Nemala som chuť sa s ním veľmi baviť. Tak či onak, je to môj nepriateľ.
Zrazu sa dvere prudko otvorili.
,,Ešte pred prehliadkov na koňoch by som vám rada ukázala vaších súperov." Chilone.
Všetci traja sme si posadali na pohovku a Chilone zapla na TV nejaké obrazy ľudí.
,, 1.kraj'' začala.
,,Matt a Zmija. On je dobrovoľník. Pravdepodobne vycvičený zabijak na príkaz Snowa.''
Naštvane som zafunela.
,,2. kraj. Victor a Kniver.
Victor je podobný ako Matt.
Ale Kniver to vie perfektne s nožmi. Trafí všetko.''
To meno som si poriadne zapísala do hlavy. Kniver.
Radšej sa jej v Aréne vyhnem.
,,Ideme ďalej. 3.kraj. Falco a Berta.
4.kraj, Hutson a Gina.
5.kraj, Zick a Katara.
6.kraj, Chuck a Merett.
7. kraj, vy, Susan a Gart."
Pri pohľade na moju fotku sa zachvejem.
8.kraj, Tamir a Kate."
Kate vyzerala byť veľmi milé dievča ktorému by som verila.
,,9.kraj, Zacko a Millena.
10.kraj, Iron a Noughta(alias neposlušná)."
Iron vyzeral ako nejaký obor z rozprávky.
,,11.kraj, Haterface a Fruta.
12. kraj, Otto a Jumper."
Fúha, tak to som v keli.
,,Dúfam že ste si niekoho vybrali za spojencov," opýtavo na nás zazrela Chilone.
,, Ja nechcem nikoho. Možno Susan, keby s tým súhlasila," ozval sa Gart
Obaja na mňa zvedavo pozreli.
,, Súhlasím. Rada by som mala Garta za spojenca. Ale chcem aj Kate z 8.kraja"
Chilone si všetko zapisovala.
,, Ok, spýtam sa. Ách kebyže už niekto vyhrá aj z vášho kraja aby ste mali už nejakých mentorov a ja by som nebola na všetko sama.
A ... ozaj," zvraštila obočie, ,, Susan , počula som že vieš perfektne narábať so sekerou."
Prekvapene som na ňu pozrela: ,, Od perfektného to má ďaleko ale niečo viem."
,, Ále nebuď skromná,"
zachichúňala sa Chilone .
,, No, ale teraz sa rýchlo choďte obliecť do kostýmov za chvíľu začína ceremónia."
Postavili sme sa a išli.Po ceste som rozmýšľala. Čo keď sú toto moje posledné dni v živote? Čo ak ma zabijú?
Nie!! Musím myslieť pozitívne . Mám predsa šancu. Viem niečo zo sekerou. Na hlad som zvyknutá. Niekedy som celé 3 dni nejedla a vydržala som to s prehľadom.
Ale aj napriek tomu mám veľký strach.Ked som zbadala kostým veľmi sa mi páčil. Bol presne ako strom. Na hlavu mi položili korunu z listov a na ramenách a rukách mám látku na ktorej sú prišité krásne zelené listy.
Od hrudníka až po chodidlá mám nádherné šaty ktoré sú na látke kompletne oblepené kôrou stromu.
Vyzeralo to celkovo veľmi pekne.
Gart mal na sebe to isté, len v mužskom vydaní.
Išli sme ku koňom.
Ceremónia je vlastne uvýtanie splátcov v Capitole.
Každý splátca tam príde na koňovi, potom tam Snow povie uvítaciu reč, splátci odíjdu a to je koniec.
Tento rok chceli organizátori zmeniť ceremóniu tak, že tam splátci prídu na vozoch poháňaných koňmi.
No presunuli to na budúci rok. Čiže budeme sedieť na koňoch. Vošli sme do prípravnej miestnosti a po prvý raz sme sa stretli zoči voči s ostatnými splátcami.
Do oka mi padol hlavne prvý kraj. Pretože boli celí v zlatom.
Potom som niekde zazrela aj Kate.
Ale na prezeranie splátcov nebol čas. Museli sme nasadať.
1.kraj už vyrazil.
Vyhupli ma na koňa a už aj ideme.Ocitla som sa vo veľkej aréne plnej fanúšikov. Išla som na koni a vedľa mňa išiel Gart na svojom koni.
Všetky kone boli špeciálne vycvičené aby sa nesplašili a aby pekne kráčali vedľa seba.
Keď Snow rozprával, vôbec ma to nezaujímalo a preto som si obzerala splátcov.
Najsilnejšie na tom vyzeral asi Iron a Matt. Ale bolo vidno že Iron toho v hlave veľa nemá.
Naopak, Kniver, vyzerala byť veľmi inteligentná. A ešte ku tomu vie hádzať s nožmi. !!!
Tá má veľkú šancu vyhrať.
Noughta, tej je asi jedno či ju zabijú alebo nie. Ona sa vždy len chichúňa a chichúňa.
A vždy niečo šepká svojmu krajanovi.
Takéto dievčatá mi prídu veľmi nesympatické.
Už ideme naspäť.Keď vystúpime z voza ideme ku výťahom, aby nás odviedli do nášho apartmánu.
Do výťahu nastúpia ešte 2 splátcovia.
Otto a Jumper.
Obidvaja z 12. kraja.
Celú cestu sme ticho.
Na siedmom poschodí vystúpime a ideme sa najesť.Keď prišla Chilone, pozreli sme si v tv ceremóniu.
Vyzerali sme tam s Gartom veľmi pekne, ale určite nie najkrajšie.
,,Šup šup, ráno vám treba vstávať na trening. Poďte spať.'', zavelia Chilone
Išla som do svojej izby osprchovala sa poobzerala si veci čo mi dali do skrine a išla spať.,,Susan! Nechci ma naštvať. Už ťa budím tretí krát.Budete meškať.
,,Dobre, dobre veď už idem."
Rýchlo som vstala obliekla sa do úboru so sedmičkou na hrudi.Najedla som sa ako blesk a spolu s Gartom sme išli výťahom dole.
Po ceste k nám ešte nastúpili Matt a Zmija z 1. kraja.
,,Vraj vieš narábať so sekerou," prerušil ticho Matt.
Nie, profíci ma potom budú chcieť rýchlo zabiť! Kto mu to povedal?!... A čo mu mám ja teraz povedať?!
,,Niečo viem, otec ma niečo naučil," odvetila som.
,,Aha".
Nervózne som sa zamrvila.Ked sme prišli boli tam skoro všetci. Ešte chýbal 2. a 12. kraj. Aspoň sme neprišli poslední.
Nejaká žená s veľkým množstvom svalovej hmoty nám vysvetlila pravidlá ohľadom toho aby tu neboli nejaké bitky. Máme si to nechať na arénu.
Takže, tréning sa mohol začať.Boli tam rôzne stanovištia.
Samozrejme, profíci sa hneď vybrali k zbraniam. Chvíľu som pozerala na Kniver. Zobral 5 nožov.
Začala ich hádzať postupne do terčov. Každý trafil presne terč a posledný hodila s elegantnou otočkou
Wow.
Je dobrá.
Ja som šla k stanovišťu s raslinami. Niečo som sa tam naučila a potom som sa vybrala k zbraniam. S nožmi mi to celkom dobre šlo z piatich pokusov som sa presne trafila do stredu 2krát a 3krát tesne vedľa. S mečom mi to veľmi nešlo.
Potom mi do očí padla SEKERA!
Zobrala som ju do ruky.
Videla som že pár profíkov sa za mnou už obzeralo.
Sekera bola perfektná.
Padla mi do ruky ako uliata.
Zobrala som si 3 ručné vrhacie sekery.
Zamrela som sa na figurínu.
Zrazu aom si spomenula na všetky veci ktoré mi hovoril otec. Naučil ma všetko.
Sekeru som hodila.To sa už na mňa pozerali skoro všetci.
Let sekery nebol dlhý. Hodila som ju veľmi prudko.
Zapichla sa presne tam kde som chcela. Do hlavy.Uff. 1045 slov. To bola veľmi dlhá časť. Na konci som sa to snažil urobiť trochu dramatické. Snáď sa mi to podarilo. Ďalšiu časť zverejním onedlho. Už na nej pracujem.
PS: mám málo vote, lajkov a žiadne komentáre. Ak sa vám niečo nepáči tak prosím napíšte.
YOU ARE READING
8.hry o život
Randompríbeh o 8. ročníku hladových hier, alebo takzvaných Hier o život, dufam že sa bude páčiť