"Ahojte" ozval sa za nami hlas, no tento hlas určite nepatril Mchaelovi.
Bleskovo som sa pozrela na Luka, no ten však vyzeral rovnako šokovane a prekvapene ako ja.
"Nepovedal si, že príde Michael?" vypískla som a pohľadom tykala s Luka na Ashtona.
"J-ja...Volal som s Michaelom a povedal mi že príde" vykoktal zo seba.
"Michaelovi do toho niečo vošlo a tak ma poprosil aby som prišiel namiesto neho." uškrnul sa a ľahostajne si sadol na Lukovu posteľ. Prevrátila som očami.
"Prepáč Luke, rada by som ti pomohla ale s ním..."nadýchla som sa "prepáč" šepla som a rozbehla sa dolu.
"Vážne?!" vykríkol Luke. "To si už naozaj taký debil?" zhora sa ozval rachot. Pozrela som sa smerom hore schodmi a otvorila dvere.
"Ty už ideš?" ozvala sa za mnou prekvapená mama Luka. "Myslela som, že idete s Lukom maľovať izbu" usmiala sa.
"uhm...bolo to v pláne ale Luke si musí najprv vyriešiť niečo s Ashtonom a ja sa im do toho nechcem pliesť" usmiala som sa. Prvá lož čo ma napadla.
"Nechcem ťa už vidieť! Vypadni rozumel si?! My dvaja sa odteraz nepoznáme!" S dupotom doleteli dolu obaja. Luke a Ashton. Jeden nazúrenejší ako ten druhý. Lukova mama sa prekvapene pozrela na obidvoch a potom na mňa. Ja som len zavrtela hlavou a chystala sa na odchod. "A ty sa vráť do mojej izby" Luke odvrátil zrak od Ashtona a pozrel sa na mňa. Verte mi ale vidieť nazúreného Luka nie je nič moc a tak som ho radšej poslúchla a pomaly šla do jeho izby. Za ten čas čo som bola v izbe som si prezerala jeho fotky. Zobrala som si do ruky fotku, kde boli všetci traja chalani. Teda myslím jeho bratov. Usmiala som sa nad tým a vrátila ju späť. Na druhej fotke boli zase spolu s rodičmi a na ďalšej bol iba Luke s mamkou. Vidno, že ju má strašne rád. Ako sa hovorí, Luke je mamičkin maznáčik.
"Nepozeraj si tak tie fotky" ozval sa za mnou Lukov hlas. Ľakom som podskočila a otočila som sa. ""Prepáč, nechcel som ťa vyľakať" sadol si na posteľ a pozrel sa na mňa.
"To je v poriadku." Usmiala som sa "ideme teda maľovať tú izbu?" sadla som si k nemu a pozrela sa na neho.
"Môžme. Šla by si prosím ťa po farbu? Choď len dole a potom sú za schodami také malé dvere a tam je farba na hornej poličke" usmial sa. Len som prikývla a šla tak ako mi Luke kázal. Zišla som dolu so schodov a našla dvere. Modrá farba. Dobrý vkus Luke. Pomyslela som si a zvrtela hlavou.
Pomaly som otvorila dvere a zbadal Luka ako odťahuje skriňu.
"Ježíš, však si mohol počkať na mňa. Sa tu s tým sám trápiš." položila som farbu na zem.
"Prosím ťa. Ja sa netrápim" zasmial sa a odsunul ju od steny. "A ty sa žiadnej skrine ani nedotkneš. Jedine tak môžeš zložiť obrazy a poličky." Zasmial sa. Ja som mu vyplazila jazyk a začala mu dávať dole obrazy spolu s fotkami a poličkami.
"Môžem ti to podávať do kúpelky?" otočila som sa na neho.
"Jasné" zamumlal a prehadzoval igelit cez skrine a posteľ. Poodkladal som mu veci do kúpelky a vrátila sa naspäť. Luke už miešal farbu. Samozrejme sme izbu natreli najprv na bielo.
"Opováž sa mi robiť zle" vztýčila som ukazovák. "Lebo takto kamaráti nebudeme" zasmiala som sa.
"Ale prosím ťa. Tebe môžem spraviť hoci čo a aj tak budeš moja BFF" rozosmial sa a už na mne pristála farba.
"Lucas!" vykríkla som a narazila do steny.
"Počkaj stoj! Dostal som nápad!" začal okolo mňa frkať farbu. Určite vyzerám ja šmolko. "Prepáč ale stálo to za to." potiahol ma. Ja som si do jeho trička utrela tvár a zasmiala sa. "Héj!" smial sa. Pozrela som sa na neho a otočila sa na stenu.
"Páni. To by ma nenapadlo." Totiž to, ako Luke okolo mňa frkal farbu. Ostala mu na stene moja silueta. "Teraz ja!" vykríkla som a zobrala mu farbu. "Šup" smiala som sa a sotila ho ku stene. Luke sa pricapil na stenu a ja som začala po ňom frkať farbu. "Tak fajn" zobrala som ho za ruku a čistým rukávom mu utrela oči.
"Páči sa mi to" zasmial sa.
"Aj mne" prikývla sa a vytiahla mobil. "Spoločná selfie!" zasmiala som sa a odfotila nás.
"Vymaž to!" smial sa Luke.
"Niee! To je legendárna fotka" schovala som mobil. Spolu sme odpratali všetky veci.
"Mohla by som použiť sprchu?"
"Samozrejme. Uhm a nechceš niečo čisté?"
"Zišlo by sa" zasmiala som sa. Po osprchovaní ma Luke odprevadil domov. Poviem vám tento deň bol mega super a ja som padla únavou do postele.
Hey guys!
Videli ste film? Ja áno! Plakala som a smiala sa! Je úžasný!!! :3 <3
Vote a Kometnik ;)
VOUS LISEZ
Bad Idea |a.i.|Sk ✔
Fanfiction"Tvoj falošný úsmev vidno už zďaleka, bábika"šepol hlas vedľa mňa "Nevolaj ma bábika!"precedila som pomedzi zuby. "Tak fajn...bábika"uškrnul sa a zmizol. ...Každý z nás skríva tajomstvo...