαμε το υπόλοιπο δέντρο κάνοντας βλακείες και γελώντας.Σε λίγα λεπτά αφού μπήκαν τα αγόρια μέσα χτύπησε το κουδούνι.Ήταν οι πίτσες.Πήγα άνοιξα,τις πήρα μέσα αν και ο Πάνος δεν με άφησε να πληρώσω και τις πλήρωσε αυτός.
Η Δέσποινα με τον Μάρκο πήραν την μια πίτσα και εγώ με τον Πάνο την άλλη.Ο Πάνος άρχισε να με ταΐζει και να με πειράζει ενώ σχεδόν μετά από κάθε μπουκιά με φιλούσε.Ποτέ δεν είσασταν τόσο γλυκά αλλά μου αρέσει αυτό.Η Δέσποινα με τον Μάρκο είχαν σκεπαστεί με μια κουβέρτα στον καναπέ,είχαν ξαπλώσει αγκαλιά και έτρωγαν την πίτσα ενώ έβλεπαν μια ρομαντική ταινία,μιας και μόνο ρομαντικές ταινίες είχε η τηλεόραση λόγο τον γιορτών.
-Κορίτσια,τι θα κάνατε την παραμονή τον Χριστουγέννων?μας ρώτησε ο Πάνος
-Την παραμονή θα πάμε στους γονείς την Δέσποινας και την ημέρα τον Χριστουγέννων μας έχει τραπέζι η μητέρα μου.Θέλετε να έρθετε μαζί μας?είπα εγώ
-Είμαστε μέσα!απάντησε ο Μάρκος
Έτσι μετά από αυτήν την μικρή συζήτηση συνεχίσαμε να τρώμε και να γελάμε όλοι μαζί.
Έτσι χαλαρά πέρασαν οι μέρες.Την παραμονή τον Χριστουγέννων επιτέλους γνώρισα εγώ και τα αγόρια τους γονείς της Δέσποινας και την ημέρα τον Χριστουγέννων αυτοί τους δικούς.Αν και ο Πάνος τους ήξερε τους γνώρισε ξανά.
Οι μέρες πέρασαν χαλαρά ως που ήρθε η παραμονή της πρωτοχρονιάς που για πρώτη φορά θα γινόταν στο σπίτι μας.Λόγο ότι δεν είχαμε γνωρίσει τους γονείς του Πάνου και του μάρκου,αποφασίσαμε με την Δέσποινα να κάνουμε ένα τραπέζι που θα ήταν οι γονείς μου,οι δικοί τις και οι γονείς του Μάρκου και του Πάνου.
Εγώ στο σπίτι μου είχα τραπέζι του μπιλιάρδου,το οποίο κλείνει από επάνω και γίνετε κανονικό τραπέζι οπότε ήταν μεγάλο και θα χορουσαμε όλοι.
Την παραμονή ξυπνήσαμε με την Δέσποινα νωρίς το πρωί.Εγώ ξεκίνησα να μαγειρεύω το κύριος πιάτο που ήθελε πιο πολύ ώρα και η Δέσποινα πήγε να πάρει τα ποτά που δεν είχαμε προλάβει να πάρουμε.Ο Πάνος με τον Μάρκο θα πήγαιναν να πάρουν τα πυροτεχνήματα.Η Δέσποινα δεν άρχισε πολύ.Δεν είχε και πολύ κόσμο γιατί μόλις είχαν ανοίξει τα μαγαζιά.
Έβαλα τα ποτά στο ψυγείο και έστειλα την Δέσποινα να πάει να φτιάξει τα μαλλιά της μέχρι εγώ να τελειώσω το κύριος πιάτο.Αυτή θα έφτιαχνε το γλυκό και το ορεκτικό θα το φτιάχναμε μαζί.
Ντιν νταν.
Στην πόρτα ήταν ο Πάνος με τον Μάρκο,ο οποίοι είχαν φέρει τα πυροτεχνήματα.Ο Πάνος μόλις μπήκε με αγκάλιασε και μου έδωσε ενα φιλί ενώ ο Μάρκος με χαιρέτησε και πήγε στο δωμάτιο της Δέσποινας,την οποία έβλεπε να κάνει μπούκλες τα φρεσκοβαμενα καστανοξανθα μαλλιά της.
Εγώ πήγα στην κουζίνα μαζί με τον Πάνο και συνέχισα να μαγειρεύω ενώ αυτός με είχε αγκαλιά.
Μόλις τελείωσα την προετοιμασία βγήκε η Δέσποινα με τον Μάριο και μου έκανε νόημα να πάω να φτιάξω τα μαλλιά μου.Έτσι πήγα να τα ισιοσω.Ξεκίνησα να τα ισιωνω και μετά από την πρώτη τούφα πήρε την ισιοτικη Ο Πάνος και άρχισε να μου τα ισιωνει αυτός τα μαλλιά.Έτσι σε μισή ώρα τα μαλλιά μου ήταν ίσια,όχι ότι έπαιρναν πιο πολύ ώρα.Έριξα μια ματιά έξω και είδα την Δέσποινα να βάζει το γλυκό μέσα στο ψυγείο.Αυτό σήμαινε ότι είχαμε κάποιες ώρες ελεύθερες μιας και τελειώσαμε πιο γρήγορα.Έτσι πήγαμε στο κρεβάτι μου με τον Πάνο και κοιμηθήκαμε για μία ώρα.Μετά ήρθε και μας ξύπνησε η Δέσποινα λέγοντας μας ότι πρέπει να φτιάξουμε τα ορεκτικά και να ετοιμαστούμε.Έτσι βάλαμε τα αγόρια να φτιάξουν τα ορεκτικά και εμείς πήγαμε να βαφτουμε και να περάσουμε άλλη μια φορά τα μαλλιά μας.Μετά από λίγο βρήκαμε από το μπάνιο και είδαμε ότι τα αγόρια να έχουν τελειώσει με τα ορεκτικά και να περιμένουν.
