Going Away

149 7 1
                                    

15.14

Ander bezoek.

<Jack>

Het is nog donker in mijn cel als ik wakker word. Treurig kijk ik om me heen, waarom moest ik Nienke eigenlijk pijn doen? Anders was ik hier nooit geweest. Rot is het hier, heel rot. Ontbijt word er omgeroepen, ik verzamel me met de andere 'criminelen' om de lange ontbijt tafel.

Het ontbijt is verschrikkelijk, chocopasta op brood en koude melk. Ik krijg zin om die 'kantine juf' een tik te geven. Zal ik dat eens doen? Dan voel ik me vast beter, maar net als ik naar haar toe loop word ik geroepen. Naar de bezoekshal moet ik. Zouden mijn overleden ouders komen? Ov mijn oom die me onterft heeft. Ik loop nieuwschierig naar de bezoekshal. Vak 1 moet ik hebben. Als ik er ben gaan mijn ogen wijd open en mijn mond valt open.

'Nienke?' weet ik verbaast uit te brengen, ja Nienke staat voor mijn neus. Het meisje wat ik mishandeld heb. Wacht eens even, 'Wie is die jongen?' vraag ik. 'Ik ben Harry' zegt de jongen, 'een vriend van Nienke?' vraag ik, 'Harry is mijn vriendje' zegt Nienke. Dit is de eerste keer dat ik haar geïrriteerd hoor. Maar een vriendje, hard ja dit was hard, f*cking hard.

Ik voel woede in me opborrelen, slaan en schoppen wil ik, knijpen en krabben, bijten en duwen gewoon mishandelen.

<Nienke>

Dit gaat niet goed, Jack is boos. Ik zie het aan zijn ogen. 'We zijn hier niet voor mijn vriendjes maar ik wil een reden' snauw ik. 'Die heb ik niet' antwoord Jack doodsimpel. Ik begin te zingen.

'com on i want to know, tell me why you deef this. You do have a reason, com on tell me. I have the right to the truth, you know it. Why do you say nothing? Tell me, i have the right.

u should not mention to something i need to know. You do not have the right, telling me why. Tell me now, i have the right. Tell me now. Give me one reason.

I want to hear the truth. I'm worth it anyway. I want a reason even though is there it is only one. Now, tell me now.

u should not mention to something i need to know. You do not have the right, telling me why. Tell me now, i have the right. Tell me now, give me one reason.

U should, u should not mention to something i need to know. You, you do not have the right, not have the right. Telling me why, why? Tell me now, now. I have the right. Tell me, tell me now. Give me one reason.'

Harry filmt me, 'waarom film je?' vraag ik, ' Dan kun je een clip maken en de tekst opschrijven' is het antwoord. Dankbaar zoen ik Harry ik voel de ogen van Jack in mijn rug.

-------------------------00----------------

_____________________--______________

-------------------------(0)----------------

Heey dit was weer een hoofdstuk. Oeh zal Jack one reason geven? Wat vonden jullie van het lied? Ik heb er best lang over gedaan. Maae nu ga ik slapen. xxx Nienke

Going AwayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu