Zobudila som sa s obrovským vreskotom.
Snívala sa mi opäť tá scénka s Gartom. Mohli sme ho zachrániť. Bolo mi ho ľúto. Poznala som jeho rodinu iba z videnia ale viem si predstaviť, čo teraz prežívajú. Tiež som stratila člena rodiny a ešte do teraz s tým nie som zmierená. Je to zvláštne. Až teraz som si na svoju mamu spomenula, až v piaty deň v aréne. To miesto človeka núti rozmýšlať iba na svoj život.
Teraz sme s Kate len dve. Pre Garta môžem spraviť už len jediné. Vyhrajem to pre naše rodiny a pre náš kraj.
Potom sa zobudila Kate. Rozprávala som jej o mojom sne. Ona ma utešovala ale nestálo to za veľa.To ráno bolo najhoršie ráno aké som zatiaľ v aréne zažila. Hýbalo sa mi ťažko a bolesť neustupovala.
Potom sa ozvalo hlásenie.
,,Milí splátci, ostalo vás len 6 a my sme sa rozhodli prichystať pre vás hostinu pri Rohu hojnosti. Nasledujúce ráno tam bude mať každý splátca balíček, v ktorom bude vec ktorú nevyhnutne potrebuje."No jasné. Hostina. Kapitolčania sa zrejme nudia. Možno sa splátci nachádzajú ďaleko od seba a toto je jasné lákadlo. Poznám to z minulých 7.Hier. Vtedy to zaviedli prvý krát.
Hneď som vedela čo bude v mojom balíčku.
,,Budem tam mať liek na zranenie," povedala som Kate, ,, musím tam ísť. A čo také chýba tebe?"
,,Včera som ti to zabudla povedať, ale na Kataru som vystrieľala posledné 3 šípy a ich výroba by nebola taká jednoduchá."
,,Aha, čiže tam musíme ísť obidve, budeme si navzájom kryť chrbát?"
Kate rozhodne prikývla.
Potom som začala rozmýšlať, čo také potrebujú ostatní splátci. Možno sú niektorí tiež zranení. Alebo žeby Kniver došli nože ako Kate šípy?
Ktovie.Do večera sme nerobili nič len som premýšľala o splátcoch.
Zostalo 5 dievčat a iba 1 chlapec. Už dlho nebolo nič podobné.
Za posledných sedem rokov nevyhralo ani jedno dievča. Od začiatku, čo zaviedli Hry o život, vyhrávali splátci z 1. alebo 2. kraja. Ale napríklad 4. a 6. kraj už majú tiež jedného víťaza. Spať išla prvá Kate. Po 2 hodinách ma vystriedala v hliadkovaní. Keď som sa vyspala aj ja, bolo veľmi skoro ráno, možno 4 hodín, tipujem že o 7 bude hostina.
Najvyšší čas vyraziť, musíme tam byť skôr aby sme ai dohodli stratégiu.Po necelej hodine chôdze sme dorazili k rohu. Skryli sme sa v húštine a čakali. Na opačnej strane, tam kde pokračovala úzka lúka sa pohlo krovie. Spolu s Kate sme hádali, kto to môže byť. Keďže ho bolo vidieť už z diaľky, musel byť riadne nešikovný, tak že to nemohol byť Haterface ani Kniver.
Zrazu sa ozvalo nejaké zaškrípanie. Zo zeme pri rohu hojnosti vyšiel jeden stôl, na ktorom bolo 6 balíčkov s číslicami 2, 5, 7, 8, 11, 12.
Podľa kraja.
Prvú sekundu sa nedialo nič.
V druhej sekunde vyrazila tá neznáma osoba z kríkov.
Hneď som ju spoznala. Katara.
Myslela si že bude neočakávaná. Krívala.
,,To som jej spravila ja," usmiala sa na mňa Kate.
Keď prebehla asi 50 metrov, vyletel z kríkov nôž. Vo vzduchu sa pekne zaleskol a zabodol Kataru rovno do hlavy.
Veľmi ma to prekvapilo. Vyzeralo to že to premyslela dobre a že si bez problémov zoberie svoj balík.
Na chvíľu mi jej prišlo ľúto.
Ozvalo sa delo.
Potom z kríkov vykráčala Kniver, úplne bez problémov. Nikde sa neponáhľala. Určite nikto by si na ňu nedovolil vybehnúť. Vyžaroval z nej rešpekt.
