Hlavu figuríny rozdelila na 2 polovice. Neváhala som.
Ihneď som hodila 2. , znova presne, do pravého ramena. 3. som hodila s obrovským švihom až pretla celú ľavú ruku figuríny.Čo nastalo potom bolo veľmi zvláštne. Nikto nič nehovoril.
Postupne sa každý vracal k svojej predchádzajúcej činnosti.
Ja som sa ešte pristavila k stanovišťu s maskovaním a potom sme spolu s Gartom išli naspäť do apartmánu.Pri večeri mi Chilone oznámila že ma chce za spojenca až 11 splátcov.
Ja som svoje rozhodnutie nezmenila. Stále som chcela len Kate. Na tréningu som si všimla, že vie perfektne narábať s lukom.
Trafila takmer vždy stred terča.
Cítim že nám bude v aréne užitočná.
Dokonca sa mi prihovorila na prvom tréningu.
Síce mi povedala jednu vetu ale aj to je niečo.
Zajtra nás čaká posledný tréning pred hodnotením.
Budeme sa predvádzať pred porotcami a oni nás obodujú od 0-12.Ráno sa zobudím veľmi skoro. Bola som ešte unavená ale spať sa mi nechcelo.
Vstala som, osprchovala sa, prezliekla, umyla zuby a išla sa najesť. Keď som dojedla prišla do kuchyne aj Chilone.
Bola celá prekvapená že tam sedím práve ja. Vysvetlila som jej že sa mi už nechcelo spať.
,,Gartovi prosím ťa odkáž že ho dnes nečakám, idem už rovno do tréningovej miestnosti!"
zakričala som na Chilone keď som nastupovala do výťahu.Keď som ta prišla, Boli tam len dvaja chlapci z 5., a 6. kraja.
Rozprávali sa medzi sebou a skúšali strieľať z luku.
Ja som si ešte skúsila narábať s normálnou sekerou. Oháňala som sa s ňou najprv pri figurínach.
Potom som to skúsila proti elektrickým postavám.
Nastavila som si obtiažnosť na najvyššiu a išla som.
Postupne sa na mňa púšťalo asi 8 elektrických postáv.
3 som zabila hádzacími sekerami, a ostatných s ručnou sekerou.
Keď som išla k inému stanovištiu, už tam bolo viacej splátcov.
Pribudli tam profíci z 1. a 2. kraja, a zazrela som tam už aj Kate.Nasledujúcu hodinu som strávila trénovaním s mačetou aby som mala poistku keby som v aréne nezískala sekeru.
Išlo mi to s ňou celkom dobre.
Všimla som si že Gart je veľmi dobrý s mečom. A vie aj dobre hádzať kopiju.Po tréningu sme spolu s Gartom išli na obed.
Bojím sa zajtrajška. Aby som nemala malé hodnotenie.
Pre niekoho je to dobré, keď bude mať malé hodnotenie.
Profíci ho podcenia a má väčšiu šancu.
Ale o mne už prifíci vedia že som dobrá, mne sa už neoplatí to hrať.
Zajtra určite predvediem to najlepšie čo viem.Hod a šermovanie so sekerou.
Tak je tu ďalšia časť.
Dúfam že sa vám bude páčiť.
Ďalšiu napíšem už čoskoro.
PS: Tú hornú fotku som dal, lebo sa už blíži príchod drozdajky 2
YOU ARE READING
8.hry o život
Randompríbeh o 8. ročníku hladových hier, alebo takzvaných Hier o život, dufam že sa bude páčiť