7

998 64 3
                                    

Pozrela som sa hore a zbadala Irwina. Pretočila som očami a pohľad zabodla vonku na dvor.

"Prosíš si niečo?" ozval sa Luke.

"Áno...potrebujem bábiku" pozrel sa namňa "na pár minút" dodal. Neochotne som sa postavila a nasledovala Irwina.

"Prečo sa s ním bavíš normálne a so mnou nie?" prebodol ma pohľadom.

"Pretože on na rozdiel od teba nie je taký debil" precedila som cez zuby a otočila sa na odchod.

"Hej bábika!" chytil ma za ruku.
"Zaťahuj si večer žalúzie" so smiechom žmurkol na mňa. Vytrhla som sa mu zovretia a kráčala za Lukom.

"Budeš taký ochotný a zdrhneš so mnou?" zamumlala som.

"Ja nemám problém" usmial sa a zobral si tašku. Batoh som si prehodila cez jedno plece. Na chodbe nás však zastavila matikárka.

"Kamže kam?" pozrela sa na Luka.

"El prišlo zle a tak ma poprosila či by som ju neodprevadil domov" pousmial sa. Pohľad presunula na mňa a prikývla.

"Fajn..." usmiala sa a odišla.

"To bolo rýchle" zasmial sa Luke. Keď sme zašli za roh z vrecka si vytiahol krabičku s cigaretami a zapaľovač.

"Ty fajčíš?" prekvapene som sa naňho pozrela.

"Uhm...nie moc, len keď mi príde chuť alebo tak" usmial sa. Prikývla som. Z krabičky si vytiahol cigaretu, ktorú si vložil medzi pery. Keď si ju chcel zapáliť,vytrhla som mu zapaľovač a zapálila mu ju sama. "Ďakujem" usmial sa. Vrátila som mu zapaľovač a pozrela sa naňho.

"Kam pôjdeme?"

"Hmm...neviem,máš niečo na pláne?" pohľad presunul na mňa.

"Nie, nemám nič" s úsmevom som zavrtela hlavou.

"Noo...tak môžme ísť napríklad. Fakt ma nič nenapadá" zasmial sa a potiahol si z cigarety. Z úst mu vychádzali obláčiky dymu, ktoré som sledovala. Obmotala som si prsty okolo jeho zápästia na ruke,v ktorej držal cigaretu. Pritiahla som si ju k perám a potiahla si z cigarety. Prekvapene sa na mňa pozrel.

"Nevedel som, že fajčíš" zamračil sa.

"Nie moc, len keď mi príde chuť" s úsmevom som zopakovala jeho vetu a vyfúkla mu do tváre dym.

"Šikovná" zasmial sa a dofajčenú cigaretu hodil na zem. "Tak kam?" otočil sa ku mne.

"Na zmrzlinu" zasmiala som sa, chytila ho za ruku a ťahala ku stánku so zmrzlinou.

"Si šialená" zasmial sa a postavil sa do radu " akú si dáš?"

"Neviem. Nechám sa prekvapiť" usmiala som sa. Pokrútil nado mnou hlavou, po chvíli prišiel s dvoma zmrzlinami. Jednu mi podal a druhú si nechal.

"Jablko a čokoláda" usmiala som sa " ako si vedel?" pozrela som sa naňho. Mykol ramenom a oprel sa o lavičku.

"Pôjdeme na pláž?" zamumlala som, keď sme dolízali zmrzlinu.

"Môžme" usmial sa. Úsmev som mu oplatila a postavila sa.

"Prečo sa bavíš s Irwinom?" spýtala som sa ho.

"Neviem. Asi aj keď sa to nezdá ale je naozaj fajn kamarát. S ním si rozumiem najviac a on na to nevyzerá ale dokáže človeka vypočuť. Fakt, nájde sa málo ľudí, ktorý ťa dokážu dlho počúvať" usmial sa.

"Možno preto, lebo si sám prešiel ťažkým životom?" šepla som.

"On ti to povedal?" prekvapene sa na mňa pozrel.

"No hej" zamumlala som.

"Tieto veci hovorí ľuďom na ktorých mu záleží" pousmial sa.
Pomaly sme došli na pláž, sadla som si do piesku a tašku hodila vedľa seba.

"Vieš surfovať?" otočila som sa k Lukovi.

"Trochu" usmial sa. Pohľad som presunula na more a zhlboka sa nadýchla. "A ty?" šepol.

"Nie" zavrtela som hlavou.

"Tak ťa to naučím" zasmial sa a vystrel si nohy. Mykla som plecom a letmo sa usmiala.
"Prečo nemáš rada Ashtona a so mnou sa bavíš?" uprel na mňa svoj pohľad.

"Nejde o to že ho nemám rada, ale on je strašne...." povzdychla som si "ty nie si taký idiot ako on a s ním sa ani normálne nedá rozprávať. A má strašne výbušnú povahu" pozrela som sa naňho. Len prikývol a pousmial sa. Zavrela som oči a hlavu si položila na jeho rameno.

"El?" šepol. Nič som nepovedala, len ho počúvala. "Myslím, že začína pršať" zasmial sa. Mnou to trhlo a v ten moment som mala oči otvorené.

"Nemám dáždnik" zamrnčala som sa a zúfalým pohľadom sa pozrela na Luka.

"Na mňa sa nepozeraj" zasmial sa. "Nečakal som že bude pršať" hneď ako to dopovedal, začalo pršať. Čo pršať, to bola dobrá spúšť. "Poď!" smial sa, chytro zobral moju a jeho tašku a utekal pod neďaleký altánok. Chytro som prebehla k nemu a prehrabla si mokré vlasy. Bola som unavená a tak som si sadla na zem. Spodná pera sa mi triasla od zimy.
"Je ti zima?" šepol. Letmo som prikývla. Z batoha si vytiahol košeľu a prehodil ju cezo mňa. Ďakovne som sa naňho usmiala a obliekla si ju.
"Lepšie?"

"Trochu" s poúsmevom som zamumla. Luke ma však objal okolo pliec a pritiahol si ma do objatia. Poviem vám pravdu, toto som od neho fakt nečakala. Hlavu som si oprela o jeho hruď a vdychovala jeho omamnú vôňu.

"Keď prestane pršať, tak pôjdeme ku mne a spravím ti teplý čaj" usmial sa "aby si náhodou neochorela" zasmial sa.

"Fajn" zamumlala som.

***

"Donesiem ti nejaké oblečenie" s úsmevom prebehol do izby a hneď o chvíľu sa vrátil. Podal mi oblečenie.
"Kúpelka je tam" ukázal na jedny z mnoha dverí. Len som prikývla a prešla do kúpelky. Prezliekla som sa do suchého oblečenia, ktoré pozostávalo s Lukovho trička a jeho teplákov. Tepláky mi boli síce trochu väčsie ale dalo sa to zvládnuť. Prešla som za ním do kuchyne a pousmial sa. Oprela som sa o linku a pozorovala ho.

"Nesleduj ma" zasmial sa a pohľad presunul na mňa. Preskenoval ma pohľadom a usmial sa. "Si strašne zlatá v mojom oblečení" zalial čaj a podal mi jeden hrnček.

"Uhm...ďakujem" usmiala som sa a okolo hrnčeka som obmotala prsty. Pozrela som sa von oknom a povzdychla si, keď som videla že prší ešte viac.

"Pozrieme si film?" spýtal sa Luke, len som prikýla. Spolu sme prešli do obývačky.

"Žiadny horor" zasmiala som sa a sadla si na gauč.

"Že si to ty" usmial sa a začal prehrabovať DVD-čka.

"Bývaš tu sám?"očami som skenovala celú izbu. Postavila som sa a prešla ku stene a prezera si fotky.

"Nie, je tu so mnou brat Jack ale väčšinou som sám" usmial sa.

"Aha" zobrala som jednu fotku. "Hráš na gitaru?" opatrne som položila fotku naspäť.

"Hrával som. Momentálne len keď s nudím" zasmial sa a prešiel ku mne. V izbe zablikolo svetlo a byt sa ponoril do tmi.

"Luke?" zamumlala som.

"Tu som" chytil ma za ruky.

"Bojím sa tmi" zamrnčala som.

"Nájdem nejaké sviečky" zasmial sa, došikoval ma ku gauču, kde som si sadla. Luke niekam zmizol. Po chvíli som ho počula ako po stole kládol zrejme svuečky. Zapálil jednu a potom ďalšie a podával ich po celej izbe.

"Vyzerá to ako nejaký romantický večer" rozosmiala som sa. Sadol si ku mne a pozrel sa na mňa.

"Čo budeme robiť?" zamrnčal a hlavu si položil na moje kolená. Usmiala som sa a prehrabla mu vlasy.

"Nič"

Takže dnes vám tu dávam novú časť a Hockey Dream uvidím ak sa mi podarí :))

Bad Idea |a.i.|Sk ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang