20.19
Oké zo voelt dat
<Kate>
*In het vliegtuig*
Ja, ik volg nu @HarryStyles tweet ik. 10 RT, laat hem met rust wordt er getweet. Nee, Harry is van mij, en niet van ene bekende Nienke. Ik lach, morgen ben je van mij Harry. Nienke kan toch iedereen krijgen, niet? Ik mag haar eigenlijk wel, ondanks het feit dat ze mijn vriendje heeft gestolen. Ik weet niet maar het voelt zo echt wat ze zegt in interviews of haar liedjes, het lijkt zo echt. Het lijken echte gevoelens, maar dat voelt zo ’n kind als zij toch niet. Waarschijnlijk bedriegt ze Harry, want door een relatie wordt je beroemder, denk ik ten minste. Toch lijkt ze me aardig, wacht eens ik heb een idee. Er is een Meet & Greet voor morgen in China. En ik ga nu naar China, ik ga meedoen, oké ik bel.
*Een uur later*
‘U bent de winnaar’ schreeuwt een DJ in mijn oor, ik gil door de telefoon. Ik krijg een code voor de ontmoeting, ik zet hem op mijn hand. Het vliegtuig gaat landen, omg mijn oren! Maar ik loop direct het vliegtuig uit, ik zet mijn code op een papiertje en ik ga staan. Wachten doe ik, wachten tot Nienke me ziet. Ja daar komt ze aan, ze loopt hand in hand met Harry. Mijn Harry! Achter haar lopen Juul en Louis. Oké Nienke ziet mijn bordje, ze komt.
<Harry>
Ik vind het leuk dat Nienke een ontmoeting krijgt met een fan, ik verwacht dan ook veel gegil en gekrijs. Ik loop samen met Nienke, hand in hand op zoek naar een code, geschreven op een bordje. Dan zie ik het, wacht eens dat is Kate. Kate heeft gewonnen! Wat erg, o nee wat nu straks gaat het mis. Ik wil Nienke het vertellen maar Nienke is omringd door fans en paparazzi.
Ik zie camera ’s flitsen, mensen stellen vragen en telefoons trillen, duizenden kinderen/pubers/tieners krijsen en gillen. OMG word er steeds herhaalt, Nienke ergert zich er wel een beetje aan, volgens mij probeert ze een gesprek te beginnen met iemand die maar blijft gillen.
‘Nienke, is dat je vriendje?’ vraagt de paparazzi in het Engels en ze wijst naar mij, ik voel alle ogen op mij gericht. Ik word rood, Nienke ook. ‘Yes thats my boyfriend’ zegt Nienke. Ze lacht verlegen, de paparazzi roept mij erbij, ik voel dat alle ogen op mij gericht zijn. Ik vergeet Kate, ik zie allemaal flitsende lichten. Ik word een beetje draaierig. Nienke merkt het en zegt; ‘Goodbye’ en dan loopt ze weg met me. We lopen naar het bordje met de code, ‘Nienke, het is Kate. Kate won de Meet & Greet’ zeg ik, Nienke kijkt verschrikt maar ze loopt verder. Ze kan geen slechte roddels gebruiken dus zou ze een mooie dag met Kate moeten beleven.
<Nienke>
Ik schrik ervan, het is echt Kate. Ze staat onder het bordje met de code, door lopen, denk aan je reputatie denk ik. Ik loop naar haar toe, ‘Hi’ begroet ik haar. Ik loop samen met Kate naar een taxi, Harry gaat rechts zitten, Kate links en ik voorin. Het is mooi hier in China. ‘Nou Kate stel maar een vraag’ zeg ik met een kleine nep-glimlach. ‘’Is alles waar van je liedjes?’, oké die vraag verwachte ik. ‘Ja, alles is waar’ zeg ik, Kate kijkt me met grote ogen aan. ‘Dus je bent mishandeld, zonder een reden en je maakte een big mistake’ vraagt ze, ik knik ‘Ja’ fluister ik. Zat ik nu maar naast Harry dan kon hij me troosten.
‘Sorry’ hoor ik iemand fluisteren, huh is dat Kate. ‘Nienke het spijt me’ zegt de stem nog eens. Ik draai me om, Kate heeft tranen in haar ogen. ‘Taxi stop even’ zeg ik in het Engels, ik en Harry wisselen van plek. ‘Het geeft niet’’ zeg ik, ‘Harry is nou eenmaal leuk’ vervolg ik. Ik troost Kate en zo hebben we toch nog een leuke dag.
*Die avond*
Ik ga moe in bed liggen, het was geweldig vandaag. Kate heeft een geweldige smaak qua kleding, misschien kan ze mijn stylist worden? Die ben ik nog wel nodig, eens aan Harry vragen. ‘Harry, denk je dat Kate een goede stylist is?’ vraag ik, Harry knikt, ‘Hoezo?’ . ‘Ik ben nog een stylist nodig’ zeg ik Harry knikt, ‘Doen’ zegt hij. Dus ik bel Kate.
Kate; Hi met Kate
Ik; Hi Kate met Nienke, ik heb een vraag
Kate; Wat is je vraag?
Ik; Wil je mijn stylist worden
Kate; OMG, OMG jaja natuurlijk, VET KICKEN!
Ik; Oké
Kate; Bye
Ik; Bye, welterusten
---------------------------Oke dat was weer een hoofdstuk 766 woorden genoeg?? Touwens bedankt voor alle lieve reacties en de vele votes tot nu toe. Als mijn boek duizend keer gelezen is ga ik cht gillen en geeft mijn zusje een feestje met TAART! Ja ik ben een echte vreetzak, ik hou van alle zoete dingen. Suikerspin, oliebol, snoep, koek, taart, cak, cupcakes, popcorn enz. Maar een MacFlurry is het lekkerste, denk ik.. Ze moeten MacFlurry Lion weer in de mac doen. M&M mag wel weg of magnuw die vind ik mwaah. Euhm wat wou ik nog zeggen, o ja ik wou misschien ee votes limiet instellen. Omdat ik dan iets meer tijd heb voor mezelf. Min vriendinnen zijn namelijk van die úberhypere kinderen die niet echt het geduld hebben om verhalen te schrijven. Ze weten ook niks over dit verhal odat als ik ier over egin hun weer ergens anders over beginnen. Maar volgend jaar als ik op de iddelbare zit dus na de zomervakantie vind ik waarschijnlijk een meisje die ook van schrijven houd. Dan kan ik vakeruploaden bijvoorbeeld als we logeren of als we klaar zijn met huiswerk. Maar dat zieik na de zomervakantie wel dus nu nog ff tijd vrij maken. Dus miner met vriendinnen spelen, hel rg vind ik het niet. aar toch wil ik wel iets vaker spelen, dus volgend stukje krijgt waarschijnlijk een vote limet. Maar als we het niet halen, kalm want schrijven is gewoon leuk. Dus ik twijfeog heel erg!
Xxx Nienke, FOLLOW NienkeStyles, jaah ikke!!
JE LEEST
Going Away
RomanceNienke (18) word mishandels door haar vriendje. Als ze het lef er eindelijk voor heeft om het uit te maken gaat het mis. Haar ex slaat haar buiten bewust zijn. Nienke schrijft een lied, this my life. Als zij en haar BFF Juul (19) op wereldreis gaan...