22.21
Optredens vol haat = kwetsend
<Kate>
Ik en Nienke zijn allebe stikzenuwwachitg, Nienke moet zo optreden en ik moet zorgen dat ze er top uit ziet. Ja ze is al mooi maar alles kan beter, ik heb ook iets heel leuks voor haar uitgkozen. Een skinny jeans, een cool hemdje e een lerenjasje (nep). I wil haar bronzen oogschaduw opdoen, dat staat leuk bij groene ogen en haar haar wil ik alleen borstelen. Da is al perfect! Hahahah daar ben ik nog jaloerser op dan op Harry, ik ben echt helemaal over hem heen. Hij en Nienke passen zo leuk bij elkaar! Nienke komt binnen lopen, samen met Harry. Ik wuif dat Harry weg moet omdat Nienke zicg gaat omkleden. Harry knikt begipvol en loopt weg, ik wijs Nienke naar haar kleren. Er komt een kreetje uit haar mond, 'OMG dat is f*cking mooi!' roept ze. Ik be blij aan het glimlachen, ik ben zo blij met dze baan.
<Nienke>
'En hier is NIENKE' roept de presentator, ik loop op. Zenuwen gieren door mijn lijf, wat als ze me slecht vnden Ik ben MAAR ht voorprogramma van Lady Gaga. Ik denk dat ik instort bij te veel kritiek... Oké hou je vast Nienke, bereid je voor. Ik ak de microfoon, 'Hello everybody, i'm Nienke' ik hoor enthousiast gegil. Oké een goed begin, ik begin te zingen een nieuw lied is het.
'Change is not fien or fun, i 'ts stpid, usually is not necessary. Why d people still? They want to be different! Ialso wanted this, Why? felt stupid. I was boring, not cute or funny, i was borig'
Eindigt het lied, een luid applaus krijg ik toter een man/jongen naar voren loopt. 'Leuk hoor' roept hij sarcastisch, o nee wat nu. Wacht eens het is....
<Harry>
'Nienke?, liefje word wakker' fluister ik, ik ben bang. Nienke is gisteren bezig geweest meteen heuse zelfmoord poging. Ze heeft zichzef gesneden door haar hals, ik kwam net op tijd, ze wou net de laatste keer snijden. k heb haaropgeild het mes afepakt en ik ben naar het zieenhus gelopen. Nu wacht ik hopeloos a tot Nienke wakker word. I weet wel wat er is gebeurd, Jack is ontsnapt en isnaar ht podium gelopen, daa heeft hij Nienke puliekelijk voor schut gezet, hij kreeg vel boe geroep maar Nienkeging kpot!.
-----------
wEER EE STUKJE!
---------------
MORGE MORE??
-------------
VOTE COMMENT OR FOLLOW
-----------
XXX NIENKE
------
JE LEEST
Going Away
RomanceNienke (18) word mishandels door haar vriendje. Als ze het lef er eindelijk voor heeft om het uit te maken gaat het mis. Haar ex slaat haar buiten bewust zijn. Nienke schrijft een lied, this my life. Als zij en haar BFF Juul (19) op wereldreis gaan...