"Kľudne si choď sadnúť hore na tribúnu" usmial sa na mňa Luke a sám šiel do šatne. Poslúchla som ho a sadla si do posledných radov tribúny. Tašku som si položila vedľa seba a poobzerala sa okolo. Okrem mňa pár dievčat tu nikoho nebolo.
Ashton
Vyšiel som von na ihrisko tak ako všetci chalani. Pohľad mi hneď padol na tribúnu. Zamračil som sa, keď som tu zbadal El.
"Ty si ju pozval?" podišiel som k Lukovi.
"Uhm...nejaký problém?" nadvihol obočie. Len som sa zamračil a radšej šiel za trénerom.
El
Sledovala som celý tréning a oči nespúšťala z Irwina. Neviem prečo, ale stále mi pohľad spočinul na ňom. Tréning skončil a ja som pomaly šla dole tribúnov. Zoskočila som dolu a išla von, kde ma však zastavil hlas.
"Ako sa bábike páčil tréning?" ozval sa hlas za mnou.
"Celkom ušiel" otočila som sa. Pohľadom som ho celého prešla a hrýzla si z vnútra líce. Musela som uznať, že momentálne vyzeral dosť sexy. Voda ktorá mu padala z mokrých vlasov, tomu len dodávala svoje. Pomaly prešiel ku mne a pousmial sa.
"Máš teraz niečo v pláne?" pozrel sa na mňa.
"Áno, idem domov" zamumlala som a vybrala sa na odchod. "Predpokladám, že ty sa ideš s chalanmi ožierať niekam do baru, kde mňa nedostaneš." pokrútila som hlavou.
"Nechodím do barov" zamrmlal.
"To si hovor vieš komu" zasmiala som sa.
"Hovorím ti pravdu" pozrel sa mi do očí "Nemôžem odísť nikam kvôli Lauren a Harrymu" šepol a všimla som si ako sa mu zaleskli oči.
"Prečo?" nechápavo som sa ho spýtala.
"Nechcem to rozoberať a nie hlavne tu" odsekol, zas je tu tá jeho častá zmena nálad. Nemám to rada. Najprv je milý, potom sa celkom dá zniesť a nakoniec je arogantný debil!
"Och tak fajn, j-ja som sa ťa nechcela dotknúť" zamumlala som sa a vydala sa smerom domov.
"To nevadí El"Wau...prvý krát mi povedal menom.
"Páni...ty vieš aj moje meno" otočila som sa k nemu.
"Ja tvoje meno poznám celé El Morgan" pozrel sa na mňa priamym pohľadom. Zhlboka som sa nadýchla, po chrbte mi prebehol mráz. "Čo je bábika, stalo sa niečo?" zasmial sa a podišiel ku mne.
"Nie...ehm ja...nie nič" zamumlala som a pohľad presunula naňho. Uškrnul sa.
"Bábike došli slová" zasmial sa. Nemo som na neho pozerala. "To sa často nestava, že tebe dochádzajú slová" namotal si na prst prameň mojich vlasov.
"Páčia sa mi tvoje vlasy" šepol a zapozeral sa mi do očí. Pohľad som mu oplácala. Začal sa ku mne približovať a ja som hneď vedela čo chce spraviť."Čo to robíš?" šepla som a privrela oči, jeho vôňa ma dokáže opantať.
"Ale no tak bábika" uškrnul sa a sklonil sa ku mne.
"Nechaj ma" zdvihla som k nemu pohľad.
"A čo keď nechcem?" usmial sa.
"Tak ti hovorím, že ju hneď pustíš" ozval sa hlas za mnou. Hneď sa odomňa odtiahol a pozrel sa na mňa. Zvrtla som sa , pohľad mi spočinul na Lukovi. Mám pocit že Luke je môj záchranca v blbých situáciach.
"Odkedy sa s ním bavíš?" pozrel sa na mňa Ashton.
"So mnou sa bavi stale" zasmial sa Luke a podišiel ku mne.
"Ešte som neskončil" pozrel sa na mňa a zmizol. Sklonila som hlavu a nervózne sa hrala s prstami.
"Asi ti budem často hovorievať ďakujem" s poúsmevom som sa pozrela na Luka.
"Tak sa dohodneme, že namiesto ďakujem mi vždy venuješ úsmev" so smiechom na mňa žmurkol.
gwenirwin takžee no, ja ti tu nikoho nezabijem :D
Dúfam, že sa vám časť páčila a poprosím si vote a koment :3
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Idea |a.i.|Sk ✔
Fiksi Penggemar"Tvoj falošný úsmev vidno už zďaleka, bábika"šepol hlas vedľa mňa "Nevolaj ma bábika!"precedila som pomedzi zuby. "Tak fajn...bábika"uškrnul sa a zmizol. ...Každý z nás skríva tajomstvo...