The last chapter!!
39.38
De toekomst van jou en mij
<Nienke>
Eigenlijk voel ik me slap, Harry vergaf het me zo snel. Ik heb helemaal geen emotities over het vreemdgaan gevoeld eigenlijk, oke het eerste kwartier. Maar ik wil me echt schuldig voelen, volgens mij vergeeft Harry het me omdat ik zijn leven heb geredt. Hij is vast nog wel boos, ik weet het eigenlijk wel zeker. Als hij mij dit had aangedaan zal ik ook nog wel boos zijn. Zal hij erover willen praten anders, dan kan ik hem alles uitleggen zonder dat hij mijn flashbacks hoort. Maar hij zei toch vergeven en vergeten, kan ik er dan wel over beginnen? Eigenlijk niet, straks wilt hij er niet over praten. Maar ik moet het gewoon uitleggen als ik de kans nog heb. Zoals nu, weet je wat ik begin er over en we zien wel als hij wilt praten of niet. 'Harry we moeten praten, ik weet nou ik voel dt je nog boos bent op me e n ik wil je nu echt alles vertellen" zeg ik, Harry kijkt op. 'Vertel het eens' zegt hij, ik begin met vertellen.
'Ik voelde me al ee n tijdje niet meer zo lekker, ik moest vaak overgeven enzo. Ik besprak dit met Juul......'
[*FLASHBACK*]
'Juul ik ben bang' zeg ik, 'waarvoor?' vraagt Juul. 'Ben ik aangekomen? Ben ik dikker bij mijn buik en is mijn kont hetzelfde als eerst?' vraag ik, Juul kijkt even na me 'Ja je hebt gelijk' mompelt ze. 'Ik denk dat ik zwanger ben' fluister ik, 'Van Harry' ga ik verder. Juul knikt, 'Ik koop nu een test' zegg ze, ik ben blij dat Juul dit wilt doen, straks ben ik echt zwanger! Hoe zal Harry dan reageren? Juul komt na 10 minuten hijgend binnn, omdat het nog best vroeg is noeten we stil zijn. Harry en Louis slapen namelijk nog. 'Je moet gan plassen Nienke' zegt Juul als ze de handleiding leest, ik knik en loop naar de wc. Zenuwwachtig ga ik plassen, ik wil niet zwanger zijn! Nou nog niet.. 'Klaar' zeg ik zachtjes, Juul komt naar binnen. Ze duwt het staafje in de wc, na 10 secondes trekt ze hem eruit. Ze legt hem in de droge wasbak. '5 minuten wachten' zegt ze, dit zijn echt de langste minuten van mijn leven. Juul pakt het staafje, 'Het is, het is duidelijk je bent, je bent zwanger' zegt ze geschrokken. Ik ren de kamer uit, ik ga even wandelen om tot rust te komen.
[*EINDE FLASHBACK*]
'..Ik was dus gaan wandeldn, daar kwam ik een jongen tegen. Hij heette Liam, zei hij. Hij zei dat hij wist wat ik nodig was, een appeltaartje. En tja ik hou vam zoute dingen, maar het bleek drank te zijn.......'
[*FLASHBACK*]
'Ohh eentje maar het is zoooo lekker' smeekt Liam me, 'Please?'. Hij trekt puppy ogen, echt daar heb ik een zwak voor. 'Eentje' zeg ik, een entousiaste Liam trekt me mee naar de kroeg. 'Ik moet gaan' hinnik ik rond 10 uur s avonds, ik ben hier al 12 uur. 'Neejj blijf' zegt Liam, 'Waarom!?' vraag ik. Ineens zoent Liam me, 'Daarom'
[*EINDE FLASHBACK*]
'......Dus Liam zoende me en ik schrok zo erg dat ik hem niet direct wegduwde, en toen het gelukt was, toen had de paparazzi al een foto...' zeg ik. Harry kijkt me aan, zal hij me geloven want dit is echt dd waarheid. 'Ik geloof je sweetheart maar die Liam krijgt wraak' zegt hij, ik schrik zal ik ook wraak krijgen? 'Jij niet hoor liefje' zegt Harry als hij mijn blik ziet.
Ineens word de deur opengegooid, Liam staat in de deuropening. 'Kijk kijk als we daar ikbendesupersaaie-Harry niet hebben en de ikkanerggoedzoenenalsikdronkenben-Nienke niet hebben' zegt hij, 'Liam oprotten' snauw ik boos naar hem, 'Ach als we daar de ikzoenalledronkenmeisjesmetvriendjes-Liam niet hebben' zegt Harry. 'Bek dicht Styles' snauwt Liam, ik kijk naar Liam zijn net nog sarcasticche blik is nu woedend. 'Wat moet je hier' vraag ik aan Liam, 'Ik kom je ophalen' zegt Liam. Ik kijk verbaasd, 'waarvoor?' vraag ik. Liam komt dichterbij en wilt me zoenen, 'ik zoen ook meisjes met een kater' zegt hij als hij steeds dichterbij komt. Ineens word ik woest, door hem ligt Harry hier! Ik geef Liam een trap in zijn ballen.
JE LEEST
Going Away
RomanceNienke (18) word mishandels door haar vriendje. Als ze het lef er eindelijk voor heeft om het uit te maken gaat het mis. Haar ex slaat haar buiten bewust zijn. Nienke schrijft een lied, this my life. Als zij en haar BFF Juul (19) op wereldreis gaan...