Život sa mi v okamihu zmenil. Ocitla som sa v pre mňa neprirodzených miestach.
Blížili sme sa k Capitolu. Rozhodla som sa porozprávať
s Chilone o hrách. Prisadla som si k nej aj ku Gartovi ktorý ešte dojedal na pohovke koláč.
,,Chilone," oslovila som ju
,, Áno zlatíčko?" neznášam ten Capitolský prízvuk.
,,Chcela by som sa niečo spýtať ohľadom hier...''
,,Cukríček, o tom ti viac poviem, keď budeme na izbe,je čas vydtupovať!!''
,,Ale..." nestihla som ani namietať. Zrak mi oslepila krása Capitolu. No nečím sa mi predsa len hnusil. Uvedomovala som si koľko zlých a krutých ľudí tu žije a panuje. Živým príkladom je náš prezident Snow. Je už starý a na budúci rok na jeho miesto nastúpi jeho syn syn Snow. Ktorý už má 19 rokov.
Bude to veľmi mladý ale hlavne krutý vládca kapitolu.
Presne ako jeho otec.Vystúpila som z vlaku a masa fanúšikov z Capitolu ma skoro rozmliaždila.Rýchlo sme sa vtrepali do tréningovej budovy a takmer ihneď sme išli za našími štylistami. Gratovi pridelili Gulienu.
Mne Octaviu. Spoznala som ju z minulého ročníka. Vymyslela celkom slušný kostým pre 4.kraj.
,, Ahoj som Octavia. Môžeš mi tykať. Táákže čím by sme to začali... no, váš kraj sa zaoberá drevom. Drevo zoženieme zo stromu čiže váš kostým bude súvisieť so stromom. Si s tým stotožnená? Snáď ti to nevadí?!"
Neochotne som prikývla.
,,Ok, tak sa možte íst o hodinu pozrieť na kostým, ešte tam urobia zopár úprav.
Postavila som sa, obliekla a išla som do apartmánu prečkať 1 hodinu.
Onedlho za mnou prišiel aj Grat a spoločne sme čakali.
Medzi tým sme si vymenili aj zopár názorov o Hrách.
...
YOU ARE READING
8.hry o život
Randompríbeh o 8. ročníku hladových hier, alebo takzvaných Hier o život, dufam že sa bude páčiť