13

910 64 4
                                    

"Prečo by si ho mala obanovať?" pozrela sa na mňa nechápavo a pritom zvraštil obočie.

"Ale nič" usmiala som sa "Nerieš to a poď radšej surfovať" rozbehla som sa do vody aj so surfom.

"Zrazu...ale fajn. Potom mi to ale vysvetlíš" ukázal na mňa prstom a rozbehol sa za mnou. Pokrútila som hlavou a sadla si na surf.

Celé poobedie sme strávili pri mori. Unavená a s pocitom radosti som šla domov.

"Hej El!" dobehol za mnou Luke. otočila som sa k nemu a spýtavo sa na neho pozrela.

"Dnes večer ideš ku mne domov. Robím takú menšiu párty a ty tam nesmieš chýbať. Takže o siedmej ťa čakám." S úsmevom na mňa mávol rukou a pobral sa k sebe domov. Povzdychla som si, vôbec sa mi tam nechcelo ísť. Ale nechcem si pokaziť priateľstvo s Lukom. Luka mám rada a bola by som nešťastná, keby som prišla o tak dobré priateľstvo.

Okolo piatej som sa začala chystať.

"Niekam sa chystáš?" vošla mi do izby mama.

"Uhm..idem s Lukom von" pousmiala som sa.

"Kto je Luke?" zvraštila obočie.

"No veď spolužiak. Luke Hemmings"

"Jáj...tak fajn, ale žiaden hlúposti" usmiala sa. Zasmiala som sa a pokrútila hlavou. Obliekla som sa. Vlasy som si vyžehlila a nechala ich rozpustené pozdĺž chrbta. Maľovať som sa nemaľovala. Pozrela som sa do zrkadla a skrontroľovala svoj výzor. Čierne skinny jeany, sivé tričko a na to košeľa. Je to fajn. Spokojná so svojím výzorom som sa pomaly pobrala k Lukovi domov. S obavami som prešla na záhradu, kde už bol Luke. V ruke zvieral plastový kelímok v ktorom predpokladám bolo nič iné ako pivo.

"El!" zasmiala sa, rozbehol sa ku mne a objal ma.

"Ahoj" pousmiala som sa a objatie mu oplatila. "Skoro nikoho tu nepoznám okrem teba" zasmiala som sa a popozerala sa po neznámych ľudí, ktorí aj tak chodili na našu školu, no ja som ich aj cez to nepoznala.

"Ale akoby" zasmial sa už trocha v podnapitom stave. "Ash, Mikey, Cal, Sky.." ukazoval prstom na ľudí, ktorých menoval. Och Skyler, na tú som zabudla.

"Tak Fajn" usmiala som sa. "Idem si zohnať niečo na pitie" obišla som ho a išla dnu do kuchyne. V dome nebolo skoro nikoho. Až potom zahliadla Ashtona. Pohľad mal upretý na mňa a po chvíli sa rozišiel za mnou.

"Čo chceš?" šepla som keď stál oproti mne.

"Ty to dobre vieš" uškrnul a pomaly šiel ku mne. Ja som začala pomaly cúvať až som narazila do studenej steny. Rukami sa zaprel do steny čím ma uväznil. So strachom v očiach som sa na neho pozrela. Oblizol si suché pery, naklonil sa ku mne a uškrnul sa.
"Ani nevieš ako dlho som to chcel spraviť. Ochutnať tvoje pery." hneď ako dohovoril pritlačil svoje pery na tie moje. Zostala som tam stáť ako obarená no nakoniec som začala spolupracovať. Jeho drsné pery sa obtierali o tie moje. Chutnali po mentole a cigaretách. Po chvíli aa odtiahol.
"Nebolo to najhoršie" zasmial sa. Odtisla som ho od seba.

"Prečo si to spravil?" pozrela aom sa na neho. Len sa uchechtnul a stratil sa medzi ľuďmi na záhrade. Zhlboka som sa nadýchla a zobrala si kelímok s nejakou tekutinou, ktorý som do seba hodila na ex. Dotackal sa za mnou Luke, ktorý sa načahoval po ďalšom kelímku.

"Luke myslím, že ti stačilo" chytila som mu ruku.

"Niee...ja sa chc -hik- opiť" zahihňal sa.

"Ty už máš v sebe toho dosť" zasmiala som sa.

"Tak si daj aspoň ešte so mnou." podal mi kelímok. Vzala som si ho a vypila to. Myslím, že to neskončilo iba pri jednom.

***

Zobudila som sa s bolesťou hlavy. Otvorila som oči a následne si ich pretrela.
"Moja hlava" šepla som.

"Nie som na tom o nič lepšie" ozval sa hlas vedľa mňa a ja som ľakom nadskočila. Pozrela som sa naňho. Vlasy mal na všetky strany, pobavene som sa usmiala.

"Prečo sme spali v jednej posteli?" sadla som si a oprela aa o stenu.

"Pretože sme sa spolu opili" zamumlal a pretrel si oči.

"Ty si ma opil!" vykríkla som, no aj hneď to oľutovala.

"Ja si to nepamätám" zamrnčal a ďalej spal. Usmiala som sa nad tým a pomaly sa postavila z postele. Zišla som dolu do kuchyne, kde som čelila jednému páru očí.

Uch no! Ďalšia časť je tu :D
Dúfam že sa vám páči :) chcem vedieť váš nazor.

Vote a koment! ;)

Bad Idea |a.i.|Sk ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя