2. deň v Aréne

94 10 3
                                    

Zhruba o polnoci nás zobudila hymna Capitolu a obrazy mrtvých.
Kate mala pravdu. Osem mŕtvych.
Sme ešte šestnásti.
Dnes zomrel Tamir z 8.kraja, Victor z 2.kraja, Hutson a Gina z 4.kraja, Merett z 6.kraja.
Ďalším mrtvým je Zick z 5.kraja. Myslela som si že umrie. Z rohu hojnosti si nezobral nič a v lese určite niekoho stretol ako my Chucka a ten niekto ho aj určite zabil.
No a už keď sme pri Chuckovi, ďalším mŕtvym je Chuck z 6.kraja. Posledným mŕtvym ktorý zomrel večer keď sme našli noru je Noughta z 10.kraja.

Keď začalo svitať, vyšli sme z nory a rozhodli sa zjesť zajaca.
Keďže sme boli traja, zjedli sme ho raz dva...

Keď sme sa najedli rozhodli sme sa že musíme mať trošku prehľad aj o ostatných splátcoch a preto sme sa rozhodli ísť pozrieť ku Rohu hojnosti.
Keď sme ta prišli profíci boli rozložení na kraji lúky, čiže rovno pri lese.
Čo je dosť nelogické.
Mohol by odtiaľ niekto vybehnúť a zabiť ich. Vidno že v mozgoch veľa nemajú.
Profíci boli traja, no nebola medzi nimi Kniver. Určite si uvedomila akí sú to hlupáci a odišla.
Poriadne som sa zadívala na to dievča ktoré tam mali na miesto Kniver.
Ó nie.
To je predsa Katara.
Bežné dievča. Žiadny favorit alebo aucajder v Aréne.
Tak potom nechápem na čo si ju vzali medzi seba.
To preto sa mi vyhrážala vo výťahu.
Vedela že keď má za spojencov profíkov, každého ľahko zabije. Hlupaňa.
Čiže nie Matt, Zmija a Kniver ale Matt , Zmija a Katara.
Bolo to dosť prekvapujúce a videla som, že to prekvapilo aj mojích spojencov.
Profíci mali dosť veľké zásoby ale bolo vidno že sa chystali niekde ísť.
Tak sme sa rozhodli že sa vzdialime a nájdeme vodu.
Už deň sme nepili.
Mne to nerobí problém ale je vidno že Kate má s tým očividne dosť veľké problémy.
Veľmi sa potí a hladká si suché hrdlo.

Obišli sme celý Roh hojnosti v polomere asi 2 km a stále žiadna voda. Kate skúsila vyliezť na strom, no keď sa vrátila, povedala nám: ,, Samé stromy, nič tam nevidno.
Zrejme tu aj je nejaký zdroj pitnej vody ale bude to len nejaké malé jazierko ktoré z hora nevidno."
Začali sme ísť stále jedným smerom.

Ďalšie delo. Ďalší mrtvý. Som zvedavá kto to je. Dúfam že Katara.

Po hodine cesty som už vedela že za chvíľu narazíme na silové pole.
Keď sme si pomaly vykračovali zrazu z kríkov vyletel kameň veľký asi ako zovretá pesť a trafil Garta do hlavy. Gart okamžite omdlel a z kríkov vyletel zbesnený Iron.
Iron je splátca z 10.kraja.
Je ozrutný. Meria asi 2 metre a to má ešte len 16 rokov.
Vidno že rád je a už dlho nejedol. Bol spotený a na širokánskych ramenách mu presvitali cez tričko kruhy od potu.
Zhlboka sa nadýchol a chrapľavým hlasom povedal: ,,Viete čo Vás teraz čaká?"

,,Myslím že nemyslíme na to isté..." odvrkla som.
No tieto slová Irona poriadne rozzúrili a rozbehol sa na mňa s malou mačetou.
Je veľký a nemotorný.
To som využila, uhla som sa a zo zadu som ho poranila mojou sekerou.
Kate zareagovala rýchlo a strelila mu šíp do brucha.
Šíp ho ani neprepichol a to znamená že ho to nezabije.
Musela by ho trafiť do hlavy.
No to bolo v takej situácií nereálne.
Iron si musel trochu vydýchnuť keď ho Kate trafila šípom a ja som nečakala.
Sekla som mu po ruke hlbokú ranu.
Na to sa on rýchlo zvrtol a jeho mačeta mi trochu poranila ruku.
No vtedy už mala Kate pripravený ďalší šíp a strelila ho do nohy.
Taká bolesť už bola dosť aj na Irona a musel sa stiahnuť.
Vybral si šíp z nohy s veľkým siknutím a kryl sa ním.
Pomaly chrbtom mieril do lesa. A za pár sekúnd sme ho už nevideli.
,,Myslíš že umrie?"
,,Neviem," odpovedala som potichu.
,,Ale myslím si že hlad ho zabije určite."
,,Do kelu, my sme zabudli na Garta," pripomenula Kate a rýchlo sme sa k nemu vrhli.
Zistili sme že dýcha.
Skryli sme sa do najbližších kríkov a dotiahli tam aj Garta.

Za pár hodín sa prebral.
Bolela ho strašne hlava.
Dali sme si ešte chvíľu predtávku a šli sme znova tým istým smerom hľadať vodu.
Bolo vidno že Kate bola už poriadne dehidrovaná a aj ja by som si už dala vodu.

Po 10 minútach chodenia sme zrazu započuli čľupot vody.
Kate sa už tam chcela rozbehnúť no ja som vedela že tam niečo je.
Keď sme sa priblížili, skrili sme sa do kríkov a zbadali sme dve dievčatá Bertu z 3.kraja a Millenu z 9.kraja aki si umývajú nohy vo vode.
Mimikou som sa dorozumievala z Kate či na nich zaútočíme vyzerala to ako jediná možnosť ale ja som ešte dostala nápad.
Naznačila som Kate nech sa s Gartom preplazia na druhú stranu a obkľúčime ich.
Oni tak spravili a keď som vycítila správnu chvíľu vybehla som z úkrytu von a...

ĎALŠIA ČAST!!
Táto čásť mala byť oveľa dlhšia ale rozhodol som sa ju rozdelit na 2 časti.
2. vyjde už možno cez víkend ;) majte sá a čítajte sí...!!! :D

8.hry o životWhere stories live. Discover now