No potom za ňou prišiel Haterface. Najprv som si myslela že ju prišiel zabiť, bol by to celkom vyrovnaný duel.
No oni boli spojenci. Zobrali si svoje balíky a vedľa seba pomaly odkráčali na druhú stranu od nás.
Bola som úplne šokovaná, 2 najsilnejší boli spojenci.
No potom som sa prebrala. Vedela som že teraz je tá správna chvíľa. Vybehli sme z úkrytu a vbehli k rohu hojnosti. No potom nás tam čakal šok.
Boli tam iba 2 balíčky. 8 a 12. Pre Kate a Jumper.
,,Héj, sedmička," skríkol na nás niekto z druhej strany lúky.
Stála tam Kniver s Haterfaceom.
Držali 3 balíky. Jeden držala Kniver nad hlavou. Bolo jasné že to bol môj balík.
,,Nehľadáš náhodou toto?" Povedala s úsmevom.
Rozprúdila sa mi krv v žilách.
Rozbehla som sa k nim poháňaná zlosťou. Videla som že Haterface troška znervóznel ale Kniver na mňa iba nenávistne civela.
Počula som ako Kate berie šípy, naťahuje ich na tetivu a beží za mnou. Vytiahla som dve ručné sekery a pripravila sa.
Kate vytiahla nôž a hodila ho po mne obrovskou silou. Reflexívne som si zakryla tvár sekerami a mala som šťastie že mierila práve tam. Nôž sa odbil od sekery. Druhý krát už hodiť nestihla lebo som bola blízko. Kate po nej začala strieľať šípy a na mňa sa vrhol Haterface s mačetou.
Začala som prudko útočiť ale pomaly mi dochádzala sila a moje zranenie sa ozývalo. Bolelo to stále ale keď som bola nazlostená nevnímala som to. Teraz, bohužiaľ bolesť vyprchávala a rameno ma ukrutne bolelo. Začala som sa sťahovať a Haterface zaútočil. Keď som sa bránila počula som ako Kate aj Kniver vykríkli od bolesti. Kate mala nôž v boku a Kniver šíp v stehne.
Prudko som sekla po mojom protivníkovi a zasiahla som ho do líca. On mi za to pekne porezal stehno.
Potom som mu sekerou naznačila útok z ľava ale zaútočila som z prava. Medzi tým som počula výstrel z dela ale nemala som čas rozmýšľať kto to bol. Zasiahla som mu smrteľný úder do pŕs a sekla ešte raz. Ozval sa výstrel z dela a on spadol na zem.
Keď som sa obzrela po Kate trčali z nej 3 nože a ležala na zemi. Na tvári mala kamenný výraz a okolo nej bola samá krv.
Bola mŕtva.
Moja spojenkyňa bola mŕtva.
Zomrela kvôli mne. Mohla si kľudne zobrať svoj balík a ísť.
Pozrela som na Clove. Vyzerala byť dosť vyčerpaná. Ale vážne zranenia nemala zobrala si svoj balíček a odkryvkala s šípom v stehne do lesa. Ja som už na boj tiež nemala silu.
Bolesť v ramene a na stehne mi nedovolila rýchlo sa pohybovať a do našej nory som sa dostala až večer. Snažila som sa o Kate nerozmýšľať. Vybrala som si svoju masť. Natrela ju na rameno a stehno a ľahla si so slzami spať.V noci som pozerala na oblohu. Dnes zomreli 3 splátci.
Katara, 5.kraj.
Kate, 8.kraj.
Haterface, 11.kraj.
Ostávajú poslední 3 splátci.
Kniver, 2.kraj.
Jumper,12.kraj, a ja.
Jumper bola celý čas taká sivá myška. Nevšímala som si ju.
Až teraz o nej začínam rozmýšľať.
Buď sa vedela dobre schovávať alebo dobre zabíjať.
Každopádne toto môže byť už moja posledná noc. Ale v aréne môže byť každá noc vaša posledná.Ďalšia časť. Dal som si na nej fakt záležať. Je aj dlhšia 1125 slov. Každopádne sa nám to začína vyhrocovať, ďalšia čásť by mala byť vydaná v priebehu pár dní.
YOU ARE READING
8.hry o život
Randompríbeh o 8. ročníku hladových hier, alebo takzvaných Hier o život, dufam že sa bude páčiť