Ráno nás zobudili 3 výstrely z dela.
,,Kto by tak skoro zabíjal," povedal Gart.
,,Možno Kniver alebo Haterface,"
Odpovedala Kate.
,,Ja si myslím," ozvala som sa, ,,že to mohol byť ďalší tiger, ktorý prekvapil nejakých spojencov, Kate v noci si nepočula nič? hliadkovala si z nás najdlhšie."
Kate pokrútila hlavou.
Zrazu sme neďaleko od nás začuli smiech. Bolo to asi 20 metrov od nás No bolo neskoro. Boli to profíci,Matt, Zmija a Katara.
,,Ale, ale koho to tu máme," začala Katara s širokým úsmevom, ,, sedmička, nehovorila som ti náhodou že ťa zabijem? Teraz ti ten sľub splním,"
Boli sme traja na troch. Mohli sme bojovať. Pozrela som sa na Kate a ona prikývla. Vytiahla som vrhacie sekery a hodila prvú po Zmiji. Zviezla sa na zem a ozvalo sa delo. Matta sme museli zložiť bojom z blízka. Gart sa s nim bil dosť statočne. Zaútočila som naňho z boku. Čakal to a odrazil môj útok. Potom zaútočil.
Ale nie na mňa. Otočil sa naspäť ku Gartovi a prepichol mu brucho.
Od prekvapenia som nevedela čo povedať. Bola som v šoku. No hneď sa vo mne prebudil záchvat zlosti. Pustila som sa do Matta. Snažil sa odraziť môj útok sekerou no ja som v tú chvíľu mala veľkú silu v ruke. Poranila som ho pod krkom. Cúvol. Vybrala som veľkú sekeru. Rozbehla som sa a zapichla ju do hlavy. Ozval sa výstrel.
Hneď som si kľakla ku Gartovi.
Zranenie bolo neliečiteľné, ale smrť prichádzala pomaly. Držala som ho za ruku a plakala. Vtedy pribehla aj Kate. Asi mala problémy s Katarou. Hneď pochopila čo sa stalo.
Garť už strácal svetlo z očí, ale premohol sa a povedal: ,,Vyhraj to!" Potom zaznelo delo.Všimla som si že mi Matt urobil hlbokú ranu na pleci. Myslela som si že to je iba škriabnuté, no potom to začalo bolieť a ja som sa nemohla ani pomaly hýbať.
Do večera sme nerobili nič. Zjedli sme všerajšie jedlo. Kate mi porozprávala o Katare. Keď videla že jej spojenci padli, rozutekala sa preč, no bola celkom rýchla. ŠKODA.Večer sme sa pozerali na padlých. Bola som zvedavá, kto boli tí traja ráno.
Začala sa hymna.
Matt, 1.kraj.
Zmija, 1.kraj.
Falco, 3.kraj.
Gart, 7.kraj. Pri Gartovej fotke ma bralo opäť do plaču.
Zacko, 9.kraj.
Fruta, 11.kraj.
6 mrtvých za dnešný deň.
Ostávajú 5 a jeden víťaz.
Tak že tí traja ráno boli Falco, Zacko a Fruta.Šesť ľudí žije a z toho iba jeden profík, no haterface by sa mohol tiež považovať za profíka.
Tak tu je ďalšia čásť. Gart už mal zomrieť skôr ale nejak som to presunul. Ak sa vám páči moja tvorba, môžte sa pozrieť aj na moju druhú knihu ktorá sa volá Polobožský potomok: dar od matky Bohyne.
YOU ARE READING
8.hry o život
Randompríbeh o 8. ročníku hladových hier, alebo takzvaných Hier o život, dufam že sa bude páčiť