Έτσι πήραμε η κάθε μια το αγόρι της και πήγαμε στα δωμάτια μας.Και οι δύο δεν ξέραμε τι να βάλουμε και έτσι πήραμε την γνώμη τους.Αφού μας την είπαν τους βγάλαμε έξω και ντυθηκαμε.Η Δεσπονα έβαλε ένα μακρύ στραπλες φόρεμα το οποίο είχε ζώνη στην μέση και φαινόταν σαν φούστα-μπλούζα.Επάνω ήταν μαύρο και κάτω όσο κατέβαινε ήταν μοβ και άνοιγε.Το συνδύασε με κάτι μαύρες γόβες με μύτη και κάτι μακριά διαμαντένια σκουλαρίκια.
Εγώ έβαλα ένα μαύρο δαντελοτο τρία τέταρτα φόρεμα το οποίο από μπροστά ήταν κοντό και από πίσω έφτανε μέχρι το πάτωμα.Έβαλα τις αγαπημένες μου μαύρες γόβες με λουράκι,το αγαπημένο μου διαμαντενιο κολιέ μαζί με τα σκουλαρίκια το οποίο μου το είχε κάνει δώρο η αδερφή μου όταν βάφτισα τον γιο της.
Μετά από λίγο βγήκαμε και οι 2 σύγχρονος και είδαμε τα αγόρια να μένουν με ανοιχτό το στόμα.Τότε τους στείλαμε να πάνε να ετοιμαστούν για να στρώσουμε εμείς το τραπέζι γιατί σε λίγο θα ερχόντουσαν οι επισκέπτες.Είχε περάσει τόσο γρήγορα η ώρα που είχε φτάσει 9:30,άρα είχαμε μόνο μισή ώρα.Ευτυχώς με την Δέσποινα ξέραμε πως θα το στολιζαμε και θα το στρωναμε το τραπέζι οπότε μας πήρε μόνο 15 λεπτά.Όσα πήραν και στα αγόρια να ετοιμαστούν και να έρθουν επάνω.Και οι 2 με μαύρο κουστούμι.
Μετά από λίγο ήρθαν οι καλεσμένοι.Ευτυχώς χωρεσαμε όλοι στο τραπέζι και ήμασταν και άνετα.Αλλάξαμε μαζί τους χρόνια.Και 5 λεπτά πριν αλλάξει ο χρόνος ήρθε και ο αδερφός του Πάνου.Αλλάξαμε και μαζί του χρόνια.Μισή ώρα όμως μετά Αφού άλλαξε η χρόνια έφυγαν όλοι.Ακόμα και ο ντειμον.Τον περίμενε αυτόν παρέα.Η Δέσποινα με τον Μάρκο πήγαν κάτω στο διαμέρισμα του Μάρκου για να της δώσει και να του δώσει το δώρο του.Έτσι εγώ με τον Πάνο μείναμε μόνοι μας στο σπίτι.Κλείσαμε τα φώτα και μείναμε μόνο με το φως από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο.Τότε μου έδωσε το δώρο μου και εγώ το δικό του.Άνοιξε πρώτα αυτός το δικό του.Μόλις το είδε κατευθείαν με αγκάλιασε και με φίλησε.Ήταν η σειρά μου.Δεν είχα ιδέα τι μπορεί να μου πήρε.Και τότε είδα 2 σακούλες.Η μία ήταν  ίδια με αυτήν που του είχε δώσει η πρώην του.Τα άνοιξα και έμεινα με το στόμα ανοιχτό.Μου είχε πάρει ένα αρκουδάκι που έλεγε 'I LOVE YOU' και ένα διαμαντενιο κολιέ μαζί με σκουλαρίκια. Αυτό το σετ ήταν πανάκριβο.Δεν είπα τίποτα.Απλά τον άρπαξα και τον φίλησα ενώ τον κολλούσα στον τοίχο και αυτός με αγκάλιαζε!
Αυτό ήταν.Το τελευταίο κεφάλαιο του 2015.Είναι μεγάλο το ξέρω αλλά εύχομαι να σας αρέσει.
Αυτή η χρόνια ήταν πολύ ωραία για εμένα.Αγάπησα,πληγωθηκα,ερωτεύτηκα,έκανα πράγματα που δεν είχα κάνει ποτέ και ούτε πίστευα ότι θα τα κάνω.Αλλά δεν μετάνιωσα για τίποτα.Γιατί ήξερα ότι ήταν επιλογή μου.Ξέρω δεν σας πολύ νοιάζει αλλά έτσι τα λέω για να τα πω:ρ
Εύχομαι να ήταν και για εσάς μια ωραία χρονιά. Χρόνια Πολλά.Με το καλό το νέο έτος και τα λέμε στο νέο κεφάλαιο του χρόνου:Ρ
Happy New Year baby.Σας αγαπώ guys.Χρόνια Πολλά❤❤❤❤❤❤

'Touch me'Where stories live. Discover now