Hoofdstuk 1, Kennismaking
Hoi, wat een leuk gevoel dat iemand dit simpele zinnetje nu leest! Hopelijk lees je ook de rest van dit boek/verhaal. Dit eerste hoofdstuk draait om de kennismaking met de cast zogezegd. Je kunt dit hoofdstuk overslaan maar om het boek/verhaal beter te begrijpen is het verstandig om dit hoofdstuk even te lezen want er staat ook een kleine samenvatting in.
Kennismaking with the cast.
Nienke wordt gespeeld door mij zelf, NienkeStyles en Nienke zoekt in dit verhaal na haar traumatische jeugd ,waar in ze werd geslagen door haar ex vriendje omdat hij haar terug wou, haar leven terug. Ze wil verliefd worden en nu de ware vinden maar ook zoekt ze een ietsepietsje geluk om bijvoorbeeld beroemd te worden. Maar de ware vinden wil ze het liefst en natuurlijk wil ze haar leventje terug. Maar lukt dit wel met een stalker achter haar aan, gelukkig wil Juul haar graag helpen. Om haar leven terug te vinden maakt Nienke een wereldreis. Belangrijk; Nienke is de ik persoon in dit verhaal als haar naam boven aan het hoofdstuk staat.
Harry wordt gespeeld door Harry Styles (ja van 1D), Harry zoekt ware liefde. Maar niet door te flirten nee hij gaat stilletjes op wereldreis om het meisje te vinden. Belangrijk; Ook Harry speelt de ik persoon in dit verhaal, staat zijn naam boven in het hoofdstuk? Dan is hij de ik persoon.
Juul wordt gespeeld door Taylor Swift, ze is de beste vriendin van Nienke en wil ook graag helpen en mee gaan op wereldreis.
Kate wordt gespeeld door Kate Hudson, Kate is smoorverliefd op Harry en stalkt hem. Harry vindt dit niet leuk maar Kate weet zeker dat hij de ware is. Tot ze die ene jongen ziet.. en door heeft dat Harry niet al te aardig is voor haar.
Lorey wordt gespeeld door Ferry Doedens, hij stalkt Nienke omdat hij haar heel leuk vindt. Nienke behandeld hem niet aardig door het stalken. Als Lorey alleen een ander meisje ziet weet hij hoe gemeen Nienke tegen hem doet.
Louis wordt gespeeld door Louis Tomlinson (ja ook die is van 1D), Louis is de beste vriend van Harry en helpt Harry met zijn zoektocht en gaat mee op wereldreis. Alleen word Louis een beetje gek als hij de liefde van zijn leven ontmoet. Op een grappige manier flirt hij met haar..
Oké dit zijn de hoofdpersonen er komen meer personen in voor (zoals de rest van 1D, jaa i am a DIRECTIONER!) maar die personen zijn nu niet echt van belang.
Samenvatting
Nienke heeft een traumatische jeugd achter de rug en nu wil ze haar echte leven weer terug, ze zoekt met behulp van een wereldreis en haar vriendin Juul haar leven terug en de ware. Want ze wil hem ontmoeten ze is alweer 18 denkt ze steeds. Maar als ze hem eindelijk vindt is het de vraag als hij haar wel wil. Ook Harry gaat op wereldreis met Louis (zijn beste vriend) Harry wil ook graag de ware vinden, hij is alweer 19, hoog tijd dus vind Harry. Maar als hij haar eindelijk ziet is het de vraag als ze niet te hoog gegrepen is voor hem. Ze heeft namelijk wel erg veel fans nu ze haar eigen liedjes schrijft. Vooral mannelijke fans.
Belangrijk;
In dit verhaal bestaat 1D (One direction) jammer genoeg niet, wel Justin Bieber bestaat. Het hoofdstuk kan best laat na het andere hoofdstuk verschijnen omdat ik een goed hoofdstuk wil maken. Dus eerst klad en dan direct na het overtypen publiceren, zelfs dit wat je nu leest is eerst in een schriftje opgeschreven! Reacties (comments) en votes zijn van harte welkom en als je mij wilt volgen op twitter? GRAAG, @xNienketjex is mijn naam. En nu heel heel heel veel leesplezier en vanavond ga ik klad beginnen met het eerste verhaal hoofdstuk.
JE LEEST
Going Away
RomanceNienke (18) word mishandels door haar vriendje. Als ze het lef er eindelijk voor heeft om het uit te maken gaat het mis. Haar ex slaat haar buiten bewust zijn. Nienke schrijft een lied, this my life. Als zij en haar BFF Juul (19) op wereldreis gaan...