15

751 57 4
                                    

Na druhý deň v škole na mňa Ashton v kuse upieral svoj zrak. Liezlo mi to na nervy. Luke si toho všimol a cez prestávku za ním zašiel. Nemám rada, ked Luke za mňa rieši moje problémy. Nervózne som presedela celý deň v škole.

"El?!" dobehol za mnou Luke. "Čo sa deje?"

"Nič sa nedeje" povzdychla som si. "Len nemám rada, keď za mňa riešiš moje problémy. A ty to veľmi dobre vieš" pozrela som sa na neho. "Tak prečo to robíš?"

"Pretože ťa mám rád. A ja nechcem aby ti ubližoval. Prepáč, ale beriem ťa ako moju sestričku." zamumlal posledné slovo. Musela som sa nad tým usmiať.

"Ďakujem. Ale nabudúce si to rieším sama" zasmiala som sa. Luke prikývol. "Nechce sa mi ísť domov" pozrela som sa na Luka a dúfala, že ho napadne nejaký šialený nápad.

"Potrebujem premaľovať izbu" zasmial sa. "A ak sa ti chce mi pomôcť. Bola by to sranda" zasmial sa a mykol ramenami.

"To znie fajn" usmiala som sa. "Ale radšej si zbehnem obliecť niečo staršie" zasmiala som sa.

"Asi by si mala" zasmial sa. Prikývla som. "Čakam ťa o štvrtej" mávol na mňa.

***

Na sebe som mala starú košeľu a staršie nohavice. Zazvonila som u Luka doma. Otvorila mi jeho mama, ktorá sa na mňa milo usmiala. Ja som jej úsmev oplatila.

"Dobrý, ja idem za Lukom"

"Oh samozrejme" pustila ma dnu "Je hore vo svojej izbe. Druhé dvere v pravo"

"Ďakujem" usmiala som sa a pomaly šla hore. Zaťukala som na dvere a nakukla dnu.

"Ahojky" zasmiala som sa a vošla dnu.

"Ahoj" usmial sa a postavil sa. "Nevadí ti, že Mikey nám príde pomôcť?" usmial sa na mňa Luke.

"Mikey?" prekvapene som sa na neho pozrela. "Uhm...nie" usmiala som sa.

"Tak fajn. Lebo ak hej tak to zruším"

"Nie to je v pohode. Nič neruš" usmiala som sa a sadla si na jeho posteľ.

"Ahojte" ozval sa za nami hlas. Tento hlas však určite nepatril Mikeymu....

Ďalšia časť na svete ;)

#PrayForParials ❤
Ľudia ktorý dokázali spraviť niečo ako bol teroristický útok v Paríži určite nie sú ľudia. Sú to iba hnusné zvieratá!
Zabiť nevinných ľudí, ktorí za nič nemohli je choré.
Ak ešte neviete, tak bola medzi nimi aj jedna z nás #RIPLexi. Bolo to mladé a krásne dievča.
Ja sama viem aké to je prísť o najbližšiu osobu ale takýmto spôsobom nie. Je mi ľúto všetkých pozostalých.

Dúfam, že tento teror raz skončí. Že isis budú potrestaný. To čo oni robia nie je nábožentstvo. To je fanatizmus. Čo dosiahli tým že zabili 123 nevinných ľudí?! Čo tým dosiahli? Je mi z nich do plaču. Tí ľudia si to nezaslúžili. Nech si kdesi strčia aj toho Alaha! Človek ktorý si na seba dá opasok z výbušninami nie je nornálny! Odpálil seba a mnoho ďalších nevinných ľudí. Človek, ktorý z auta vystrieľal ľudí nie je zdravý ....

Bad Idea |a.i.|Sk ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora