3

1.3K 79 2
                                    

Sedela som vonku pred domom na schodoch. Pohrávala som sa s prsteňom na ruke a sledovala okolie.

"Bábika sa nudí?" ozval sa hlas nado mnou. Zdvihla som hore hlavu a čelila som zelenohnedým očiam, ktoré sa vpíjali do tých mojich.

"Nenudím sa" odsekla som a pozrela sa pred seba.

"Hm..."sadol si vedľa mňa. Pozrel sa smerom, kde sa pozerám ja a potom na mňa. "Čo tam vidíš?" jeho dych ma pošteklil na krku.

"To čo ty nie"

"Nie si trochu drzá, bábika?"

"Aj keby som bola. Čo ťa do toho?" otočila som sa k nemu. Len sa uškrnul a mykol plecom. "Prečo za mnou furt doliezaš?"

"Neviem, niečo ma k tebe priťahuje, ale neviem čo" namotal si na prst prameň mojich vlasov. Pohľad som z neho nespustila.

"Prečo ma nenecháš?" šepla som.

"Pretože to nechcem"zasmial sa. Prekrútila som očami.

"Neskočím ti do postele ako ostatné" zasmiala som sa.

"Raz tam aj tak budeš bábika" pohladil ma po líci. Chytila som jeho ruku a pomaly mu ju dala dole.

"Nechytaj sa ma!" precedila som pomedzi zuby. Postavila som sa a vošla dnu. Zavrela som za sebou dvere a odišla do kuchyne. Keď som sa však vracala, zbadala som, že stále sedí na tých schodoch. Spoza záves som ho sledovala. Po chvíli si vytiahol krabičku cigariet, jednu si vytiahol a zapálil si. Odišla som hore do izby, kde som sa vyvalila na posteľ.

***

"Nechaj ma Mike!" otočila som sa a vybrala sa smerom ku skrinke. On si však nedal povedať, prsty si obmotal okolo môjho zápästia a pritiahol ma k sebe.

"El...no ták" pozrel sa na mňa.

"Do čerta, nechápeš, že ťa nechcem vidieť? Rozišla som sa s tebou" precedila som pomedzi zuby.

"Ale ja s tebou nie, zlato" uškrnul sa .

"Nechaj ma" snažila som sa vyslobiť.

"Hey kámo! Nechaj ju...nevidíš, že o teba nejavý záujem?"

"Hemmings" precedil cez zuby.

"Musíš sa zmieriť s tím, že ťa nechce" uchechtol sa. "A ak dovolíš El ide so mnou...na dnes sme sa dohodli" vytiahol mi ruku z jeho zovretia. Mike odišiel a ja som si chytila zápästie.

"Ďakujem" pozrela som sa naňho a ďakovne sa usmiala.

"Za nič" usmial sa "ruka v pohode?" poukázal na moje zápästie. Letmo som sa usmiala a prikývla.

"Ešte raz ďakujem za záchranu" zamumlala som.

"To je v poriadku" pousmial " Ty si s Mikom chodila?" pozrel sa na mňa. Len som prikývla. "Je to hajzel. Rád ubližuje dievčatám"

"Áno viem...zistila som" podišla som ku skrinke do ktorej som hodila knihy.

"Už končíš?" oprel sa o skrinku.

"Dnes už áno" usmiala som sa "Ty nie?" pohľad som presunula naňho a zavrela skrinku.

"Nie, mám ešte futbal. Nechceš sa ísť pozrieť?" zasmial sa.

"Kto tam všetko bude?"

"Ja, chalani z triedy a naša partia" usmial sa. Chvíľu som premýšľala a nakoniec prikývla.

Takže nová časť je tu :D dúfam že sa bude páčiť :D a Fly Away ❤❤❤❤ totápna pecka ✌

Každopádne vote a koment :D

Bad Idea |a.i.|Sk ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora