Sorry sorry ik kan het uitleggen. Nee Olli je kan het niet uitleggen dat meisje daar heeft me net al piekfijn verteld hoe het tussen jullie zat. Doei Olli leuk je gezien te hebben. En ohja hier is een tip, neem , niet al je scharreltjes meet naar dezelfde ijssalon want dan krijg je dit dus.
Boos rol ik weg het gaat niet zo soepel en na een tijdje val ik ook maar gelukkig lukt het redelijk om weer in de stoel te komen.
Eenmaal thuis aangekomen begin ik zachtjes te huilen. Mama was gelukkig niet thuis geweest toen ze thuis kwam maar die zou er ook weer elk moment kunnen zijn en ze mocht haar absoluut niet horen. Ze had geen zin om erover te praten. Om haarzelf op te beuren ging ze zichzelf moed in praten, of het lukte?
Je kent hem nog niet zo lang je stelt hem aan. Heb je zijn puistenkop wel eens gezien? Aansteller dat je bent. Je bent gewoon te lelijk voor hen accepteert dat. En waarom werd je eigenlijk zo boos? Jullie hebben niet eens iets?! Domme dat je bent. Je had de kans op een vriendje maarja die kans kan je ook wel weggooien.
Mijn toespraak ging slechter als verwacht. Eerst hielp het lichtjes maar toen schakelde mijn hoofd over dat het mijn schuld is. Want dat is het ook, ik ben gewoon te lelijk! Dat is het, we hadden niks we hebben alleen gezoend dat betekend niks maar natuurlijk moet ik daar weer zoon probleem van maken.
Ik pak mijn etui, misschien als ik iets anders stom ga maken aka huiswerk dat ik het dan vergeet. Als snel raak ik afgeleid en begin ik met mijn schaar te spelen. Ik gooi hem omhoog en vang hem dan weer om maar steeds het geluk te hebben dat ik hen niet recht bij de punt vastpak. Na een tijdje gebeurt dat toch. Eerst doet het lichtelijk pijn maar als ik zie dat er bloed uit sijpelt vind ik het mooi en trekt de pijn weg. Dit verdien ik. Dit verdien ik omdat ik zo dom tegen Olli heb gedaan, eigen schuld dikke bult.
Als snel wordt het spelletje die ik met mezelf speel anders. Het is omgedraaid. Nu is het juist de bedoeling dat ik hem bij de punt pak. Als ik ongeveer 15 kleine gaatjes waar bloed uit komt of kwam heb stop ik. Het moet niet te veel gaan opvallen anders ziet mama het en dan moet ik dadelijk nog naar een psychiater dat heb ik wel eens op tv gezien. Maar dit is niks ernstigs dit is gewoon wat ik verdien.
~
Het is Ajax tegen Feyenoord en het staat 0-0 het is de 82e minuut en het is verdomd spannend. Ik zit hier als een gek voor de tv te springen ( voor zover dat kan ) en elke keer als iemand aan de bal komt en een kans krijgt, voornamelijk bij Vikotr Fischer wordt ik gek. Ze moeten scoren! Ze mogen die kakkerlakken niet laten winnen!
Sinkgraven aan de bal hij dribbelt naar voren past hem naar Schöne, Schöne dribbelt prachtig langs 2 mannetjes geeft hem dan af aan Fischer en Fischer schiet. JAAAAAA VIKKIE HEEFT GESCOORD, O MIJN GODDDD ZO MOOI IN DE KRUISING WAAAAAH. Tja dat was ik dus in de 89e minuut.
Mijn idool heeft gescoord, nadat hij geblesseerd was speelt ie beter dan ooit. Na de wedstrijd moet ik meteen naar bed maar dat maakt niks uit want mijn dag kan niet meer stuk.
~
Hoi mam wat is er waarom hebben we een 'family bisness meeting'? Dat betekend dat mijn vader vrij heeft en hij via Skype tegen ons kan praten. Meestal gebeurd dat alleen als er iets belangrijks is dus daarom noem ik het zo. Hopelijk is het iets leuks.
'Lieve emily' begint mijn vader. Ik zucht, dat betekend of heel slecht nieuws of heel goed nieuws tot nu toe staat slecht nieuws met 2-1 voor omdat we 1x gingen verhuizen 1x was mijn oma doodgegaan en dan de leuke keer was dat we 1e rij kaartjes hadden voor Ajax waar ik natuurlijk niet normaal blij Door was. Maar nu? Ik kan me even niks bedenken wat goed kon zijn, Door mijn gips kan ik bijna niks. 'We weten dat je nu in een lastige periode zit en mama merkt dat je erg sip bent en niet veel van je kamer afkomt, daarom hebben we besloten.... #wzawzdb
JE LEEST
één kans
Teen FictionVoetballen, voetballen is het enige waar ze om geeft. Maar wat als ze geblesseerd raakt? Wie helpt haar er door heen? Zijn haar vrienden echt? Of nep? Wat als haar hart breekt? Vind ze iemand die hem kan maken? Van liefdes problemen tot school prob...