Zobudili sme všetci ešte za svitania. Hneď sme sa vydali ku nášmu zdroju vody aby sme sa opláchli. Cez noc bolo riadne horúco a všetci sme boli riadne spotení.
Keď sme tam dorazili, rýchlo sme sa umyli, napili a opláchli. Za chvíľu sme boli čistí. Potom sme sa rozdelili. Ja s Gartom sme šli nájsť nejaké drevo na pasti a Kate išla niečo uloviť.O dve hodiny sme sa všetci stretli. Kate sa poriadne darilo. Ulovila dve malé opice a jedného čudného vtáka. Také divné zvieratá. Zabudol som že sme v pralese.
Do večera sme nerobili nič dôležite. Snažili sme sa zozbierať jedlo. Ale niečo tu bolo divné. Celý deň nikto nezomrel. To neveští nič dobré. Kapitolčania chcú krvyprelievanie.
Možno dneska ešte niečo prichystajú.
S veľkou ostražitosťou sme sa vracali k našej nore. No keď sme prišli bolo tam niečo zvláštne. V nore bol zvláštny smrad a okolo stopy. Bol už súmrak, takže sme sa nechceli presúvať už nikde inde. No keď sme sa ukladali na spánok niečo som začula.
Povedala som to ostatným a spoločne sme vyliezli z úkrytu. Pomaly sme sa prechádzali okolo líščej nory.
Zapozerala som sa na jedno miesto kde som zbadal veľké červené oči.
Na sekundu som iba zastala.
Ďalšiu sekundu sa stalo niečo hrozné. Z tej tmy sa vyrútilo obrovské zviera. Ale neskočilo na mňa. Skočilo na Garta.
Až vtedy som zistila že to je tiger.
Zvalil sa na Garta ktorý mu blokoval čeľusť mečom. Kate neváhala a strelila prvý šíp. Normálnemu zvieraťu by to prešlo cez kožu a smrteľne by ho to poranilo, no tomu tigrovi to len odštiepilo kúsok kože na chrbte. Bol to nejak zvláštne upravený kapitolský tiger.
Gart poslednými silami odhodil tigra o meter dozadu. Vtedy som vybrala sekeru ja a zaťala ju tigrovi do boku. Spravila som mu ranu hlbokú asi 4 centimetre ale očividne ho to celkom dosť zabolelo lebo trochu cúvol.
No horšie bolo že si teraz za cieľ vybral mňa. Kate mu ešte strelila šíp do nosa ale opäť sa len šuchol.
Potom ma niečo napadlo. Zobrala som dve vrhacie sekery. Jednou som urobila tigrovi 4-centimetrovú ranu v hlave. Ale nešlo mi o to. Išlo mi o to, aby sa zviezol na zem. Pri troche šťastia sa to podarilo a keď spadol tak som vybrala druhú sekeru a celou silou som ju hodila do miesta keď Kate odštiepila kožu. Sekera sa tam zabodla až po rukoväť a tiger sa už viac nepostavil.
,, Dokázala si to," vzdychla Kate.
,, S tvojou pomocou," usmiala som sa na ňu vyčerpane.Rozhodli sme sa že si tygra neupečieme. Asi nikto by ho nedokázal zjesť.
Pobrali sme sa spať a snažili sa na to nemyslieť.
Toto bol dar od Kapitolu za deň ticha.
YOU ARE READING
8.hry o život
Randompríbeh o 8. ročníku hladových hier, alebo takzvaných Hier o život, dufam že sa bude páčiť