Po krótkiej chwili odsuwamy się od siebie i patrzymy w oczy. Widzę w nich czułość, zrozumienie i miłość.Przede wszystkim miłość.
Przytulam się do niego, chcąc zapomnieć o wszystkich problemach i kłopotach.
Chcąc zapomnieć o Eric'u Night.
Harry przyciąga mnie do siebie i całuje w czoło.
Uśmiecham się promiennie.-Obejrzymy coś?- pyta chłopak, odsuwając mnie lekko od siebie i patrząc w oczy.
-Czemu nie?- wzruszam ramionami.
Harry zabiera moją torbę i rusza po schodach pokazując palcem abym poszła za nim. Kuśtykając, idę w stronę dużych brązowych dni. Wchodzimy do jego pokoju a mi rzuca się w oczy jasny wystrój.
Nie tego się spodziewałam.Chłopak uśmiecha się widząc moje zdziwienie na twarzy.
Siadam na wielkim, wygodnym łóżku i spoglądam na Harry'ego, który szuka czegoś na półce. Po chwili kładzie przede mną kilka pudełek z płytami.
-Wybierz co oglądamy najpierw- mówi patrząc na mnie z wielkim uśmiechem.
Spoglądam na opakowania i widzę znajome tytuły.
NiezgodnaTed
PorwanieLove, Rosie
Igrzyska ŚmierciOstatnia Piosenka
Step Up All in.
Podaję Harry'emu płyty w przypadkowej kolejności.
Po kilku minutach chłopak kładzie się obok mnie i włącza pierwszy film.
Uśmiecham się do niego i skupiam się na "Igrzyskach Śmierci". Nawet nie wiem kiedy moje powieki stały się ciężkie.------------
Kiedy otwieram oczy, w okół panuje cisza. Duże okno jest zasłonięte granatowymi zasłonami. Rozglądam się niepewnie. Znajduję się w czyimś pokoju. Po chwili do mnie dociera gdzie jestem.
Pokój Harry'ego.
Powoli wstaję z łóżka i kieruję się w stronę drzwi. Otwieram je i schodzę po schodach. Widzę zapalone światło w jednym z pomieszczeń, więc tam się kieruję.
Idę cicho stąpając po podłodze.Widzę przymknięte drzwi. Uchylam je jeszcze bardziej i zaglądam do pomieszczenia.
Pokój jest do złudzenia podobny do pokoju Harry'ego.
Na dużym łóżku widzę leżącą blond dziewczynę. Zauważam w niej coś znajomego.
Jest przytulona do torsu mojego chłopaka.Po chwili dziewczyna otwiera oczy i wydaje mi się że mnie zauważa. Nie obchodzi mnie to jednak. Chcę wiedzieć co ona robi w łóżku Harry'ego.
-Co jest, mała?- Pyta chłopak tym swoim zachrypniętym głosem.Do niedawna to ja byłam dla niego "mała".
-Zastanawiam się... co z Scarlett? Przecież ta mała suka nie da nam spokoju. Ona jest psychiczna.
Ashley.
-Cii. Nic się nie bój słoneczko. Ta suka w niczym nam nie przeszkodzi. Ona jest nic nie warta. Nigdy jej nie kochałem.- szepcze Harry uspokajająco do dziewczyny.-A mnie kochasz?- pyta słodkim głosem, mocniej wtulając się w tors chłopaka.
-Oczywiście. Jesteś moją księżniczką. Kocham Cię. -Całuje ją w czoło.
CZYTASZ
Tainted Heart [pl] √
Fanfiction"Od: Nieznajomy Do: Ja Czym byłaś zajęta? Zdradzasz mnie, znowu? :o Od: Ja Do: Nieznajomy Tak, zdradzam Cię. Pieprzyłam się z chłopakiem na stole w kuchni, podczas gdy mama robiła pizze a w salonie siedział jej facet ze swoją córką. " Witam w moim o...